eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH PROJEKTU PRAKTYCZNA SZKOŁA 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-10

Bydgoszcz: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH PROJEKTU PRAKTYCZNA SZKOŁA 2
Numer ogłoszenia: 371022 - 2014; data zamieszczenia: 10.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304894 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3/428, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5835422, faks 052 5835452.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH PROJEKTU PRAKTYCZNA SZKOŁA 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego i wolnego od wad sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisanym w szczegółowych opisach przedmiotów zamówienia, przy zachowaniu parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim musi odpowiadać sprzęt, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Część Pierwsza Wyposażenie pracowni nauki zawodu technik architektury krajobrazu w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie: Komputer stacjonarny - 16 sztuk Monitor LED - 16 sztuk Drukarka kolorowa laserowa A3, sieciowa - 1 sztuka Ploter 24, 610 mm - 1 sztuka Skaner płaski A3 - 1 sztuka Projektor multimedialny - 1 sztuka Tablica multimedialna - 1 sztuka Przełącznik - 1 sztuka Pakiet biurowy - 16 sztuk Część Druga Wyposażenie pracowni nauki zawodu technik architektury krajobrazu w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie: Licencja dla min. 16 stanowisk komputerowych na oprogramowanie DATAflor-landXpert do projektowania terenów zieleni bazujące na oprogramowaniu do wykonywania rysunków technicznych CAD Część Trzecia Wyposażenie pracowni nauki zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie: Komputer stacjonarny - 16 sztuk Monitor LED - 16 sztuk Przełącznik - 1 sztuka Drukarka laserowa sieciowa - 1 sztuka Część Czwarta Wyposażenie sali przedmiotu zawodowego w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie: Notebook - 15 sztuk Część Piąta Wyposażenie pracowni do nauki zawodu technik mechatronik w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim: Drukarka 3D - 1 sztuka Część Szósta Wyposażenie sali przedmiotu zawodowego w Zespole Szkół w Koronowie: Notebook - 1 sztuka Tablica multimedialna - 1 sztuka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacje Techniczne stanowiące załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 dla części pierwszej zamówienia, Załącznik nr 2 dla części drugiej zamówienia, Załącznik nr 3 dla części trzeciej zamówienia, Załącznik nr 4 dla części czwartej zamówienia, Załącznik nr 5 dla części piątej zamówienia, Załącznik nr 6 dla części szóstej zamówienia. 3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca złoży wraz z ofertą wypełniony Formularz Specyfikacji Technicznej odpowiadający numerem części zamówienia, na którą składa ofertę (Załącznik nr 1, gdy Wykonawca składa ofertę na część pierwszą zamówienia, Załącznik nr 2, gdy Wykonawca składa ofertę na część drugą zamówienia, Załącznik nr 3, gdy Wykonawca składa ofertę na część trzecią zamówienia, Załącznik nr 4, gdy Wykonawca składa ofertę na czwartą część zamówienia, Załącznik nr 5, gdy Wykonawca składa ofertę na piątą część zamówienia, Załącznik nr 6, gdy Wykonawca składa ofertę na szóstą część zamówienia). 4. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ostemplowanych kart gwarancyjnych dla każdego elementu przedmiotu zamówienia. b. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres wskazany w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ lub w razie braku takiego zapisu na okres co najmniej24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego, o ile gwarancja producenta nie stanowi inaczej. c. W trakcie trwania gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń dotyczących błędnego działania sprzętu w dni robocze, w godzinach pracy Wykonawcy. Zgłoszenia błędnego działania przedmiotu umowy będą przekazywane telefonicznie oraz potwierdzone za pomocą faksu lub wiadomości e-mail. Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia jest potwierdzenie doręczenia faksu lub wysłania wiadomości e-mail. d. W przypadku, gdy transport gwarancyjny realizowany jest w formie wysyłki kurierskiej lub pocztowej, jego forma musi umożliwiać Zamawiającemu stwierdzenie doręczenia sprzętu do Wykonawcy. e. Koszty transportu zgłoszonych do naprawy gwarancyjnej urządzeń do punktu serwisowego i z punktu serwisowego ponosi w całości Wykonawca. f. W przypadku odbioru osobistego uszkodzonego sprzętu, Wykonawca dokona odbioru w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia nieprawidłowości działania, w godzinach pracy Zamawiającego. g. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia awarii w ciągu 72 roboczogodzin od momentu otrzymania uszkodzonego sprzętu. h. W przypadku stwierdzenia braku możliwości usunięcia awarii w określonym wyżej terminie, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż sprzęt uszkodzony. i. Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. j. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykona obowiązków wynikających z pkt. b-i, Zamawiający ma prawo zlecić dowolnej firmie naprawę sprzętu, a kosztami obciążyć Wykonawcę, jednocześnie zachowując prawo do kary umownej i odszkodowania oraz prawo do uprawnień wynikających z gwarancji. k. Nośniki zawierające dane, o ile nie są przedmiotem naprawy gwarancyjnej, zostaną usunięte ze sprzętu przed jego wysłaniem. 5 Zakup sprzętu komputerowego realizowany w ramach projektu nr POKL.09.02.00-04-017 13 Praktyczna szkoła 2, współfinansowanego ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.40 - Plotery 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 48.32.10.00 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup sprzętu komputerowego realizowany w ramach projektu nr POKL.09.02.00-04-017 13 Praktyczna szkoła 2, współfinansowanego ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część Pierwsza Wyposażenie pracowni nauki zawodu technik architektury krajobrazu w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU INTERSELL WALDEMAR PŁONKA, UL. ARMII KRAJOWEJ 7c, 42-520 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350467,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52436,13

  • Oferta z najniższą ceną: 48802,71 / Oferta z najwyższą ceną: 69849,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część Druga Wyposażenie pracowni nauki zawodu technik architektury krajobrazu w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONNECT COMPUTERS Bogdan Janik, ul. Bronowicka 19, 30-084 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350467,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7245,93

  • Oferta z najniższą ceną: 7245,93 / Oferta z najwyższą ceną: 7245,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część Trzecia Wyposażenie pracowni nauki zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MPC Paweł Oleksiewicz, ul. Podrzeczna 38, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350467,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43340,73

  • Oferta z najniższą ceną: 41335,38 / Oferta z najwyższą ceną: 59759,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część Czwarta Wyposażenie sali przedmiotu zawodowego w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU INTERSELL Waldemar Płonka, UL. ARMII KRAJOWEJ 7c, 42-520 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350467,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32804,10

  • Oferta z najniższą ceną: 32804,10 / Oferta z najwyższą ceną: 49224,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część Piąta Wyposażenie pracowni do nauki zawodu technik mechatronik w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONNECT COMPUTERS Bogdan Janik, ul. Bronowicka 19, 30-084 Krak, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350467,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5535,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5535,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7257,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część Szósta Wyposażenie sali przedmiotu zawodowego w Zespole Szkół w Koronowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ProData Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 233, 60-406 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350467,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5980,52

  • Oferta z najniższą ceną: 5701,05 / Oferta z najwyższą ceną: 6389,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.