eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkWykonanie zamówienia podobnego do zadania podstawowego pn. "Wymiana stolarki okiennej w budynku 171 w Jednostce Wojskowej 1300 Pruszcz Gdański administrowanych przez 22 BLT Malbork."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371057 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Malbork: Wykonanie zamówienia podobnego do zadania podstawowego pn. "Wymiana stolarki okiennej w budynku 171 w Jednostce Wojskowej 1300 Pruszcz Gdański administrowanych przez 22 BLT Malbork."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 354798


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny 19247126500000, ul. ul. 17 Marca  20, 82200   Malbork, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 261 536 713, 261 536 216,, faks 261 536 275, 261 536 713, e-mail 22blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.22blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie zamówienia podobnego do zadania podstawowego pn. "Wymiana stolarki okiennej w budynku 171 w Jednostce Wojskowej 1300 Pruszcz Gdański administrowanych przez 22 BLT Malbork."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/170/XI/2016/AH

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem negocjacji będzie wynagrodzenie Wykonawcy, termin wykonania zadania oraz termin gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia, którym jest wykonanie prac budowlanych polegających na wykonaniu podobnych robót tego samego rodzaju co z zamówienia podstawowego o sygnaturze sprawy ZP/135/X/2016. Przedmiot zamówienia udzielony jest w całości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 171/6034 administrowanym przez 22 BLT Malbork
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT32480.72
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Fabryka Okien SPECTRUM Sp. z o. o.,  ,  ul. Ceramiczna 4,  20-150,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39500,01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39500,01
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39500,01
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienie z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Niniejsze postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznie 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający w rezultacie przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o sygnaturze sprawy ZP/135/X/2016/NJ opublikowanego w dniu 07.10.2106r. pod numerem 319923 - 2016 pn. Remont wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty konserwacyjne pomieszczeń oraz naprawa tynków zewnętrznych w budynkach 49 BLOT w Pruszczu Gdańskim zawarł w dniu 17.11.2016 r. umowę nr 270/FIN/2016 z Firmą Fabryka Okien SPECTRUM Sp. z o. o. ul. Ceramiczna 4, 20-150 Lublin. W ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 26% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, tj. robót budowlanych w zakresie określonym w przedmiarze robót, który stanowił załącznik nr 7 do SIWZ. Udzielenie zamówienia podobnego polega na powtórzeniu tego samego rodzaju prac co objęte zamówieniem podstawowym. Wartość szacunkowa zamówienia podobnego objęta niniejszym postępowaniem jest mniejsza niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp. W związku z powstaniem oszczędności po przetargowych, Zamawiający zamierza udzielić zamówienia podobnego dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego w tym stanie rzeczy okoliczności przedstawione wyżej wyczerpują przesłanki zawarte w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp. Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego objęta niniejszym postępowaniem wynosi 32 480,72zł netto. W związku z powyższym Zamawiający postanowił udzielić zamówienia podobnego dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego. W tym stanie rzeczy okoliczności przedstawione wyżej wyczerpują przesłanki zawarte w art. 67. ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp. Zamawiający przesłał do publikacji ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante w dniu 30.11.2016 roku pod numerem 354798 - 2016. Następnie przesłał Zaproszenie do ww. Wykonawcy. W dniu 07.12.2016r.odbyły się negocjacje z przedstawicielem firmy - Panem Robertem BOGUSZEWSKIM v-ce Prezesem Zarządu - upoważnionym do ustalenia wszelkich decyzji w trakcie prowadzonych negocjacji. Po ustaleniu szczegółów technicznych umowy, terminu wykonania zamówienia, wynegocjowaniu wynagrodzenia Wykonawcy oraz terminu gwarancji i rękojmi, komisja przetargowa postanowiła udzielić zamówienia firmie wyżej wymienionej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.