To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-20
Ogłoszenie nr 370641 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.
Kęsowo: Odbiór i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz selektywnie zbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kęsowo w okresie 01.01.2017 - 31.12.2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 340928-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kęsowo, krajowy numer identyfikacyjny
9235112700000, ul.
ul. Główna
11,
89506
Kęsowo, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
523 344 091, faks
523 344 022, e-mail
kesowo@kesowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kesowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz selektywnie zbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kęsowo w okresie 01.01.2017 - 31.12.2018
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kęsowo w okresie od 01.01.2017-31.12.2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego, o których mowa w art. 29 ust.3a PZP. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, jeżeli w zakresie czynności wymienionych poniżej wykonawca powierzy wykonanie części przedmiotowego zamówienia podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywać czynności niezbędne w zakresie realizacji zamówienia tj.: 1) osoby, która w zakresie realizacji zamówienia będzie odpowiedzialna za organizację i nadzór nad realizacją usługi odbioru odpadów komunalnych, kontakt z pracownikiem Zamawiającego, obsługę skarg i wniosków oraz realizację sprawozdań i raportów, 2) osób, które w zakresie realizacji zamówienia będą wykonywać czynności polegające na obsłudze każdego z pojazdów typu śmieciarka, skrzyniowy (tj. operatorzy sprzętu, kierowcy, ładowacze), w tym jednej osoby posiadającej uprawnienia do kierowania pojazdem ciężarowym, 3) osób, które w zakresie realizacji zamówienia będą wykonywać czynności polegające na obsłudze każdego z pojazdów specjalistycznych (HDS, hakowiec) i które posiadają uprawnienia do obsługi tego sprzętu, w tym jednej osoby posiadającej uprawnienia do kierowania pojazdem ciężarowym. 4.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest dla każdej z ww. osób prowadzić akta osobowe i dokumentację pracowniczą zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. z 1996 r., Nr 62, poz. 286 z późn. zm.). 4.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.4. SIWZ oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. 1) Najpóźniej w dniu podpisania umowy o przedmiotowe zamówienie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na piśmie wykaz osób, które u wykonawcy lub podwykonawcy w zakresie powyżej wymienionych czynności zatrudnione są na podstawie umowy o pracę oraz pisemne oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu ww. osób na podstawie umowy o pracę. Ww. wykaz osób winien zawierać imiona i nazwiska pracowników, zajmowane przez nich stanowiska pracy oraz wykonywane przez nich w ramach stanowisk pracy czynności. 2) W przypadku rozwiązania umowy o pracę, z którąkolwiek z osób wymienionych w wykazie i zatrudnienia w to miejsce innej osoby, wykonawca niezwłocznie ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy o pracę z nowym pracownikiem, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu pisemny zaktualizowany wykaz osób, o którym mowa w pkt III.4.3.1) SIWZ oraz pisemne oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu nowej osoby przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3) Wykonawca zapewni Zamawiającemu w drodze pisemnego upoważnienia dla Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych możliwość domagania się w każdym czasie przez okres realizacji zamówienia, przedłożenia przez wykonawcę lub podwykonawcę umów o pracę z osobami wskazanymi w ww. wykazie. 4) Wykonawca zapewni Zamawiającemu udostępnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę umów o pracę z ww. osobami i złoży wyjaśnienia niezbędne do przeprowadzenia przez Zamawiającego kontroli w zakresie zatrudnienia na umowy o pracę osób wskazanych w ww. wykazie, na pisemne wezwanie Zamawiającego w każdym czasie przez okres realizacji zamówienia. 5) W przypadku: a) stwierdzenia przez Zamawiającego braku zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt III.4.3.1) SIWZ na podstawie umowy o pracę, b) braku udostępnienia Zamawiającemu przez wykonawcę lub podwykonawcę umów o pracę z osobami wymienionymi w wykazie, o którym mowa w pkt III.4.3.1) SIWZ na pisemne wezwanie Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia, Zamawiający naliczy wykonawcy karę umowną w wysokości 3.000,00 zł za każdy przypadek niezatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub za każdy przypadek nieudostępnienia umowy o pracę, którą potrąci z wynagrodzenia wykonawcy za realizację przedmiotowej usługi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-2,
90544000-3,
90533000-2,
90510000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT714240.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 771379.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.