Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-12
Krosno Odrzańskie: Dostawa mebli oraz sprzętu AGD dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 370908 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej , ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 358 20 84, faks 68 358 27 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli oraz sprzętu AGD dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli oraz sprzętu AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych (załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ) oraz w załącznikach nr 6a, 6b, 6c oraz 6d - rysunki.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 (cztery) części: 1 część zamówienia: Szafy, 2 część zamówienia: Meble, 3 część zamówienia: Sprzęt AGD, 4 cześć zamówienia: Łóżeczko turystyczne oraz kojec łóżeczko turystyczne. W zakresie każdej części zamówienia dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych z tym, że za rozwiązania równoważne rozumie się zaoferowanie produktów o parametrach funkcjonalnych co najmniej takich samych jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że rozmiary przedmiotów równoważnych mają być zgodne z opisem przedmiotu wskazanym w SIWZ. Opis rozwiązań równoważnych należy dołączyć do składanej oferty. Opisane wyżej meble oraz sprzęt, powinny być fabrycznie nowe oraz wolne od wad technicznych i prawnych. Zaoferowane meble i sprzęt muszą: 1. być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną, 2. nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ich ustawieniu. 3. zastosowane do produkcji płyty meblowe muszą posiadać atest higieniczny E1. Wykonawca przedstawi przy dostawie przedmiotu zamówienia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. Certyfikaty, atesty higieniczne, wytrzymałościowe, itp.) Kopię certyfikatów należy przedstawić przy dostawie towarów. Przez dostawę wyposażenia obejmującego przedmiot zamówienia rozumie się wykonanie, przewóz oraz wniesienie mebli i sprzętu przez Wykonawcę do magazynów wskazanych przez Zamawiającego i zgodnie z jego wytycznymi. Wykonawca zaoferuje okres bezwarunkowej gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do Zamawiającego jednorazowo, transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.71.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawcy są zobowiązani dołączyć, poza w/w dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków podmiotowych: 1. formularze cenowe (załacznik nr 5a, 5b, 5c, 5d) w zależności na część, której dotyczy oferta, 2. opis produktu równoważnego, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu, 3. pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66 - 600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jawna Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13 w pokoju nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców Projekt 1/12/EFU-Infrastruktura i procedury azylowe.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szafy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych szaf. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (załącznik nr 5a do SIWZ) oraz w załączniku nr 6a - rysunki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (załącznik nr 5b do SIWZ) oraz w załączniku nr 6b - rysunki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt AGD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (załącznik nr 5c do SIWZ) oraz w załączniku nr 6c - rysunki Łóżeczko turystyczne oraz kojec łóżeczko turystyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Łóżeczko turystyczne oraz kojec łóżeczko turystyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego łóżeczka turystycznego oraz kojca - łóżeczko turystyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (załącznik nr 5d do SIWZ) oraz w załączniku nr 6d - rysunki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU KROŚNIEŃSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI (powtórka)
- Usługi pocztowe
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Dostawa papieru do drukowania do NoOSG w Krośnie Odrzańskim
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Gzowie
- Dostawa mebli do Sali 101 KB i do sekretariatu Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.102.2024
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.