Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-09
Olsztyn: Sukcesywny druk plakatów, ulotek, folderów oraz innych materiałów poligraficznych wraz z dostawą do Miejskiego Ośrodka Kultury w roku 2010
Numer ogłoszenia: 37104 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury , ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 522 13 50, faks 089 522 13 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny druk plakatów, ulotek, folderów oraz innych materiałów poligraficznych wraz z dostawą do Miejskiego Ośrodka Kultury w roku 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny druk materiałów wymienionych poniżej wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Foldery: Informator OLA 1 komplet - format: 8x16 cm szyty pojedynczo z uchwytem na smycz, 28 stron z okładką / kolor: CMYK+CMYK / papier: okładka 200 g lakierowana, karty wewnętrzne 150 g / nakład: 15000 egz. Kalendarz 2011 OMF 1 komplet - format: A3 cm metalowy grzbiet z uchwytem do wieszania, 14 stron z okładką / kolor: CMYK / papier: 300 g / nakład: 300 egz. Folder OLA podsumowanie 1 komplet - format: 10 x 20 cm szyty, 20 stron z okładką / kolor: CMYK / papier: 300 g / nakład: 500 egz. Katalog wystawy A4 1 komplet - format: A4, 28 stron z okładką, szyty/ kolor: CMYK+CMYK / papier: okładka 300 g, karty wewnętrzne 150 g / nakład: 150 egz. Katalog wystawy A5 2 komplety - format: A5, 24 strony z okładką, szyty / kolor: CMYK+CMYK / papier: okładka 300 g, karty wewnętrzne 150 g / nakład: 200 egz. Katalog wystawy 1 komplet - format: A4, 28 stron z okładką, szyty / kolor: CMYK+CMYK / papier: okładka 300 g, karty wewnętrzne 150 g / nakład: 700 egz. Folder DL 1 komplet - format: DL szyty, 16 stron z okładką / kolor: CMYK+CMYK / papier: 200 g / nakład: 3000 egz. Ulotki: Informator MOK 5 kompletów - format: 21 x 28 cm składany na 4 / kolor: CMYK+CMYK / papier: 200 g / nakład: 1500 egz. Ulotka DL 8 kompletów - format: DL / kolor: CMYK+CMYK / papier: 150 g / nakład: 1000 egz. Ulotka A6 4 komplety - format: A6 / kolor: CMYK+CMYK / papier: 150 g / nakład: 1000 egz. Ulotka A5 2 komplety - format: A5 składana na pół/ kolor: CMYK+CMYK / papier: 150 g / nakład: 500 egz. Ulotka Kamienica Naujacka 1 komplet - format: 14 x 21 składana na pół / kolor: CMYK+CMYK / papier: 200 g lakierowana jednostronnie/ nakład: 2000 egz. Ulotka A3 1 komplet - format: A3 składany na 3 / kolor: CMYK+CMYK / papier: 150 g / nakład: 700 egz. Bilety: Bilet 1 7 kompletów - format: 6 x 20 cm / kolor: CMYK / papier: 200 g lakierowany / nakład: 1500 egz. Bilet 2 1 komplet - format: 6 x 22 cm / kolor: CMYK / papier: 200 g lakierowany / nakład: 3000 egz. Plakaty: Plakaty A3 2 komplety - format: A3 / kolor: CMYK / papier: 100 g / nakład: 500 egz. Plakaty A2 19 kompletów - format: A2 / kolor: CMYK / papier: 100 g / nakład: 300 egz. Plakaty A2 dwustronny 3 komplety - format: A2 / kolor: CMYK +CMYK / papier: 100 g / nakład: 500 egz. Plakat B1 4 komplety - format: B1 / kolor: CMYK / papier: 100 g / nakład: 300 egz. Plakaty A2 1 komplet - format: A2 / kolor: CMYK / papier: 100 g / nakład: 700 egz. Inne: Podkładki tekturowe 1 komplet - format: okrągły 10 cm / kolor: CMYK / papier: tektura biała lakierowana / nakład: 5000 egz. Teczki firmowe 1 komplet - format: A4 z zakładką na dokumenty / kolor: CMYK / papier: 300 g lakierowane punktowo / nakład: 1500 egz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności jest spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dot. dysponowania potencjałem technicznym jest spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: - Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, w zakresie całego asortymentu, w przypadku zaistnienia okoliczności, których wcześniej nie można było przewidzieć i gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie Zamawiającego, z jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia oraz w razie potrzeby, ze zmianą terminu realizacji zamówienia. Zamawiający przewiduje, iż zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia nie będzie większe niż do 25% wartości całego zamówienia. - Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o poniższe druki w przypadku, gdy Zamawiający nie otrzyma współfinansowania ze środków zewnętrznych: Ulotka A3 1 komplet - format: A3 składany na 3 / kolor: CMYK+CMYK / papier: 150 g / nakład: 700 egz. Folder DL 1 komplet - format: DL szyty, 16 stron z okładką / kolor: CMYK+CMYK / papier: 200 g / nakład: 3000 egz. Plakaty A2 1 komplet - format: A2 / kolor: CMYK / papier: 100 g / nakład: 700 egz. Katalog wystawy 1 komplet - format: A4, 28 stron z okładką, szyty / kolor: CMYK+CMYK / papier: okładka 300 g, karty wewnętrzne 150 g / nakład: 700 egz. - Zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia, w zakresie całego asortymentu, w zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć, z jednoczesnym zwiększeniem wynagrodzenia oraz w razie potrzeby ze zmianą terminu realizacji zamówienia. Zamawiający przewiduje, iż zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia nie będzie większe niż do 25% wartości całego zamówienia. - Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mok.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Kultury
ul. Dąbrowszczaków 3
10-538 Olsztyn
pokój nr 205 - administracja.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury ul. Dąbrowszczaków 3 10-538 Olsztyn pokój nr 201 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz komunikacyjne na rzecz Warmińsko-Mazurskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Olsztynie
- Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego oraz dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo - towarowego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie.
- Przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego 81 obiektów i pięcioletniej kontroli 168 budynków, obiektów będących w zasobach Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Olsztynie na odcinku od skrzyżowania ul. Wyszyńskiego z ul. Leonharda do ul. Rejewskiego"
- Remont pomieszczeń w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 16 w msc. Grzegorze i Prawdziska, dk 58 w msc. Kaliszki, dk 57 w msc. Ciemna Woda i Lutry"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk wraz z dostawą kolorowanek dla dzieci oraz przewodników po Muzeum
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- Druk, dostawa i wniesienie do wskazanego miejsca publikacji na potrzeby Wydawnictwa Warsztatów Kultury w Lublinie (z podziałem na 3 części)
- Wykonanie i dostawa puzzli informacyjno-promocyjnych oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.