To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371172 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Supraśl: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY SUPRAŚL od 1 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329320-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, krajowy numer identyfikacyjny
5065914800000, ul.
ul. Piłsudskiego
58,
16030
Supraśl, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
085 7132725, 7132701, faks
085 7132720, 7132725, e-mail
zp@suprasl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.suprasl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY SUPRAŚL od 1 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.1.11.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Zakres zamówienia obejmuje: a) systematyczne opróżnianie pojemników i wywóz odpadów zmieszanych i zebranych selektywnie niezależnie od ilości odpadów wytworzonych na tych nieruchomościach, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem i częstotliwością wywozu określoną w SIWZ; b) zagospodarowanie odpadów w instalacjach w celu uzyskania poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami i ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, przepisami wykonawczymi do ustaw oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku gminy Supraśl; c) selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów: papieru, metali, tworzyw sztucznych, szkła, opakowań wielomateriałowych, odpadów zielonych (bioodpadów), odpadów budowlanych i rozbiórkowych, odpadów niebezpiecznych, zużytych baterii i akumulatorów, świetlówek, tekstyliów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych i zużytych opon, chemikaliów, przeterminowanych leków oraz innych odpadów komunalnych (zgodnie z definicją wynikającą z ustawy o odpadach) wytwarzanych w gospodarstwach domowych; d) odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów dostarczonych przez mieszkańców do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych ( na terenie gminy są dwa punkty- jeden przy ulicy Zielonej w Supraślu i jeden przy ulicy Produkcyjnej w Zaściankach) co najmniej raz w tygodniu w sobotę po zakończeniu pracy PSZOK lub w poniedziałek (w przypadku, kiedy poniedziałek jest dniem wolnym od pracy - w kolejny dzień roboczy); wyposażenie każdego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w 2 kontenery na odpady zielone (KP7), kontener na odpady wielkogabarytowe i elektrośmieci (KP10 lub KP16), kontener na gruz (minimum KP7), na popiół (minimum KP5), oraz pojemników na odpady segregowane - szkło, plastik , makulaturę, świetlówki, leki, tekstylia, baterie i akumulatory oraz chemikalia (na każdą frakcję oddzielnie). e) dostarczenie worków na selektywną zbiórkę odpadów w trzech kolorach; f) dostarczenie pojemników na selektywną zbiórkę odpadów; Uwaga: Wykonawca nie dostarcza pojemników na odpady zmieszane oraz pojemników na selektywną zbiórkę odpadów bezpośrednio od mieszkańców. Pojemniki na selektywną zbiórkę odpadów wykonawca zapewnia tylko w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca zapewnia worki do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji. g) przygotowanie harmonogramu odbioru poszczególnych grup odpadów w uzgodnieniu z Zamawiającym w ciągu 14 dni od dnia podpisania niniejszej umowy. 2) Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia: a) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z: art. 3 ust. 2 pkt.7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012r. poz. 645), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz.U. z 2012 r. poz. 676), uchwałą Nr XX/233/12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z 21 czerwca 2012 r. w sprawie uchwalenia "Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012 - 2017", uchwałą Nr XX/234/12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z 21 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania "Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012 - 2017 " (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2012r. poz. 2017 z późn. zm.). b) Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia przez Wykonawcę pojemników, za powstałe szkody odpowiada on na zasadzie art. 435 k.c. