Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Warszawa: Dostawa kopiarek kserograficznych i niszczarek
Numer ogłoszenia: 370744 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie , ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 480 43 32, 480 43 34, faks 022 480 43 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopiarek kserograficznych i niszczarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. kopiarek kserograficznych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do ich obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń oraz 4 szt. niszczarek dokumentów i nośników danych wraz z instalacją, uruchomieniem, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A i 1B do Specyfikacji). Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy (załącznik nr 2A i 2B do Specyfikacji). Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego w Warszawie, ul. Chałubińskiego 8. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot niniejszego zamówienia podzielono na 2 zakresy: Zakres A: dostawa 4 sztuk kopiarek kserograficznych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do ich obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń, w tym: - kopiarki kserograficzne stacjonarne TYP I - 3 szt., - kopiarka kserograficzna stacjonarna TYP II - 1 szt. Zakres B: dostawa 4 sztuk niszczarek dokumentów i nośników danych wraz z instalacją, uruchomieniem, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.19.14.00 - Niszczarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, -złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem do Specyfikacji, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, musi przedstawić dokumenty wymienione w pkt 3.3.1 - 3.3.2.Specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego, o których mowa w pkt 3.3. Specyfikacji. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty : 3.3.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 4 do Specyfikacji). 3.3.2. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej 1. Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje je się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia Mazowiecki Oddział Wojewódzki, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszaw.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia Mazowieckim Oddziale Wojewódzkim NFZ w Warszawie, przy ul. Chałubińskiego 8 (Kancelaria, parter, na prawo od głównego wejścia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres A: dostawa 4 sztuk kopiarek kserograficznych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do ich obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń, w tym: - kopiarki kserograficzne stacjonarne TYP I - 3 szt., - kopiarka kserograficzna stacjonarna TYP II - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres A: dostawa 4 sztuk kopiarek kserograficznych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do ich obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń, w tym: - kopiarki kserograficzne stacjonarne TYP I - 3 szt., - kopiarka kserograficzna stacjonarna TYP II - 1 szt. Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie w sprawie parametrów technicznych oferowanych kopiarek kserograficznych (załącznik Nr 1 A do Specyfikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres B: dostawa 4 sztuk niszczarek dokumentów i nośników danych wraz z instalacją, uruchomieniem, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres B: dostawa 4 sztuk niszczarek dokumentów i nośników danych wraz z instalacją, uruchomieniem, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie w sprawie parametrów technicznych oferowanych niszczarek zgodnie z załączonym formularzem (załącznik Nr 1B do Specyfikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawa sprzętu biurowego, RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakupy na potrzeby Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej oraz zakupy inwestycyjne na potrzeby prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - Zakup plotera i kserokopiarki kolorowej A3
- Doposażenie pracowni prowadzenia rachunkowości dla zawodu technik rachunkowości w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
- Doposażenie pracowni montowania i eksploatowania komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.