To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Siemianowice Śląskie: Likwidacja barier architektonicznych - sanitariaty dla niepełnosprawnych w Zespole Szkół Integracyjnych w Siemianowicach Śl. przy ul. Lipowej 3
Numer ogłoszenia: 370892 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330376 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Integracyjnych, ul. Lipowa 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 220 02 23, faks 32 220 02 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa-Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja barier architektonicznych - sanitariaty dla niepełnosprawnych w Zespole Szkół Integracyjnych w Siemianowicach Śl. przy ul. Lipowej 3.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty remontowe w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Lipowej 3 w tym: zgodnie z załączonym do siwz -Dokumentacją projektową (dodatek nr 9 do siwz), -przedmiarem robót (dodatek nr 8 do siwz), -specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (dodatek nr 10 do siwz). Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności następujących robót budowlanych, tj.: -prace demontażowe, -prace murarskie, -montaż okładzin, -montaż drzwi, -pokrycie podłóg i ścian płytkami ceramicznymi, -roboty malarskie, -prace związane z instalacją elektryczną, -prace związane z instalacją sanitarną. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową,(dodatek nr 9 do siwz) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (dodatek nr 10 do siwz) oraz przedmiarami robót- (dodatek nr 8 do siwz), z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, Prawem budowlanym i innymi powszechnie obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi realizacji robót będących przedmiotem zamówienia z najwyższą starannością. 3. Wykonawca jest zobowiązany do ścisłego stosowania i respektowania przepisów ujętych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 z 2003 r. poz. 401 z poźn. zmianami) oraz z 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz plany bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. nr 120 z 2003 r. poz. 1126 z późn. zmianami). Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z wymaganiami B.H.P. 4. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót, za ich zgodność ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową i przedmiarem robót oraz terminowość wykonania robót. 5. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania z terenu budowy wszystkich odpadów powstałych po demontażu. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go zamawiającemu w terminie końcowego odbioru robót w stanie umożliwiającym pełną eksploatację. 6. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Prowadzone prace wymagają opracowania przez wykonawcę planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 7. Prace budowlane będą realizowane w czynnym obiekcie. Wykonawca obowiązany jest do pełnego, skutecznego i bezpiecznego zabezpieczenia terenu objętego przedmiotem zamówienia, zwłaszcza poprzez: 8.1) dokładne zabezpieczenie terenu szkoły przed pyłem, kurzem i ewentualnym zagrożeniem dla osób trzecich poprzez odgrodzenie całego terenu objętego pracami z jednoczesnym zapewnieniem właściwej i bezpiecznej komunikacji użytkowników obiektu; 8.2) zabezpieczenie istniejących podłóg przed trwałym zniszczeniem, szczególnie na terenie objętym robotami budowlanymi oraz podczas transportu materiałów i sprzętu technicznego; 8.3) utrzymanie w należytym porządku terenu objętego przedmiotem zamówienia (pracami remontowymi). W czasie trwania robót wykonawca powinien utrzymywać teren szkoły w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składować wszelkie urządzenia pomocnicze, sprzęt, materiały w ustalonych miejscach i w należytym porządku, a zbędne usunąć z budynku; 8.4) systematyczne wywożenie gruzu z rozbiórki - z uwagi na brak miejsca na jego składowanie; 8.5) transport na terenie obiektu winien być uzgodniony z Zamawiającym . Transport materiałów i urządzeń należy prowadzić w sposób bezpieczny nie stwarzający zagrożenia dla otoczenia. Na stanowiskach pracy należy gromadzić materiały niezbędne do wykonania robót na danym odcinku. 9. Wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane, jeżeli jest to możliwe w taki sposób, aby nie zakłócać bez potrzeby lub w stopniu większym niż to niezbędne, ruchu na drogach komunikacyjnych. 10. Wykonawca obowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym czasu wykonywania prac najbardziej hałaśliwych i uciążliwych. 11. Na roboty będące przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na okres 36 miesięcy, a na stolarkę budowlaną 60 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający żąda zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy, wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 31.21.00.00 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- -Bizzare- Rafał Kubicz, ul. Felicjańskiego 157/3, 41-908 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 328027,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 257905,23
Oferta z najniższą ceną: 257905,23 / Oferta z najwyższą ceną: 285124,49
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Budowa chodnika wraz z oświetleniem przy ulicy Kopalnianej w Siemianowicach Śląskich
- Modernizacja instalacji kanalizacji zewnętrznej przy ul. Kołłątaja 1-4 w Siemianowicach Śląskich
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich pn. "Cyberbezpieczeństwo w urzędzie"
- Rekonstrukcja balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Śmiłowskiego 3w Siemianowicach Śląskich
- Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z.o.o.
- Świadczenie usług obejmujących dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
więcej: Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.