To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-20
Ogłoszenie nr 370594 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.
Siemianowice Śląskie: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w Siemianowicach Śląskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 323459-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 330426-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
27625545300000, ul.
ul. Jana Pawła II
10,
41100
Siemianowice Śląskie, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
327 605 200, faks
327 605 280, e-mail
ratusz@um.siemianowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w Siemianowicach Śląskich
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RR.271.0017.2016, ZP.rp.39.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w Siemianowicach Śląskich. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) części: 2.1. Część nr 1 zamówienia: "Przebudowa nawierzchni ulicy Bolesława Chrobrego oraz Michała Ogińskiego." Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego i betonu asfaltowego; 2) zabudowanie krawężników drogowych; 3) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej; 4) wykonanie nawierzchni jezdni z asfaltobetonu - warstwa wiążąca i warstwa ścieralna; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1, zawierają: 1) Przedmiar robót (Dodatek nr 7a do SIWZ), 2) Dokumentacja projektowa (Dodatek nr 8a do SIWZ), 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Dodatek nr 9a do SIWZ). 2.2. Część nr 2 zamówienia: "Wykonanie tymczasowych dróg dojazdowych na potrzeby powstającego osiedla mieszkaniowego przy ulicy Kruczej." Zakres robót obejmuje wykonanie utwardzenia dróg gruntowych z kruszywa żużlowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2, zawierają: 1) Przedmiar robót (Dodatek nr 7b do SIWZ), 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Dodatek nr 9b do SIWZ). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Dla każdej części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów, odpowiednio dla danej części wymienionej w pkt 2 powyżej (Dodatek nr 10a i 10b do SIWZ). 4.1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej dwóch (2) osób wykonujących pod kierownictwem Kierownika budowy lub Kierownika robót czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych w zakresie robót drogowych, w odniesieniu do części nr 1 oraz części nr 2 zamówienia. Wykonawca lub podwykonawca musi zatrudnić co najmniej 2 pracowników o których mowa wyżej dla każdej z części zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 4.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: 1) czynności, o których mowa w pkt 4.1 powyżej będą świadczone przez osoby wymienione w Wykazie pracowników, stanowiącym załącznik do umowy; 2) Wykonawca w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu do wglądu kopię umowy o pracę zawartej z pracownikami świadczącymi czynności, o których mowa w pkt 4.1 powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych; 3) w przypadku jakichkolwiek zmian odnośnie zatrudnienia osób wskazanych w Wykazie pracowników stanowiącym załącznik do umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego w terminie 5 dni od daty zaistnienia zmian; 4) zmiana osoby wskazanej w Wykazie pracowników stanowiącym załącznik do umowy nastąpi w drodze aneksu do umowy, na pisemny wniosek Wykonawcy. 4.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopię umowy o pracę zawartej z pracownikiem wykonującym w trakcie realizacji zamówienia, pod kierownictwem Kierownika budowy lub Kierownika robót czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych w zakresie robót drogowych. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracownika zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych; 2) nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów o pracę zawartych z pracownikami, o których mowa w ppkt 1 powyżej oraz w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących roboty na podstawie umowy o pracę; 3) w przypadku niezatrudnienia w okresie realizacji zamówienia osób, o których mowa w pkt 4.1 powyżej, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości iloczynu 1/30 kwoty minimalnego wynagrodzenia w przeliczeniu na wymiar czasu pracy niezatrudnionej osoby wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby dni w okresie realizacji zamówienia, w które nie była zatrudniona. 4.4. Wykonawca może dokonać zmiany osób wskazanych w Wykazie pracowników stanowiącym załącznik do umowy, z zastrzeżeniem, iż nowe osoby będą zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, i które będą wykonywać pod kierownictwem Kierownika budowy lub Kierownika robót czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych w zakresie robót drogowych. Zmiana osób wskazanych w Wykazie pracowników stanowiącym załącznik do umowy nastąpi w drodze aneksu do umowy, na pisemny wniosek Wykonawcy. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać "produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej w pkt 2.1 i 2.2 powyżej. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 6. Na roboty będące przedmiotem zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. 7. W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany uczestniczyć na każde wezwanie Zamawiającego i przy jego udziale w przeglądach gwarancyjnych oraz do niezwłocznego przystąpienia do usuwania stwierdzonych wad, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu ich stwierdzenia i doręczenia Wykonawcy wezwania do ich usunięcia. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w odniesieniu do części nr 1 oraz części nr 2. Zamawiający przewiduje, iż wartość tych robót może wynieść maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego. 9.1. Zakres robót budowlanych: zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, co zamówienie podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. objętego przeprowadzonym przetargiem nieograniczonym i opisanym odpowiednio w Przedmiarze robót (Dodatek nr 7a i 7b do SIWZ), Dokumentacji projektowej (Dodatek nr 8a do SIWZ), Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Dodatek nr 9a i 9b do SIWZ). W odniesieniu do części 1, zamówienia polegać będą na: 1) wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego i betonu asfaltowego; 2) zabudowaniu krawężników drogowych; 3) wykonaniu nawierzchni chodników z kostki brukowej; 4) wykonaniu nawierzchni jezdni z asfaltobetonu - warstwa wiążąca i warstwa ścieralna. W odniesieniu do części 2, zamówienia polegać będą na wykonaniu utwardzenia dróg gruntowych z kruszywa żużlowego. 9.2. Warunki, na których roboty budowlane zostaną udzielone: 1) Zamawiający indywidualnie rozpatrzy możliwość zlecenia wykonania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, temu samemu Wykonawcy; 2) zamówienie zostanie udzielone w przypadku dysponowania przez Zamawiającego stosownymi środkami finansowymi przeznaczonymi na jego realizację; 3) Zamawiający przekaże Wykonawcy Przedmiar robót, na podstawie którego sporządzony zostanie kosztorys ofertowy; 4) ceny za poszczególne pozycje z kosztorysu ofertowego nie mogą być wyższe niż ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym - chyba, że Wykonawca odpowiednio uzasadni ich wzrost; 5) cena zostanie ustalona na podstawie cen jednostkowych, sporządzonych po negocjacjach z Wykonawcą; 6) Zamawiający będzie wymagał udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia, na taki sam okres okres jaki został zaoferowany przez Wykonawcę do zamówienia podstawowego; 7) kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe; 8) obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe; 9) udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą; 10) przedmiotem negocjacji będzie cena oraz warunki zawarte w projekcie umowy przesłanym Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji. 10. Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. 11. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233252-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa nawierzchni ulicy Bolesława Chrobrego oraz Michała Ogińskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT369656.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 353866.28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wykonanie tymczasowych dróg dojazdowych na potrzeby powstającego osiedla mieszkaniowego przy ulicy Kruczej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. 2015r, poz. 2164 z późn. zm.), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 2 zamówienia. Zarówno bezpośrednio przed otwarciem ofert jak i w informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, opublikowanej na stronie internetowej w dniu 28.10.2016 r. Zamawiający poinformował, że na sfinansowanie Części 2 zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 150 000,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty, w odniesieniu do Części 2 zamówienia, złożonej przez Wykonawcę - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Śmiłowskiego 15, 41-100 Siemianowice Śl. wynosi 169 229,48 zł, a tym samym przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Po analizie możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację Części 2 zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT201120.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/pakietów.
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Św,. Barbary 16 w Siemianowicach Śląskich
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Siemianowicach Śląskich
- Budowa drogi do budynków przy ulicy Katowickiej 16-18 w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.