Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-28
Grudziądz: Dostawy artykułów spożywczych - Warzywa i ziemniaki jadalne, Nr sprawy D/Kw 220/10/2012
Numer ogłoszenia: 371014 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 2 , ul. Sikorskiego 13/17, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6421460 w. 280, faks 056 6421398.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zp.sw.gov.pl/Strony/zamowienia.aspx
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych - Warzywa i ziemniaki jadalne, Nr sprawy D/Kw 220/10/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem udzielanego zamówienia publicznego jest dostawa, artykułów spożywczych - Warzywa i ziemniaki jadalne w asortymencie wymienionym poniżej: 1. Dokładny opis przedmiotu zamówieni: Część 1: WARZYWA Lp. Nazwa produktu Wspólny słownik zamówień (CPV) Norma Szacunkowe Zapotrzebowanie w kg 1 Brukiew jadalna 03221110-0 PN-R-75378 300,00 2 Buraki ćwikłowe 03221111-7 PN-R-75360 2 200,00 3 Cebula 03221113-1 PN-85-R75359 5 000,00 4 Cebula czerwona 03221113-1 PN-85-R75359 320,00 5 Czosnek główka 03221000-6 PN-R-75518 40,00 6 Jabłka o gramaturze 120 g - 190 g 03222320-2 PN-A-77608 3 200,00 7 Kapusta biała świeża 03221410-3 PN-85-R75359 4 300,00 8 Kapusta czerwona 03221410-3 PN-85-R75359 650,00 9 Marchew świeża 03221112-4 PN-85-R75359 7 800,00 10 Ogórek o wadze jednostkowej nie mniejszej niż 120g i średnicy nie większej niż 5 cm 03221270-9 PN-85-R-75359 200,00 11 Pieczarki 03221260-6 PN-75-R-75078 100,00 12 Pietruszka korzeniowa 03221110-0 PN-85-R75359 2 000,00 13 Pomidory świeże o gramaturze 100 g - 150 g 03221240-0 PN-91-R-75368 200,00 14 Por 03221000-6 PN-R-75521 1 500,00 15 Seler korzeniowy 03221120-3 PN-85-R75359 2 500,00 Część 2: ZIEMNIAKI JADALNE Lp. Nazwa produktu Wspólny słownik zamówień (CPV) Norma Szacunkowe zapotrzebowanie w kg 1. Ziemniaki jadalne o średnicy poprzecznej min. 4 cm. i podłużnej min. 5 cm. 03212100-1 PN-85-R75359 60 000,00 Wszystkie artykuły spożywcze muszą być w pierwszym gatunku. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw poszczególnych produktów (zwiększenia lub zmniejszenia), przy zachowaniu całkowitej wartości zamówienia lub jej zmniejszenia o maksimum 25 %. Z tytułu nie zrealizowania całości dostaw, wykonawcy nie przysługują roszczenia wobec zamawiającego. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ i projekcie umowy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 11:00 z wyłączeniem dni świątecznych w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. Dostawy realizowane będą, pojazdem o wysokości do 3,50 m. Planowana ilość dostaw: Część 1 - Warzywa - nie więcej niż 2 dostawy w ciągu tygodnia (w odstępie 2-3 dni). Część 2 - ZIEMNIAKI JADALNE - nie częściej niż 1 raz w miesiącu. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru do magazynu zamawiającego własnym transportem zgodnie z wymaganiami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia określonymi w ustawie z dnia 27.09.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia1, w ilościach zgodnych z zamówieniem telefonicznym lub faksem złożonym 1- 2 dni przed terminem dostawy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana niniejszej umowy jest dopuszczalna na warunkach określonych w art 144 ustawy Pzp. Zmiany w niniejszej umowie mogą zostać wprowadzone w zakresie: a) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, b) zmiany cen artykułów spożywczych wymienionych w umowie o kwotę nie większą niż wynikająca ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych podanego przez GUS w Monitorze Polskim w okresie trwania umowy, c) zmiany cen artykułów spożywczych wymienionych w umowie ze względu na zmianę urzędowej stawki VAT na artykuły, których dotyczy umowa. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, ceny jednostkowe brutto dla każdego z produktów ulegną zmianie przy czym ceny netto pozostaną bez zmian. W związku ze zmianą cen jednostkowych brutto, cena stanowiąca wartość całości zamówienia również ulegnie zmianie proporcjonalnie do zmiany stawki opodatkowania oraz zamawianej ilości poszczególnych produktów, d) każdej zmiany która jest korzystna dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zp.sw.gov.pl/Strony/zamowienia.aspx
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 2
ul. Sikorskiego 13/17
86-300 Grudziądz
Dział kwatermistrzowski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny Nr 2 ul. Sikorskiego 13/17 86-300 Grudziądz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu Wspólny słownik zamówień (CPV) Norma Szacunkowe Zapotrzebowanie w kg 1 Brukiew jadalna 03221110-0 PN-R-75378 300,00 2 Buraki ćwikłowe 03221111-7 PN-R-75360 2 200,00 3 Cebula 03221113-1 PN-85-R75359 5 000,00 4 Cebula czerwona 03221113-1 PN-85-R75359 320,00 5 Czosnek główka 03221000-6 PN-R-75518 40,00 6 Jabłka o gramaturze 120 g - 190 g 03222320-2 PN-A-77608 3 200,00 7 Kapusta biała świeża 03221410-3 PN-85-R75359 4 300,00 8 Kapusta czerwona 03221410-3 PN-85-R75359 650,00 9 Marchew świeża 03221112-4 PN-85-R75359 7 800,00 10 Ogórek o wadze jednostkowej nie mniejszej niż 120g i średnicy nie większej niż 5 cm 03221270-9 PN-85-R-75359 200,00 11 Pieczarki 03221260-6 PN-75-R-75078 100,00 12 Pietruszka korzeniowa 03221110-0 PN-85-R75359 2 000,00 13 Pomidory świeże o gramaturze 100 g - 150 g 03221240-0 PN-91-R-75368 200,00 14 Por 03221000-6 PN-R-75521 1 500,00 15 Seler korzeniowy 03221120-3 PN-85-R75359 2 500,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.22.23.21-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ziemniaki jadalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu Wspólny słownik zamówień (CPV) Norma Szacunkowe zapotrzebowanie w kg 1. Ziemniaki jadalne o średnicy poprzecznej min. 4 cm. i podłużnej min. 5 cm. 03212100-1 PN-85-R75359 60 000,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Konserwacja serwisowa urządzeń wentylacji i klimatyzacji - 30/2025
- Rozbiórka budynków nr 232 i nr 233 oraz suwnicy wraz z podtorzem w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 32/2025
- Wynajem i stała obsługa zespołu spalinowo-prądotwórczego do zasilania kontenerów sanitarnych- sprawa 31/2025
- Realizacja robót budowlanych, dostawa, montaż oraz wykonanie prac związanych z instalacją pomp ciepła-Etap II
- Wykonanie przeglądów serwisowych pomp próżni oraz zbiorników podciśnieniowych wraz z instalacjami przyłączeniowymi zlokalizowanych na terenie Regionalnego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego - znak sprawy: Z/24/PN/25
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o o.o.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Chłopców im. Św. Jana Bosko w Strzelnie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach w 2025 roku
- Sukcesywne dostaw warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Elblągu oraz oddziału Zewnętrznego w Braniewie Aresztu Śledczego w Elblągu
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego "Chatka Puchatka" w Lubiczu Górnym
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.