eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrozyDostawy oleju opa³owego lekkiego w 2009r ZP/D/OL.OP/2008r

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-12-18

Mrozy: Dostawy oleju opa³owego lekkiego w 2009r ZP/D/OL.OP/2008r
Numer og³oszenia: 370597 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespó³ Opieki Zak³adówOpieki Zdrowotnej , Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rudka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawy oleju opa³owego lekkiego w 2009r ZP/D/OL.OP/2008r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia s± dostawy oleju opa³owego lekkiego spe³niaj±cego wymogi zawarte w PN/C - 96024:2001 dla L albo L1 dla Samodzielnego Specjalistycznego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej w Rudce transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy przez okres 12 miesiêcy od daty podpisania umowy. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la formularz asortymentowo- cenowy ( za³±cznik nr. 2), bêd±cy integraln± czê¶ci± SIWZ 2.Dostawy bêd± realizowane po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym na trzy dni przed ka¿d± dostaw± w godzinach 1300 - 1500. Nie zastosowanie siê do wyznaczonych godzin dostaw przez Zamawiaj±cego i przyjazd w godzinach, wcze¶niejszych spowoduje przestój, za co Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci. 3.W przypadkach szczególnych (awaria urz±dzeñ pomiarowych s³u¿±cych do odczytu stanu poziomu i stwierdzenia stanu alarmowego) Zamawiaj±cy za¿±da od Wykonawcy dostawy w trybie natychmiastowym okre¶lonej ilo¶ci oleju opa³owego. 4.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ nie przyjêcia dostarczonego oleju opa³owego w przypadku braku wymaganych przez Zamawiaj±cego odpowiednich dokumentów / certyfikat jako¶ci - orygina³ lub kserokopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê, dokument zakupu oleju opa³owego - orygina³ lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê/ 5. W przypadku dostaw oleju opa³owego o niew³a¶ciwych parametrach co w znaczny sposób wp³ynie na niew³a¶ciw± pracê kot³ów i ograniczy ich wydajno¶æ, Zamawiaj±cy przeprowadzi w trybie natychmiastowym badania w najbli¿szym, niezale¿nym laboratorium posiadaj±cym uprawnienia do ich wykonywania. Je¿eli ich wyniki nie bêd± odpowiada³y wymaganym normom i bêd± niezgodne z za³±czonym certyfikatem jako¶ci Wykonawca w trybie natychmiastowym dokona usuniêcia niew³a¶ciwego paliwa, czyszczenia zbiornika i ponownie zatankuje go paliwem spe³niaj±cym wymagane normy. Ca³a operacja od chwili z³o¿enia reklamacji Wykonawcy do chwili ponownego zatankowania winna nie trwaæ d³u¿ej ni¿ 6 godzin., a jej koszty jak te¿ koszty wykonania badañ pokryje Wykonawca. Nie zastosowanie siê do powy¿szego poci±gnie za sob± konsekwencje finansowe w postaci nie zap³acenia za dostarczony olej opa³owy nie odpowiadaj±cy normie i niezgodny z dostarczonym certyfikatem jako¶ci. 7.Odbiór oleju opa³owego odbywa³ siê bêdzie przez osobê reprezentuj±c± Zamawiaj±cego, zgodnie z odczytem urz±dzeñ pomiarowych posiadaj±cych aktualn± legalizacjê zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy. 8.Nie dopuszcza siê sk³adania ofert czê¶ciowych. 9.Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych. 10.Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych. 11. Zamawiaj±cy nie zamierza zawieraæ umowy ramowej. 12.Zamawiaj±cy nie zamierza ustanawiaæ dynamicznego systemu zakupów. 13. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 91.35.00.0 - Oleje opa³owe .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystêpuj±c do przetargu jest obowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 14340,00 z³./czterna¶cie tysiêcy trzysta czterdzie¶ci z³./ Termin wp³aty up³ywa wraz z up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach: a)pieni±dzu - wy³±cznie na konto Bank Spó³dzielczy w Mrozach 18 9227 0004 0000 2352 2000 0020 ( o uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium z³o¿ono w wymaganym terminie decyduje data wp³ywu ¶rodków na jego rachunek) b)porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest porêczeniem pieniê¿nym. c)gwarancjach ubezpieczeniowych d)gwarancjach bankowych e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci ( Dz.U. z 2007r Nr 42 poz.275). 3. Do ofert nale¿y do³±czyæ dowód wniesienia wadium (kserokopia przelewu lub kserokopia dokumentu, je¿eli wadium wniesiono w innej formie ni¿ pieni±dz po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê). 