Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-23
Choszczno: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, CZĘŚCI KOMPUTEROWYCH, OPROGRAMOWANIA I NOŚNIKÓW DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Numer ogłoszenia: 370731 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7652438, 7657211 w 143, faks 095 7652410.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.spzozchoszczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, CZĘŚCI KOMPUTEROWYCH, OPROGRAMOWANIA I NOŚNIKÓW DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, części komputerowych, oprogramowania i nośników dla SP ZOZ w Choszcznie szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego wraz z pozostałymi dokumentami przetargowymi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na dwa pakiety..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.12.51.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ); Formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 2 do SIWZ); Zatwierdzony projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzozchoszczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej. 73-200 Choszczno ulica Niedziałkowskiego 4A Pokój nr 305 (sekretariat Dyrektora)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej. 73-200 Choszczno ulica Niedziałkowskiego 4A Pokój nr 305 (sekretariat Dyrektora)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: komputery, akcesoria, oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość Zestaw Komputerowy o parametrach min.: 4 Płyta główna chipset Intel P41; złącze PCI-E 16X; PCI-E 1x 3szt; LAN 1000Mbs, obsługa SATA2, 8xUSB 2.0 Procesor Intel Dual Core E6500 2,93GHz 500 GB SATA2 32MB cache pamięć DDRAM3 1333MHz 2048 MB Karta graficzna PCI-E min. GF 8400GS 512MB Obudowa ATX + zasilacz min.400W Mode Com Klawiatura Mysz Ps2 (optyczna) z podkładką DVD-RW Czytnik kart Flash + USB Monitor 19 LCD 4:3 (kontrast 50000:1; czas reakcji 5 ms, jasność 250 cdm2, rozdzielczość 1280 x 1024 pikseli, kąt widzenia pionowy i poziomy 160 stopni; złącze DVI; norma ergonomii TCO03, ISO 9241, TUV/GS, EPA Energy Star System operacyjny Win 7 Professional CZĘŚCI ilość - szt. Płyta główna chipset Intel P31; złącze PCI-E 16X; LAN 1000Mbs, obsługa SATA2, 8xUSB 2.0 2 Procesor Procesor Intel Dual Core E6500 2,93GHz 2 RAM DDR2 1024MB 800MHZ 2 DDR2 2048MB 800MHZ 4 INNE 500 GB SATA2 32MB cache 2 HDD 1TB 2,5 USB 2 GF 6200 256MB 64BIT AGP 1 Karta graficzna min. GF 8400GS 512MB 1 Monitor 19 LCD 4:3 (kontrast 50000:1; czas reakcji 5 ms, jasność 250 cdm2, rozdzielczość 1280 x 1024 pikseli, kąt widzenia pionowy i poziomy 160 stopni; złącze DVI; norma ergonomii TCO03, ISO 9241, TUV/GS, EPA Energy Star 4 dysk flash pendrive 16 GB USB 2.0 2 Przewód z ekranem 5E 305 metrów 2 Karta sieciowa 1001000 RJ45 2 Wtyk UTP RJ-45 50 Zasilacz Mode com 400W ATX P4 3 Klawiatura Ps2 1 Mysz Ps2 (optyczna) 4 Mysz USB 2 Listwa zasilająca 3m5 gniazd 8 APC Back-UPS ES 550VA 4 APC Smart-UPS SC 1500VA 2U RMTower 2 Nośniki CD R Sony w kopetach 26000 DVD-R x16 Sony w opakowaniu SLIM przezroczyste 1200 DVD RW Sony w opakowaniu SLIM 10 Akcesoria Pianka do czyszczenia elementów plastikowych 300ml 6 Płyn do czyszczenia monitorów LCD 100ml 10 Sprężone powietrze 600ml 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: tonery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość Drukarka OKI B 440 z przewodem 1,5m USB 1 Toner: Oki 24 - Type 7 2 Oki B4300 - Type 9 - duży 30 Oki 14ex - Type 8 10 Oki 4600 o zwięksoznej pojemności 8 Oki B440 o zwiększonej pojemności 10 OKI C3100 - czarny 2 OKI C3100 - color 6 OKI C5900 - czarny 12 OKI C5900 - kolor 30 OKI C3520 MFP - czarny o zwiększonej pojemności 5 OKI C3520 MFP - color o zwiększonej pojemności 15 OKI B2520 MFP - czarny 5 Samsung ML 2010 PR 10 Fax Brother FAX-2920 Laser FAX2920YJ1 4 HP LaserJet 1200 2 Ksero - SHARP AR 5316E 10 Ksero - Olivetti d-copia 20W 10 Toner Panasonic 773 FAT-92 5 OKI MB260 o zwiększonej pojemności 4 Toner HP 1006 4 Taśmy: Oki 520 10 Epson LX 300 kolor 2 Tusz HP 6980 - czarny 20 HP 6980 - kolor 15 Bęben światłoczuły: Oki B 6200 4 Oki 24 2 Oki 4600 4 Oki B440 6 Oki C3100 czarny 1 Oki C3100 kolor 3 Oki C5900 - czarny 6 Oki C5900 kolor 18 Oki C3520 MFP - czarny 3 Oki C3520 MFP - kolor 9 Oki B 4300B 4350 15 Oki 14ex 7 Panasonic 773 2 Brother FAX-2920 2 Folia do faxów Panasonic KX FM131 2 Panasonic KX FP363 3 Panasonic KX FP218 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
- Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r dla SPZOZ w Choszcznie.
- Kompleksowa usługa dostarczania paliwa gazowego dla SPZOZ w Choszcznie.
- Dostawa fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Choszcznie
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego i informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku oraz w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Szczecinecki".
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Zakup sprzętu komputerowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.