To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-01
Zarszyn: ZADANIE 1:
USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJI KIEROWNIKA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PT PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ
ZADANIE 2
USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA KIEROWNIKA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PT PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ
ZADANIE 3
USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJi ASYSTENTA DS. FINANSOWYCH W RAMACH PROJEKTU PT PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ
Numer ogłoszenia: 37079 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21357 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowosielcach, Nowosielce 206, 38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie, tel. 13 4653980, faks 13 4653980.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE 1: USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJI KIEROWNIKA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PT PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ ZADANIE 2 USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA KIEROWNIKA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PT PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ ZADANIE 3 USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJi ASYSTENTA DS. FINANSOWYCH W RAMACH PROJEKTU PT PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są świadczenia usług dotyczących realizacji projektu pt Przyszłość zaczyna się dziś współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1. SZCZEGÓŁOWE OPISY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Kapitał Ludzki Europejski Fundusz Społeczny Działanie 9,2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE 1 USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJI KIEROWNIKA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PT PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konrad Kawa, Ul: Jana Pawła II 66, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80000,00
Oferta z najniższą ceną: 80000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE 2 USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA KIEROWNIKA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PT PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Pankowski, Załuż 72, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64000,00
Oferta z najniższą ceną: 64000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE 3 USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJ ASYSTENTA DS. FINANSOWYCH W RAMACH PROJEKTU PT PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Renata Czajnik, Długie 447, 38-530 Zarszyn, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50000,00
Oferta z najniższą ceną: 50000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50000,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.