Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-22
Warszawa: Elektroniczny monitoring mediów
Numer ogłoszenia: 37097 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5238172, fax 0-22 523 81 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Elektroniczny monitoring mediów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy monitoringu prasy polskiej, telewizji polskiej, jak też prasy zagranicznej. Zamiast monitoringu prasy zagranicznej może być prowadzony monitoring internetowych wydań prasy zagranicznej. Monitoring obejmuje następujące hasła: a) Ministerstwo Spraw Zagranicznych/Minister Spraw Zagranicznych; b) Polityka zagraniczna; c) Światowy rynek surowców energetycznych; d) Radosław Sikorski; e) Najważniejsze informacje dnia w zakresie stosunków zagranicznych (maksymalnie 2 informacje z jednego tytułu); (przy czym hasła umieszczone w podpunktach a), b), c) dotyczą monitoringu polskich tytułów prasowych oraz telewizji polskiej, zaś hasła umieszczone w podpunktach d) oraz e) dotyczą monitoringu zagranicznych tytułów prasowych). Na wynik monitoringu składa się udostępnienie w całości artykułu prasowego (materiału telewizyjnego) odnalezionego według w/w haseł, jak również kilkuzdaniowe streszczenie każdego artykułu prasowego. W przypadku prasy zagranicznej streszczenie ma być dokonane w języku polskim. Zamawiający nie wymaga pisemnego streszczenia materiału telewizyjnego. Wynik monitoringu dostarczony będzie Zamawiającemu na dwa sposoby. Po pierwsze, poprzez umieszczenie danych na stronie internetowej, do której dostęp za hasłem będą mieli pracownicy Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w tym zakresie dwa rozwiązania: dostęp pracowników Zamawiającego bez limitu ilości logowań na tej stronie w tym samym czasie, albo - przy nałożeniu limitu logowań przez Wykonawcę - konieczne będzie również udostępnienie danych Zamawiającemu w sposób, który dodatkowo umożliwi ich dystrybucję za pośrednictwem serwera Zamawiającego. Po drugie wynik monitoringu dostarczony będzie Zamawiającemu za pomocą poczty elektronicznej pod wskazane adresy mailowe w formie, która umożliwi łatwy i szybki odbiór danych za pomocą telefonu typu blackberry. Materiały telewizyjne nie będą rozsyłane mailem. Wyniki monitoringu prasy polskiej mają być udostępnione w dniu, w którym ukazuje się dany numer gazety do godz. 9.00 rano. Monitoring prasy zagranicznej prowadzony ma być w dniu, w którym ukazuje się dany numer gazety, a udostępniony w przypadku gazet ukazujących się w Europie do godz. 11.00 rano czasu polskiego lub następnego dnia w przypadku gazet ukazujących się na innych kontynentach. Wyniki monitoringu telewizji polskiej mają być udostępnione do godz. 9.00 następnego dnia po emisji materiałów w telewizji. Lista tytułów polskich stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Monitoringiem objęte zostaną następujące tytuły prasowe i audycje telewizyjne: Der Spiegel, Die Welt, Die Zeit, Frankfurter Allgemeine Zeitung, International Herald Tribune, Kommiersant, Le Figaro, Le Monde, Newsweek, Niezawisimaja Gazieta, Suddeutsche Zeitung, The Economist, The Financial Times, The Guardian, The Observer, The Times, Time, The New York Times, The Washington Post, TVP1 - Wiadomości - godz. 19:30, TVP2 - Panorama - godz. 18:30, POLSAT - Wydarzenia - godz. 18:50, TVN - Fakty - godz. 19:00. Lista monitorowanych tytułów prasowych oraz stacji i programów telewizyjnych może być aktualizowana przez Zamawiającego w dowolnym czasie. Rozszerzenie tytułów odbywać się będzie w porozumieniu z Wykonawcą. Liczba tytułów nie będzie zwiększona lub zmniejszona o więcej niż o trzy tytuły.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), w tym: - w ciągu ostatnich 3 lat wykonali lub wykonują co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, na minimalną kwotę 100 000 złotych, - dysponują przynajmniej po jednej osobie mającej udokumentowaną znajomość języka obcego (angielskiego, francuskiego, niemieckiego, rosyjskiego) na poziomie pozwalającym na wykonanie zamówienia w części dotyczącej wyszukiwania i opracowania streszczeń materiałów w języku obcym. Powyższe dotyczy każdego z ww. języków obcych. Osoby te powinny legitymować się dyplomami ukończenia studiów filologicznych lub certyfikatami znajomości języków obcych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o dokumenty i oświadczenia przedstawione poniżej: 1. Oświadczenie wykonawcy, iż spełnia nw. warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655): 1.1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 4. dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; 5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 5.1. do wykazu należy dołączyć kopie dyplomów ukończenia studiów filologicznych lub certyfikatów znajomości języków obcych dla osób wykonujących zamówienie w języku obcym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - Michał Biera, tel. 0-22 523-8172, faks 0-22 523 8139, michal.biera@msz.gov.pl - Jacek Iwanowski, tel. 0-22 523 9383, faks 0-22 625 7652, jacek.iwanowski@msz.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Ministerstwo Spraw Zagranicznych Biuro Dyrektora Generalnego Al. Szucha 23 00-580 Warszawa z dopiskiem: oferta w postępowaniu przetargowym - nie otwierać - do rąk własnych p. Michał Biera.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.