4. Zamawiaj±cy jest zobowi±zany zwróciæ wadium niezw³ocznie na wniosek Wykonawcy: a)który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b)który zosta³ wykluczony z postêpowania, c)którego oferta zosta³a odrzucona, 5. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium je¿eli : a)up³yn±³ termin zwi±zania ofert±, b)zawarto umowê w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy, c)Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie przetargowe , a protesty zosta³y ostatecznie rozstrzygniête lub up³yn±³ termin do ich wnoszenia, 6. Zatrzymanie wadium. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami je¿eli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni ¿e wynika to z przyczyn niele¿acych po jego stronie, b)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, c) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 ust.1 z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówieñ publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z pó¼n. zm) o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy : - posiadaj± uprawnienia do wykonania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, - nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy prawo zamówieñ publicznych, - znajduj± siê w sytuacji finansowej i ekonomicznej umo¿liwiaj±cej wykonanie zamówienia, - posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2. Ocena spe³nienia powy¿szych warunków nast±pi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ wed³ug formu³y ,,spe³nia - nie spe³nia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, ka¿dy z Wykonawców powinien przed³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce dokumenty : 1. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. (za³±cznik nr 5). 2. Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. (za³±cznik nr 6). 3. Aktualn± informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art.24 ust. 1 pkt.4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. (za³±cznik nr 7). 4. Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego z w zakresie okre¶lonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. za³±cznik nr 8). 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzieleniu zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie (za³±cznik nr 9). 6. Dowód wp³acenia wadium (za³±cznik nr 10) 7. Aktualne dokumenty legalizacji urz±dzeñ pomiarowych zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy (za³±cznik nr 11). 8. O¶wiadczenie Wykonawcy Nr.1, ¿e dostarczany przez niego olej opa³owy lekki spe³nia okre¶lone wymogi zgodne z normami dotycz±cymi tego produktu oraz ¿e jest dopuszczony do sprzeda¿y (za³±cznik nr 4), /wystawiane indywidualnie/. 9. O¶wiadczenie Wykonawcy Nr.2 - o spe³nieniu warunków zgodnych z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówieñ publicznych (za³±cznik nr 3). . Oferty przedstawione przez dwa lub wiêcej podmiotów wspólnie, bêd± musia³y spe³niæ nastêpuj±ce wymagania : a) oferta bêdzie zawieraæ dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt. 1-9 dotycz±ce ka¿dego partnera konsorcjum; b) oferta bêdzie podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pe³nomocnik upowa¿niony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postêpowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postêpowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez partnera kieruj±cego lub wszystkich partnerów ³±cznie lub od ka¿dego z osobna, albo te¿ w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 10. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.VI ppkt.1,2,3,4 sk³ada dokumenty o których mowa w § 2 ust.1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz.U.Nr 87 poz.605) Uwaga: Wymagana jest forma graficzna za³±czników wg wzorów za³±czonych do SIWZ. Ofertê z za³±cznikami nale¿y zestawiæ w kolejno¶ci jak w pkt.IV,VI.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudka.com.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Specjalistyczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej w Rudce Al. Teodora Dunina 1 05-320 Mrozy.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Specjalistyczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej w Rudce Al. Teodora Dunina 1 05-320 Mrozy.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.