To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371155 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Wołów: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 338174-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej "PIAST", krajowy numer identyfikacyjny
2142692600000, ul.
ul. Cicha
8,
56100
Wołów, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 389 11 16, faks
71 389 11 17 wew. 505, e-mail
przetargi@igbpiast.pl
Adres strony internetowej (URL): www.igbpiast.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot sektora finansów publicznych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy owoców i warzyw
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZ/232/39/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia : sukcesywne dostawy owoców i warzyw do punktów handlowych Zamawiającego. Ze względu na różne miejsca realizacji dostaw Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części (zadań): Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, miejsce realizacji dostaw Wołów; Zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, miejsce realizacji dostaw Wrocław; Zadanie nr 3: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, miejsce realizacji dostaw Rawicz; Zadanie nr 4: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, miejsce realizacji dostaw Jelenia Góra; Zadanie nr 5: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, miejsce realizacji dostaw Kłodzko; Zadanie nr 6: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, miejsce realizacji dostaw Piława Dolna; Zadanie nr 7: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, miejsce realizacji dostaw Zaręba; Zadanie nr 8: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, miejsce realizacji dostaw Lubań; Zadanie nr 9: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, miejsce realizacji dostaw Strzelin; Zadanie nr 10: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, miejsce realizacji dostaw Dzierżoniów; Zadanie nr 11: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, miejsce realizacji dostaw Poznań; Zadanie nr 12: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, miejsce realizacji dostaw Oleśnica; Zadanie nr 13: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, miejsce realizacji dostaw Głogów; Wykonawca mógł złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
03200000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
tak
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, miejsce realizacji dostaw Wołów; |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15077.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 15077.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, miejsce realizacji dostaw Wrocław; |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20186.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 21455.48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zadanie nr 5: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, miejsce realizacji dostaw Kłodzko; |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: a) uzasadnienie fatyczne: oferta złożona przez PPHU "LACTIS" Andreasik, Lis, Zieliński Sp. J., ul. Wyspiańskiego 40, 57-300 Kłodzko przewyższyła kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania b ) uzasadnienie prawne: na podstawie art.93.ust 1 pkt.4 ustawy PZP | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.