To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371086 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Zakopane: Wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami, budowlami obiektami małej architektury i urządzeniami budowlanymi towarzyszącymi dla zadania inwestycyjnego: 133/2011 "Budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Kamieniec 3 w Zakopanem", w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z jego przeznaczeniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 311485 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 326073 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, krajowy numer identyfikacyjny
65494800000, ul.
ul. T. Kościuszki
13,
34500
Zakopane, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
182 020 448, faks
182 020 448, e-mail
przetargi@um.zakopane.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zakopane.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami, budowlami obiektami małej architektury i urządzeniami budowlanymi towarzyszącymi dla zadania inwestycyjnego: 133/2011 "Budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Kamieniec 3 w Zakopanem", w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z jego przeznaczeniem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.45.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami, budowlami obiektami małej architektury i urządzeniami budowlanymi towarzyszącymi dla zadania inwestycyjnego: 133/2011 "Budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Kamieniec 3 w Zakopanem", w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z jego przeznaczeniem. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 3.1. Zagospodarowanie i urządzenie placu budowy 3.2. Wszelkie niezbędne rozbiórki wraz z demontażem i zabezpieczeniem urządzeń, 3.3. Wszelkie prace przygotowawcze niezbędne do realizacji obiektu, w tym: 3.3.1. Wycinkę drzew z wywozem materiału na miejsce wskazane przez Zamawiającego z następującymi zastrzeżeniami: 3.3.1.1. drewno dłużycowe i użytkowe pozyskane z wycinki drzew na działkach Gminy Miasto Zakopane będzie podlegało ocenie i wycenie po ścięciu, zgodnie z Zarządzeniem nr 29/2016 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 22.02.2016 r., a jego wartość brutto zostanie odjęta od wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 20 ust. 1 umowy i będzie stanowiło własność Wykonawcy, 3.3.1.2. drewno opałowe, trociny i gałęziówka powstałe w trakcie pozyskiwania drewna, stanowią odpad i podlegają zagospodarowaniu na własne potrzeby przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującym regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Zakopane, 3.4. Karczowanie pni z uprzątnięciem trocin i fragmentów pni z terenu budowy; 3.5. Budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wszystkimi niezbędnymi do jej funkcjonowania instalacjami i urządzeniami wewnętrznymi w tym:, 3.5.1. instalacje elektryczne w tym oświetleniową i odgromową, 3.5.2. instalacje niskoprądowe w tym teletechniczne ,, 3.5.3. instalacje wody zimnej , wody p.poż. i c.w.u, 3.5.4. instalacje kanalizacji sanitarnej, 3.5.5. instalacje grzewcze, 3.5.6. instalacje wentylacji wraz z czujkami, co i LPG w pom. garaży, 3.5.7. Uwaga dla instalacji: energii elektrycznej, wody i ciepła należy zastosować indywidulane opomiarowania każdego lokalu mieszkalnego dostępne z klatki schodowej, oraz opomiarowanie administracyjne, 3.6. Zakup, dostawę i montaż wyposażenia objętego zamówieniem budynku niezbędnego do jego prawidłowego funkcjonowania w tym: 3.6.1. opraw oświetleniowych do wszystkich pomieszczeń za wyjątkiem pom. mieszkalnych (pokoi) 3.6.2. wodomierzy wody i c.w.u. dla lokali mieszkalnych i części administracyjnych, 3.6.3. liczników energii elektrycznej i ciepła dla lokali mieszkalnych i części administracyjnych, 3.6.4. zlewozmywaków jednokomorowych ze stali nierdzewnej z ociekaczem ,kompletem przyłączeniowym i szafką, 3.6.5. kuchenek elektrycznych czteropalnikowych z piekarnikiem, 3.7. Komunikację i elementy komunikacji wewnętrznej i jej połączenia z zewnętrzną w tym: 3.7.1. zjazd z drogi publicznej ul .Kamieniec 3.7.2. miejsca postojowe 3.7.3. ciągi komunikacji wewnętrznej, 3.7.4. część chodnika ul. Kamieniec, 3.8. Budowę przyłączy i elementów sieci: wody, kanalizacji sanitarnej i opadowej, 3.9. Przebudowę, zabezpieczenie przyłączy i elementów sieci: energetycznej, teletechniki, wody, kanalizacji sanitarnej, opadowej i geotermalnej, 3.10. Wykonanie, dostawę i montaż elementów małej architektury w tym: 3.10.1. ławek parkowych, 3.10.2. koszy na śmieci 3.10.3. zakup pojemników na odpady typu PA -1100 w ilości 7 szt 3.10.4. urządzeń zabawowych, 3.11. Budowę ogrodzenia wewnętrznego oraz zewnętrznego, 3.12. Budowę muru oporowego chroniącego inwestycje przed potokiem Bystry, 3.13. Urządzenie zieleni łącznie z zakupem i dostawą roślin z gatunków charakterystycznych dla lokalizacji obiektu w tym zieleni wynikającej z rekompensat wycinek.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
45200000-9,
45211000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6965000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 6921486,58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach zlokalizowanych w pawilonach A, B, C w budynku Sądu Rejonowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 13
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Utrzymanie czystości w rejonach udostępnionych dla ruchu turystycznego w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w Zakopanem za pośrednictwem stacjonarnych automatów biletowych
- Sukcesywne dostawy owoców warzyw i soków
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.