To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371057 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Malbork: Wykonanie zamówienia podobnego do zadania podstawowego pn. "Wymiana stolarki okiennej w budynku 171 w Jednostce Wojskowej 1300 Pruszcz Gdański administrowanych przez 22 BLT Malbork."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354798
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny
19247126500000, ul.
ul. 17 Marca
20,
82200
Malbork, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
261 536 713, 261 536 216,, faks
261 536 275, 261 536 713, e-mail
22blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.22blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zamówienia podobnego do zadania podstawowego pn. "Wymiana stolarki okiennej w budynku 171 w Jednostce Wojskowej 1300 Pruszcz Gdański administrowanych przez 22 BLT Malbork."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/170/XI/2016/AH
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem negocjacji będzie wynagrodzenie Wykonawcy, termin wykonania zadania oraz termin gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia, którym jest wykonanie prac budowlanych polegających na wykonaniu podobnych robót tego samego rodzaju co z zamówienia podstawowego o sygnaturze sprawy ZP/135/X/2016. Przedmiot zamówienia udzielony jest w całości.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45421000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 171/6034 administrowanym przez 22 BLT Malbork |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT32480.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 39500,01 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Niniejsze postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznie 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający w rezultacie przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o sygnaturze sprawy ZP/135/X/2016/NJ opublikowanego w dniu 07.10.2106r. pod numerem 319923 - 2016 pn. Remont wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty konserwacyjne pomieszczeń oraz naprawa tynków zewnętrznych w budynkach 49 BLOT w Pruszczu Gdańskim zawarł w dniu 17.11.2016 r. umowę nr 270/FIN/2016 z Firmą Fabryka Okien SPECTRUM Sp. z o. o. ul. Ceramiczna 4, 20-150 Lublin. W ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 26% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, tj. robót budowlanych w zakresie określonym w przedmiarze robót, który stanowił załącznik nr 7 do SIWZ. Udzielenie zamówienia podobnego polega na powtórzeniu tego samego rodzaju prac co objęte zamówieniem podstawowym. Wartość szacunkowa zamówienia podobnego objęta niniejszym postępowaniem jest mniejsza niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp. W związku z powstaniem oszczędności po przetargowych, Zamawiający zamierza udzielić zamówienia podobnego dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego w tym stanie rzeczy okoliczności przedstawione wyżej wyczerpują przesłanki zawarte w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp. Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego objęta niniejszym postępowaniem wynosi 32 480,72zł netto. W związku z powyższym Zamawiający postanowił udzielić zamówienia
podobnego dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego. W tym stanie rzeczy okoliczności przedstawione wyżej wyczerpują przesłanki zawarte w art. 67. ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp. Zamawiający przesłał do publikacji ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante w dniu 30.11.2016 roku pod numerem 354798 - 2016. Następnie przesłał Zaproszenie do ww. Wykonawcy. W dniu 07.12.2016r.odbyły się negocjacje z przedstawicielem firmy - Panem Robertem BOGUSZEWSKIM v-ce Prezesem Zarządu - upoważnionym do ustalenia wszelkich decyzji w trakcie prowadzonych negocjacji. Po ustaleniu szczegółów technicznych umowy, terminu wykonania zamówienia, wynegocjowaniu wynagrodzenia Wykonawcy oraz terminu gwarancji i rękojmi, komisja przetargowa postanowiła udzielić zamówienia firmie wyżej wymienionej.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- "Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08" - II POSTĘPOWANIE
- Produkcja i sukcesywne dostawy kubków i filiżanek ze spodkiem dla Muzeum Zamkowego w Malborku
- Dostawa szafek ubraniowych metalowych, szafek ubraniowych metalowych dzielonych i regałów metalowych dla Muzeum Zamkowego w Malborku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przedsięwzięcia budowy osiedla zabudowy mieszkaniowej w Skowarczu, gmina Pszczółki.
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.