Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-19
Bydgoszcz: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH I ŚWIADECTW CHARAKTERYSTYKI ENERGETYCZNEJ NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 37068 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy , ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH I ŚWIADECTW CHARAKTERYSTYKI ENERGETYCZNEJ NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH I ŚWIADECTW CHARAKTERYSTYKI ENERGETYCZNEJ NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/mi posiadającą/ymi: 1)uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania wartości nieruchomości, o których mowa w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj., Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm), 2)uprawnienia w zakresie sporządzania świadectwa charakterystyki energetycznej, zgodnie z art. 5 ust. 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (dalej - ustawa Prawo budowlane, tj., Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) - w zakresie pakietu obejmującego sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej, tj. Pakiet nr II.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4.1) 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru Zamawiającego), 3)oświadczenie, że osoba/y, która/e będzie/ą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada/ją: a)uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania wartości nieruchomości, - wg wzoru Zamawiającego, b)uprawnienia w zakresie sporządzania świadectwa charakterystyki energetycznej, - w zakresie pakietu obejmującego sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej, tj. Pakiet nr II - wg wzoru Zamawiającego. 4)*pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust 2b uPzp) - w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. Przy czym w przypadku, gdy inny podmiot odda wykonawcy do dyspozycji swoją wiedzę i doświadczenie to z przedmiotowego zobowiązania musi także wynikać oświadczenie, iż podmiot ten będzie uczestniczyć w wykonywaniu części zamówienia lub informację, w jakim innym charakterze inny podmiot oddaje wykonawcy do dyspozycji swoją wiedzę i doświadczenie. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b art. 26 uPzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. III.4.3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1)zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2)zmiany warunków gospodarczych, 3)zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, 4)zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia - jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w pkt III.3.4 5)zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia odpowiednio do zmienionych stawek. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) w zakresie Pakietów nr nr: I, II, III, IV, V, VI - 14 dni 2) w zakresie Pakietów nr nr: VII, VIII - 21 dni zastrzeżeniem pkt. 13.2 siwz , tj.: a)dla Pakietów nr nr: I, II, III, IV, V, VI - termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni), b)dla Pakietów nr nr VII, VIII - termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208. Opłata za siwz 10zł płatna na konto Bank Pekao S.A. /33 1240 6452 1111 0010 4788 0697.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.02.2015r. o godz. 11:15 - pokój 209.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oszacowanie wartości prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych stanowiących własność Miasta Bydgoszczy, w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Przedmiot wyceny - określenie dla nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Miasta Bydgoszczy, wartości prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności: ustawa z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 83).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin wykonania zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oszacowanie wartości lokalu mieszkalnego, będącego w zasobach mieszkaniowych Miasta Bydgoszcz na potrzeby sprzedaży tego lokalu - art. 37 ust.2 pkt 1 w zw. z art. 34 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2014r., poz. 518 z późn. zm.) oraz art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 o własności lokali (tj. Dz.U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.) oraz sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej - art. 5 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.). Przedmiot umowy: określenie dla nieruchomości aktualnej wartości rynkowej lokalu mieszkalnego oraz sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin wykonania zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oszacowanie wartości prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Gminy Bydgoszcz, w celu nabycia prawa własności nieruchomości przez współużytkowników wieczystych będących właścicielami lokali mieszkalnych - art. 32, ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 518 ze zm.). Usługa obejmuje określenie wartości udziałów przypadających na poszczególne lokale mieszkalne (39 lokali)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Temin wykonania zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową lokalu mieszkalnego (pustostanu), stanowiącego własność Miasta Bydgoszczy, oznaczonego numerem nr 5A o pow. użytkowej 80,00 m2, znajdującego się w budynku położonym w Bydgoszczy przy Placu Józefa Weyssenhoffa 3 oraz udziału wynoszącego 8000/98795 części w nieruchomości wspólnej stanowiącej grunt działki oznaczonej nr ewidencyjnym 101/1 o pow. 0,0355 ha (obręb 169), zapisanej w księdze wieczystej KW nr BY1B/00045295/8, a także części budynku i urządzeń, które nie służą wyłącznie do użytku właścicieli lokali, w celu ustalenia ceny sprzedaży w trybie przetargu, stosownie do art. 28 ust. 1, art. 37 ust. 1, art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 518 ze zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin wykonania zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej, stanowiącej własność Miasta Bydgoszczy, przeznaczonej do zbycia w drodze przetargu ustnego ograniczonego do podmiotów zajmujących się przesyłaniem i dystrybucją energii elektrycznej - art. 40, ust.1, pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2014r. poz. 518 ze zm.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin wykonania zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oszacowanie wartości działek wchodzących w skład nieruchomości gruntowych na potrzeby ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - art. 37 ust. 7 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 647). Przedmiot wyceny: określenie wartości działek wchodzących w skład nieruchomości gruntowych przed i po zmianie planu zagospodarowania przestrzennego wg stanu nieruchomości na dzień uchwalenia lub zmiany planu miejscowego i cen na dzień sprzedaży.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin wykonania zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych na potrzeby ustalenia wysokości odszkodowania za przejęte z mocy prawa - art. 98 ust.1 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tj., Dz. U. z 2014r, poz. 518 ze zm.) działki gruntu wydzielone pod drogi publiczne, w wyniku podziałów dokonanych na wnioski właścicieli. Przedmiot wyceny: określenie wartości działek gruntów wydzielonych pod drogi publiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin wykonania zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, stanowiących własność Miasta Bydgoszczy, przeznaczonych do zbycia w trybie bezprzetargowym, w myśl art. 209a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j Dz.U. z 2014r. poz. 518 ze zm.) jako teren niezbędny do obsługi budynku przy ul. Łomżyńska 51.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin wykonania zamówienia - 30
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa wanny wielofunkcyjnej do hydroterapii i wanny do kąpieli wirowej kończyn dolnych
- Dostawa drobnego sprzętu
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do wykonywania badań z zakresu hematologii do linii hematolog. Sysmex XN-9100 Compact Integration oraz aparatu Ral Stainer
- ŚWIADCZENIE USŁUG UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH DLA KUJAWSKO-POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
- Sukcesywne wykonywanie robót sanitarnych w zakresie bieżących remontów w obiektach Centrum Onkologii w Bydgoszczy i we Włocławku
- DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/przebudowy dróg dla miejscowości zlokalizowanych na terenie Gminy Chojnów"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Tarnogród.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.