eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikOdbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Chmielnik w terminie od 1 stycznia 2017r. do 30 czerwca 2017r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-20

Ogłoszenie nr 370602 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.

Chmielnik: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Chmielnik w terminie od 1 stycznia 2017r. do 30 czerwca 2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338051-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik, krajowy numer identyfikacyjny 29100974500000, ul. Plac Kościuszki  7, 26020   Chmielnik, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 413 543 273, faks 413 543 273, e-mail inwestycje@chmielnik.com
Adres strony internetowej (URL): www.chmielnik.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Chmielnik w terminie od 1 stycznia 2017r. do 30 czerwca 2017r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IPS.271.46.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1)odbieranie i zagospodarowanie sprzed wszystkich nieruchomości zamieszkałych położonych w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Chmielnik następujących frakcji odpadów komunalnych: a) ulegających biodegradacji w tym bioodpadów, odpadów zielonych i odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji, b) opakowaniowych i innych surowców wtórnych zebranych selektywnie: -tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, -papier i tektura, -szkło w szczególności opakowania szklane. c) higienicznych i pozostałych po segregacji odpadów, odpadów zmieszanych, d) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, e) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych baterii i akumulatorów,2) Odbieranie i zagospodarowanie gromadzonych przez właścicieli nieruchomości w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego przy ul. Starobuskiej na działce o numerze ewidencyjnym 1530 w Chmielniku następujących frakcji odpadów komunalnych: a) opakowaniowych i innych surowców wtórnych zebranych selektywnie, b) komunalnych ulegających biodegradacji, odpadów zielonych i odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji, c) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, d) baterii i przenośnych akumulatorów, e) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, f) zużytych opon z gospodarstw domowych, g) przeterminowanych leków, opakowań po lekach i termometrów, h) opakowań po nawozach sztucznych i środkach ochrony roślin, i) odpadów budowlanych i rozbiórkowych innych niż niebezpieczne powstałych w wyniku robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do właściwego organu administracji, j) wyselekcjonowanego popiołu z gospodarstw domowych, k) pozostałych odpadów wymienionych w Uchwale Nr XX/180/2016 Rady Miejskiej w Chmielniku z dnia 6 czerwca 2016r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 3). Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych gromadzonych w dwóch osiedlowych gniazdach selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie osiedla 22 lipca w Chmielniku ( przy bloku nr 10 - 12 oraz bloku nr 16). 4). Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych Wymaga się, aby Wykonawca zapewnił odbieranie odpadów komunalnych z minimalną częstotliwością określoną w Załączniku nr 3 do SIWZ ( Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) zgodnie z uchwałą nr XX/180/2016 Rady Miejskiej w Chmielniku z dnia 6 czerwca 2016r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów na terenie Gminy Chmielnik, za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2.2 Wyposażenie właścicieli nieruchomości jednorodzinnych, na których zamieszkują mieszkańcy w worki do zbierania odpadów komunalnych. 2.3 Zapewnienie 2 sztuk urządzeń mobilnych (np. tablet) do gromadzenia danych do których oprogramowanie dostarczy Zamawiający. 2.4 Zamówienie nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 3 do SIWZ. b) Mapa gminy - Załącznik nr 4 do SIWZ. Dodatkowe wymagania: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.)Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. 2) Zamawiający zobowiązany będzie wykonywać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z wymogami: a)Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), b)Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 672), c)Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U. 2013 poz. 21 z późn. zm.), d)Ustawy z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (j.t. Dz.U. z 2015r. poz. 1688 z późn. zm.), e)Ustawy z dnia 13 czerwca 2013r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (Dz. U. z 2013, poz. 88 ze zm.) f)Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122), g)Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r., poz. 645), h)Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomów ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012r., poz. 676), i)Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r.., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2016r., poz.934, j)Planem gospodarki odpadami komunalnymi dla województwa świętokrzyskiego 2012-2018 oraz Uchwały Nr XXV/357/16 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 27 lipca 2016r. w sprawie wykonania "Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego" 2016-2022. k)Uchwały Nr XX/180/2016 Rady Miejskiej w Chmielniku z 6 czerwca 2016r w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. l)Uchwały Nr XVIII/164/2016 Rady Miejskiej w Chmielniku z dnia 30 marca 2016r w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Chmielnik, m)innych przepisów prawa ustawowego i miejscowego. W przypadku utraty mocy lub zmiany ww. aktów prawnych (przepisów) Wykonawca w trakcie realizacji umowy ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawnych, co oznacza, że Wykonawca zobowiązany będzie stosować ww. akty prawne (przepisy) z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie. 3) Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz:lub równoważne. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90513100-7, 90510000-5, 90514000-3, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT279400.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKOM Maciejczyk Sp.J.,  ,  ul.Zakładowa 29 ,  26-052,  Nowiny,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 224940,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 224940,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 272160,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.