eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaAdaptacja pomieszczenia na potrzeby archiwum zakładowego Centrum Informatyki Statystycznej - Część I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-20

Ogłoszenie nr 370744 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.

Warszawa: Adaptacja pomieszczenia na potrzeby archiwum zakładowego Centrum Informatyki Statystycznej - Część I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 314804 -2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Informatyki Statystycznej, krajowy numer identyfikacyjny 14239685800000, ul. Al. Niepodległości  208, 00925   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 608 31 44, faks 22 825 15 22, e-mail m.gwiazda@stat.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://cis.stat.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jedn. budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej podległa centralnej jenostce administracji rządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja pomieszczenia na potrzeby archiwum zakładowego Centrum Informatyki Statystycznej - Część I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CIS-WAG.271.10.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Adaptacja pomieszczenia na potrzeby archiwum zakładowego Centrum Informatyki Statystycznej przewidziane jest do realizacji w dwóch częściach. Część I będąca przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia CIS-WAG.271.10.2016 obejmuje wykonanie robót budowlano remontowych i montażu oświetlenia w przeznaczonym na archiwum pomieszczeniu o powierzchni ok 48,24 m2, mieszczącym się w piwnicy budynku Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 wraz dostawą i montażem regałów w tym pomieszczeniu. W zakresie: a) remontu pomieszczenia w tym malowanie, układanie wykładziny PCV (terketu), przystosowanie pomieszczenia ścian i podłogi (zabezpieczenie przed przenikaniem wilgoci) dla potrzeb archiwum zakładowego; b) wymianę oświetlenia na LED i przystosowanie instalacji elektrycznej dla potrzeb zasilania klimatyzacji precyzyjnej. c) dostawę i montaż regałów przesuwnych. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i warunkami określonymi w SIWZ oraz załączonej do niej dokumentacji projektowej i przedmiarami (załączniki nr od 1 do 10). Załącznik nr 1 - Opis techniczny. Załącznik nr 2 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załącznik nr 3 - Rzut pomieszczenia archiwum 060E. Załącznik nr 4 - Projekt techniczny rozmieszczenia regałów pom 060E. Załącznik nr 5 - Projekt techniczny adaptacji pomieszczenia na archiwum zakładowe - instalacje elektryczne. Załącznik nr 6 - Schemat rozdzielni R rzut parteru bloku C elewacja. Załącznik nr 7 - Obliczenia oświetlenia 060E. Załącznik nr 8 - Bilans mocy rozdzielnicy 060E. Załącznik nr 9 - Plan instalacji oświetlenia i siły rzut piwnicy 060E. Załącznik nr 10 - Przedmiar. 3.4. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty odbioru wykonania przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 3.5. Po zakończeniu robót, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, obejmującą projekty z naniesionymi zmianami, jeśli takie wystąpią, dziennik budowy oraz atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa dopuszczenia - dla zastosowanych materiałów. Komplet dokumentacji powykonawczej należy wykonać w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej. Zgodnie z Dyrektywą 2004/18/WE, przy realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uwzględnia klauzulę środowiskową mającą na celu przyczynienie się do ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej utylizacji wszystkich materiałów uzyskanych z prac związanych z realizacja zadania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45311000-0, 39131100-0, 45421146-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT81000.00
Waluta PLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Silesia Meble Sp. z o.o.,  biuro@silesiameble.pl,  ul. Ornontowicka 4,  44-230 ,  Czerwionka - Leszczyny,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99 630,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99 630,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 145 140,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.