To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371051 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Tarnów: ODBIÓR Z TERENU PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W TARNOWIE ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07 W 2017 ROKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 343779 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
12283026000000, ul.
Ul. Komunalna
31,
33100
Tarnów, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
14 625 82 09, faks
, e-mail
p.sumara@puk.tarnow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.puk.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Komunalna Spółka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR Z TERENU PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W TARNOWIE ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07 W 2017 ROKU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PUK.PR/ZP/01/11/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru z terenu Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09.12.2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923) oraz ich zagospodarowania w 2017 roku. 2. Odbiór odpadów będzie realizowany poprzez ich wywóz z siedziby Zamawiającego przy ul. Komunalnej 31, 33-100 Tarnów (miejsce odbioru odpadów), własnym transportem Wykonawcy - samochodem wyposażonym w dwa kontenery KP-36 lub zestawem z ruchomą podłogą tzw. Walkingfloor. 3. Minimalna ilość odpadów (minimalny gwarantowany zakres zamówienia), tj. ilość odpadów, jaką Wykonawca zobowiązany jest odebrać od Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia wynosi 1300 (Mg). 4. Maksymalna ilość odpadów (największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji, w sytuacji opisanej w pkt 5), ), tj. ilość odpadów jaką Wykonawca zobowiązany będzie odebrać od Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia nie przekroczy łącznie 2500 (Mg). 5. W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na odbiór odpadów okaże się większe od planowanego (minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia z pkt 3) Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy PZP, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia maksymalnie do ilości wskazanej w pkt 4, jako największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwiększenie zakresu zamówienia poza minimalny gwarantowany zakres wskazany w ust. 4. Realizacja dodatkowego zakresu zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi na zasadach identycznych jak realizacja zamówienia podstawowego. 6. Ustala się następujące warunki świadczenie przez Wykonawcę usług objętych przedmiotem umowy: 1) Częstotliwość odbioru odpadów ustalana będzie przez Zamawiającego każdorazowo poprzez wezwanie Wykonawcy telefonicznie pod nr tel. lub pocztą e-mail, Zamawiający będzie przekazywał wezwania do Wykonawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14, 2) Gwarantowany czas stawienia się Wykonawcy do miejsce odbioru odpadów od wezwania przekazanego przez Zamawiającego będzie zgodny z terminem gotowości do odbioru odpadów zaproponowanym przez Wykonawcę w ofercie (zaoferowany czas odbioru odpadów nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od dnia otrzymania przez Wykonawcę wezwania). Odbiór odpadów od Zamawiającego będzie odbywał się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14, 3) Jednorazową masę przekazanych odpadów [Mg] ustala Zamawiający, przy czym nie przekroczy ona 35 (Mg), 4) Masa przekazanych odpadów [Mg] będzie każdorazowo ustalana za pomocą legalizowanej wagi samochodowej znajdującej się w siedzibie Zamawiającego i potwierdzana dowodem ważenia pochodzącym z programu komputerowego obsługującego system wagowy Zamawiającego oraz podpisaną przez przedstawicieli Stron Kartą przekazania odpadu (KPO) sporządzaną przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem Nr 1 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973), w dwóch egzemplarzach po jednym dla każdej ze Stron. 5) Na podstawie wystawionych w danym miesiącu kalendarzowym Kart przekazania odpadu (KPO) Zamawiający sporządzi i przekaże Wykonawcy na adres e-mail w terminie do 3 dni od zakończenia każdego miesiąca świadczenia usług Zbiorczą karty przekazania odpadów, wskazującą łączną Masa przekazanych odpadów [Mg] w danym miesiącu, która będzie stanowiła podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury obejmującej wynagrodzenie należne za usługę wykonaną w danym miesiącu kalendarzowym. 7. Załadunek odpadów w miejscu ich odbioru przez Wykonawcę leży po stronie Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odebranych od Zamawiającego odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku, wynikającymi z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). 9. W chwili przekazania odpadów przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przejęte odpady, za należyte postępowanie z nim i za skutki z tego wynikające. 10. Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy następować będzie w miesięcznych okresach rozliczeniowych z dołu, na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę za dany okres rozliczeniowy. Wykonawca każdorazowo w terminie 7 dni następujących po zakończeniu danego miesiąca wystawi na rzecz Zamawiającego fakturę obejmującą należność obliczoną jako iloczyn jednostkowej ceny brutto podanej w ofercie wykonawcy i rzeczywistej masy (Mg) odpadów przyjętych w danym miesiącu wynikającej z przekazanej przez Zamawiającego Zbiorczej karty przekazania odpadów, o której mowa w pkt 6 ppkt 5. Dokument ten podpisany przez Wykonawcę powinien być dołączony do każdej faktury pod rygorem wstrzymania dokonania płatności i bez prawa Wykonawcy do naliczania odsetek, do dnia doręczenia tego dokumentu Zamawiającemu. 11. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców. 12. Wykonawca musi spełniać wszystkie wymogi formalne i prawne związane z realizacją przedmiotu umowy. W szczególności musi posiadać przez cały czas obowiązywania umowy aktualne zezwolenia lub wpisy do rejestrów dot. prowadzonej działalność będącej przedmiotem umowy. W przypadku, gdy okres zezwolenia utraci moc obowiązującą w trakcie trwania niniejszej umowy, Wykonawca przed upływem okresu wygaśnięcia zezwoleń obowiązany jest do uzyskania nowych zezwoleń i przekazania kopii stosownych dokumentów Zamawiającemu. Zastrzeżenie to odnosi się odpowiednio do wpisu do właściwego rejestru. 13. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy PZP, Zamawiający przez cały okres trwania umowy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośredni czynności transportu odpadów (kierowca) - jeżeli wykonanie tej czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy. Wykaz osób wraz z informacją dotyczącą zatrudnienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w formie pisemnej najpóźniej w dniu zawarcia umowy. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okres trwania umowy, Wykonawca będzie obowiązany na to miejsce zatrudnić inną osobę na podstawie umowy o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca, do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 13.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: W celu wykazania okoliczności, o których mowa w pkt 13, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie tych osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy, pisemnego oświadczenia, że osoby wykonujące czynności transportu odpadów (kierowcy) zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008 z późn. zm.) o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; W przypadku rozwiązania z osobą, o której mowa w pkt 13 stosunku pracy przed zakończeniem okres trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić na to miejsce inną osobę na podstawie umowy o pracę i zawiadomić o tym Zamawiającego składając w terminie do 5 dni od dnia zatrudnienia tej osoby pisemne oświadczenie potwierdzającego okoliczności, o których mowa w pkt 13. 13.2. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest w terminie do 5 dni od otrzymania takiego żądania złożyć Zamawiającemu aktualne pisemne oświadczenie potwierdzającego okoliczności, o których mowa w pkt 13. 13.3. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób zostały określone we wzorze umowy. W razie nieprzedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę w wymaganym terminie oświadczeń, o którym mowa w pkt 13 ppkt 13.1 i 13.2, albo w przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości złożonego oświadczenia, Zamawiający może zwrócić się z wnioskiem do właściwego inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w pkt 13. W przypadku zwłoki w dostarczeniu oświadczeń, o których mowa w pkt 13 ppkt 13. 1 i 13. 2 albo w przypadku gdy oświadczenia te okażą się nieprawdziwe, poza uprawnieniami powyższymi Wykonawca zapłaci Zamawiającemu każdorazowo karę umowną wynikającą z § 13 pkt 1 ppkt 3 lub 4 wzoru umowy. 13.4. Jeżeli czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z pkt 13 wykonywane są przez osoby zatrudnione przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić do umowy z Podwykonawcą zapisy odpowiadające treści ppkt 13.1 -13.2, które umożliwią skontrolowanie spełnienia przez Podwykonawcę obowiązku zatrudnienia tych osób na umowę o pracę. Brak zapisów, o których mowa w zdaniu pierwszym jest podstawą do naliczenia Wykonawcy kar umownych zgodnie z § 13 pkt 1 ppkt 5 wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT550000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 621000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
- Dostawy przetworów owocowych i warzywnych oraz przypraw
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych w Tarnowie zarządzanych przez MZB w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.