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego dostarczenia (wymiany) pojemników na swój koszt. Wymieniany pojemnik powinien być co najmniej takiej samej jakości jak pojemnik zniszczony. Wymiana pojemnika nastąpi najpóźniej w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez zamawiającego faktu uszkodzenia pojemnika (telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną). c) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. d) Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących w każdym miejscu jeśli będzie to wynikiem jego działania. e) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek odbierać odpady zgodnie z przygotowanym i zaakceptowanym harmonogramem. Pierwszy odbiór odpadów w styczniu ze wszystkich posesji objętych przedmiotem Zamówienia ma się odbyć tak, aby przerwa w odbiorze odpadów zmieszanych pomiędzy ostatnim odbiorem w grudniu a pierwszym odbiorem w styczniu nie wynosiła więcej niż 2,5 tygodnia natomiast przerwa w odbiorze odpadów segregowanych pomiędzy ostatnim odbiorem w grudniu a pierwszym odbiorem w styczniu nie wynosiła więcej niż 5,5 tygodnia. f) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić w uzgodnionych z Zamawiającym 4 punktach (aptekach) na terenie Gminy Supraśl pojemniki do selektywnego zbierania przeterminowanych leków. g) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić w uzgodnionych z Zamawiającym 12 punktach na terenie Gminy Supraśl pojemniki na zużyte baterie. h) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów zwłaszcza podczas zagospodarowania odpadów w wybranej instalacji. i) Wykonawca nie może mieszać odpadów odebranych z terenu Gminy Supraśl z odpadami zebranymi z innej gminy. l) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. m) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii RIPOK. n) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub droga elektroniczna poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumentację w postaci zdjęcia fotograficznego lub nagrania i protokołu z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. o) Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie, lecz nie później niż dnia następnego w godzinach pracy urzędu zgłaszać każdorazowo Zamawiającemu wszelkie nieprawidłowości związane ze świadczeniem usług: pisemnie, telefonicznie, drogą mailową lub faksem np. brak dostępu do pojemników, zamknięta brama, itp. p) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych prowadzonego przez gminę przy ulicy Zielonej 5 w Supraślu oraz przy ulicy Produkcyjnej w Zaściankach. Odbiór ma się odbywać co najmniej raz w tygodniu w sobotę po zakończeniu pracy PSZOK lub w poniedziałek (w przypadku, kiedy poniedziałek jest dniem wolnym od pracy - w kolejny dzień roboczy); wyposażenie każdego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w 2 kontenery na odpady zielone (KP7), kontener na odpady wielkogabarytowe i elektrośmieci (KP10 lub KP16), kontener na gruz (minimum KP7), na popiół (minimum KP5), oraz pojemników na odpady segregowane - szkło, plastik , makulaturę, świetlówki, leki, tekstylia, baterie i akumulatory oraz chemikalia (na każdą frakcję oddzielnie). Przy każdym odbiorze pełnych kontenerów w ciągu dwóch dni muszą zostać podstawione puste kontenery tego samego rodzaju. Wyposażenie PSZOK-ów w kontenery na odpady wielkogabarytowe, zielone i budowlane nastąpi najpóźniej do dnia 31 grudnia 2016 r. Punkty będą prowadzone przez gminę. Do punktu mieszkańcy będą mieli możliwość oddania następujących odpadów: o szkło (białe i kolorowe), o plastik, o papier i tektura, o odpady zielone (w tym także owoce, warzywa), o przeterminowane leki, o tekstylia, o baterie i akumulatory, o meble i odpady wielkogabarytowe, o zużyte opony, o zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o odpady budowlane i rozbiórkowe o inne odpady komunalne zebrane w sposób selektywny o popiół q) Realizacja "reklamacji" (nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem) winna nastąpić w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania od Zamawiającego zawiadomienia telefonicznego, faksem lub poprzez pocztę elektroniczną. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić telefonicznie lub e-mailem na adres Zamawiającego. Za każdy dzień zwłoki w realizacji reklamacji Zamawiający naliczy Wykonawcy kary umowne. r) Wykonawca na żądanie Zamawiającego umożliwi w swojej siedzibie wgląd do systemu GPS pojazdów wykonujących usługi związane z odbiorem i transportem odpadów z terenu gminy Supraśl do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub bazy magazynowo - transportowej. Ponadto Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany sporządzić wykaz z danego dnia umożliwiający odczytanie danych o położeniu i miejscach postoju pojazdu na terenie gminy Supraśl. s) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo zgłaszać Zamawiającemu awarie sprzętu służącego do świadczenia usług lub awarię systemu monitorującego najpóźniej w ciągu 2 godzin od zaistnienia zdarzenia w godzinach pracy Urzędu lub do godziny 8.00 dnia następnego jeżeli awaria będzie miała miejsce poza godzinami pracy Urzędu. t) W przypadku awarii pojazdu odbierającego odpady Wykonawca niezwłocznie wyśle pojazd zastępczy spełniający wszystkie wymagania wynikające z odpowiednich przepisów. 3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, a w szczególności do: a) dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań o jakich mowa w art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami (Dz.U. z 2016 r. poz. 934), a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków; b) przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz.U. z 2014, poz. 1973) najpóźniej w dniu przekazania sprawozdania półrocznego; c) przekazywania Zamawiającemu dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągniecie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania najpóźniej w dniu przekazania sprawozdania półrocznego, a także informacji, o których mowa w art.9oa ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.), otrzymanych od prowadzących regionalną instalację do przetwarzania odpadów komunalnych oraz instalację przewidzianą do zastępczej obsługi regionu najpóźniej w dniu przekazania sprawozdania półrocznego; d) przekazania rodzajów i ilości odebranych odpadów w danym miesiącu z PSZOK; e) dostarczenia niezbędnych informacji umożliwiających sporządzenie przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający; f) dostarczenia raportu miesięcznego zgodnie z załącznikiem nr 1 do projektu umowy. 4) Wymagania dotyczące instalacja do jakiej mogą trafić odpady: a) zmieszane odpady komunalne oraz odpady zielone odebrane z terenu gminy Supraśl Wykonawca będzie zobowiązany przekazywać do Regionalnych Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Komunalnymi oraz uchwale w sprawie Wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Opadami tj. instalacji przypisanych do Regionu Centralnego, co oznacza, że zebrane na terenie Gminy Supraśl, odpady komunalne mogą trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOK-ów. b) w przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie przekazywać je do instalacji odzysku i unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). c) Stosownie do art. 6d ust.4 pkt 5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm. ) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji, do których będzie przekazywał odebrane odpady komunalne. W przypadku niewielkiej ilości odebranych odpadów selektywnie zbieranych niepodlegających przekazaniu do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych możliwe jest wskazanie podmiotu zbierającego te odpady. 5) Sposób odbioru przez Wykonawcę stałych odpadów komunalnych odbieranych selektywnie z zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej: a) częstotliwość odbioru i rodzaj worka lub sposób pakowania odpadów komunalnych odbieranych selektywnie: worki koloru zielonego - z przeznaczeniem na szkło białe, kolorowe i mieszane (kod 15 01 07) - co najmniej jeden raz w miesiącu (przerwy pomiędzy odbiorami nie mogą wynosić więcej niż 5 tygodni); worki koloru żółtego - z przeznaczeniem na plastik (tworzywa sztuczne), odpady wielomateriałowe (Tetra Paki) oraz metale (kod 15 01 02; 15 01 04; 15 01 05) - co najmniej jeden raz w miesiącu (przerwy pomiędzy odbiorami nie mogą wynosić więcej niż 5 tygodni); worki koloru niebieskiego lub związane w paczki - papier i tektura (kod 15 01 01) - co najmniej jeden raz w miesiącu (przerwy pomiędzy odbiorami nie mogą wynosić więcej niż 5 tygodni); worki własne Właściciela posesji - odpady zielone, bioodpady (kod 20 01 08, 20 02 01) - co 2 tygodnie od 1 kwietnia do 30 listopada w przypadku zabudowań jednorodzinnych, co najmniej raz w tygodniu w przypadku zabudowań wielorodzinnych; UWAGA! Termin odbioru odpadów zielonych na poszczególnych trasówkach nie może się pokrywać z terminem odbioru odpadów zmieszanych. b) częstotliwość odbierania pozostałych selektywnie zbieranych odpadów z terenu gminy Supraśl: przeterminowane leki (kod 20 01 32) - w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz uzgodnionych z Zamawiającym aptekach i punktach aptecznych w godzinach ich pracy. Do zadań Wykonawcy będzie należało odebranie tych odpadów z aptek oraz podstawienie pojemników do ich zbierania. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników; baterie i akumulatory (kod 20 01 33, 20 01 34*) - w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz w uzgodnionych z Zamawiającym punktach - w godzinach ich pracy. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników; meble i odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), zużyte opony (kod 16 01 03) - w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz w formie wystawek tj. wystawianych przed posesję, odbierane będą przez Wykonawcę od właścicieli nieruchomości co najmniej dwa razy w roku zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem;zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36) - w punktach selektywnego odbioru odpadów komunalnych oraz w formie wystawek tj. wystawianych przed posesję, odbierane będą przez Wykonawcę od właścicieli nieruchomości co najmniej dwa razy w roku zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. Uwaga! Pierwszy odbiór może być przeprowadzony w następującym terminie: 24-30 kwietnia, 8-19 maja 2017r., natomiast drugi w październiku 2017 r. Trasy muszą być ustalone na konkretny dzień na poszczególne miejscowości i ulice. Mieszkańcy nie zgłaszają wywozów z poszczególnych posesji więc Wykonawca musi objechać wszystkie nieruchomości zamieszkałe. inne odpady komunalne, (kod odpadu m.in: 20 01 13*,20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 25, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30, 20 01 80, 20 01 99, 20 02 03, 20 03 99) - zebrane w sposób selektywny - odbierane będą tylko w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; - odpady budowlane i rozbiórkowe (kod odpadu: odpady z grupy 17 wytworzone w gospodarstwach domowych) - odbierane będą tylko w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. W przypadku zebrania większej ilości popiołu mieszkańcy mają możliwość odwiezienia go do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (w workach). Wykonawca odbiera od Właścicieli nieruchomości oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych każdą ilość odpadów. 6) Sposób odbioru przez Wykonawcę stałych odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych): a) częstotliwość wywozu przez Wykonawcę niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych: w zabudowie jednorodzinnej co najmniej 1 raz na 2 tygodnie; w zabudowie wielorodzinnej co najmniej 1 raz na tydzień. b) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) zbierane będą z pojemników ustawionych w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości (altanki śmietnikowe i wyznaczone miejsca na pojemniki). Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdą ilość niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych. c) Właściciel nieruchomości zapewni wyposażenie jej w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych. Właściciele nieruchomości zapewniają dostęp do odpadów komunalnych jednak nie mają obowiązku wystawiania ich przed posesję. 7) Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia oraz ochrony środowiska: a) Wykonawca zapewnia właściwy stan sanitarny (mycie i dezynfekcję) pojazdów używanych podczas realizacji zamówienia. b) Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie - Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie tej czynności. c) Pojazdy i urządzenia należące do Wykonawcy muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku, przeładunku, a także transportu. d) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy obowiązujących przepisów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 8) Urządzenia do gromadzenia odpadów: a) Wielkości pojemników: Wykonawca odbiera odpady zmieszane z pojemników o pojemności od 80 l do 1100 l, KP7 (w zabudowie wielorodzinnej). Ponadto Wykonawca odbiera odpady zebranej w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w podstawionych przez niego kontenerach. Do zbierania odpadów innych niż zmieszane mogą być stosowane worki o pojemności ok. 120l. W przypadku przepełnienia pojemnika dopuszcza się sporadyczne dostawianie odpadów w workach. b) Oznaczenie worków: Worki do zbierania stałych odpadów komunalnych powinny być oznaczone zgodnie z poniższą instrukcją: przezroczyste koloru żółtego do zbierania tworzyw sztucznych, metalu oraz odpadów wielomateriałowych (z trwałym opisem i widocznym oznakowaniem, określającym rodzaj gromadzonych odpadów), przezroczyste koloru zielonego do zbierania szkła bezbarwnego, kolorowego i mieszanego (z trwałym opisem i widocznym oznakowaniem, określającym rodzaj gromadzonych odpadów), przezroczyste koloru niebieskiego do zbierania papieru i makulatury (z trwałym opisem i widocznym oznakowaniem, określającym rodzaj gromadzonych odpadów). c) Ilości worków: Powyższe worki będą dostarczane dla Właścicieli nieruchomości przez Wykonawcę. Szacunkowa ilość worków zielonych wynosi: 3000/ miesiąc, a żółtych i niebieskich po 4800/miesiąc. Worki dostępne będą w punkcie selektywnego odbioru odpadów komunalnych. Dodatkowo będą one dostępne w PSZOK-ach oraz w Urzędzie Miejskim w Supraślu i Filii Urzędu w Zaściankach. worki zielone: gospodarstwo 1-2 osobowe - 1 szt., gospodarstwo 3-4 os. - 2 szt., gospodarstwo 5 i więcej osobowe - 3 sztuki; worki żółte i niebieskie: gospodarstwo 1-2 osobowe - 2 szt., gospodarstwo 3-4 os. - 3 szt., gospodarstwo 5 i więcej osobowe - 4 sztuki Wykonawca, przy każdym odbiorze z nieruchomości, pozostawi co najmniej taką samą ilość worków, jaką odebrał.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90513100-7,
90533000-2,
90514000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT782960.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 934416 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.