To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371175 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Warszawa: DOSTAWA MACIERZY DLA SYSTEMU BACKUPOWEGO, SERWERA NODE DLA SYSTEMU CK ORAZ UAKTUALNIENIA OPROGRAMOWANIA DO REKONSTRUKCJI CYFROWEJ OBRAZU.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348190 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Filmoteka Narodowa, krajowy numer identyfikacyjny
27612700000, ul.
ul. Puławska
61,
00975
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
228 455 074, faks
022 540 83 33, e-mail
piwanowski@fn.org.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.fn.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MACIERZY DLA SYSTEMU BACKUPOWEGO, SERWERA NODE DLA SYSTEMU CK ORAZ UAKTUALNIENIA OPROGRAMOWANIA DO REKONSTRUKCJI CYFROWEJ OBRAZU.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):6/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dla systemu backupowego, serwera NODE dla systemu CK oraz uaktualnienia oprogramowania do rekonstrukcji cyfrowej obrazu. Zamówienie składa się z 3 części (zadań): 1. Dostawa macierzy wraz z instalacją i wdrożeniem do istniejącego systemu przechowywania i backupu danych Filmoteki Narodowej, 2. Zakup na potrzeby systemu Katalogu Centralnego, serwera wraz z macierzą w celu uruchomienia migracji zbiorów ikonograficznych, 3. Uaktualnienie oprogramowania Diamant Film V-8 firmy HS-ART, którym dysponuje Filmoteka Narodowa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30233141-1
Dodatkowe kody CPV:
48820000-2,
48322000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, która nie wiąże się z koniecznością zatrudnienia przez wykonawcę osób na umowę o pracę.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa macierzy wraz z instalacją i wdrożeniem do istniejącego systemu przechowywania i backupu danych Filmoteki Narodowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65427.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 84255.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zakup na potrzeby systemu Katalogu Centralnego, serwera wraz z macierzą w celu uruchomienia migracji zbiorów ikonograficznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części zamówienia objętej Zadaniem nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 Ustawy z powodu, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zaoferował wykonanie zamówienia w terminie do 11.12.2016 r. Termin wykonania był istotnym czynnikiem wyboru oferty (kryterium wyboru oferty). Wobec upływu wyznaczonego w ofercie konkretną datą terminu realizacji zamówienia, nie jest możliwe wskazanie, w sposób nie naruszający zasad równego traktowania i uczciwej konkurencji wykonawców, dodatkowego i nowego de facto terminu wykonania zamówienia. Gdyby nie brać pod uwagę terminu jako kryterium wyboru ofert to oferta najkorzystniejsza (E-tech s.c.) nie zostałaby ponownie wybrana (inny Wykonawca otrzymał większą liczbę punktów w pozostałych kryteriach). Postanowienia SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu nie przewidują możliwości zmian umowy i przedłużenia wykonania zamówienia, stąd Zamawiający nie może zawrzeć umowy ze wskazanym w ofercie terminem, a następnie dokonać zmiany terminu wykonania. Takie działanie byłoby sprzeczne z przepisem art. 144 Ustawy. Zawarcie umowy po upływie terminu zakończenia jej realizacji, byłoby zawarciem umowy o świadczenie niemożliwe, co zgodnie z art. 387 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny powoduje, że musiałaby ona zostać uznana za nieważną. Art. 387 Kodeksu cywilnego stanowi, iż: "§ 1. Umowa o świadczenie niemożliwe jest nieważna. § 2. Strona, która w chwili zawarcia umowy wiedziała o niemożliwości świadczenia, a drugiej strony z błędu nie wyprowadziła, obowiązana jest do naprawienia szkody, którą druga strona poniosła przez to, że zawarła umowę nie wiedząc o niemożliwości świadczenia." Niemożliwość świadczenia, o której mowa w art. 387 Kodeksu cywilnego ma w niniejszym postępowaniu charakter obiektywny, pierwotny oraz nieprzemijający. W zaistniałym stanie faktycznym niemożliwość świadczenia ma charakter nieprzemijający, gdyż nie można jej usunąć w zgodzie z przepisami Ustawy, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia, skutkiem czego świadczenie stałoby się możliwe do wykonania. Postępowanie obarczone jest wadą, która powoduje, że ewentualne zawarcie umowy w tym postępowaniu czyniłoby ją z mocy prawa nieważną. Zgodnie z dyspozycją art. 139 ust. 1 Ustawy należy wziąć pod uwagę przepisy Kodeku cywilnego wskazujące na umowę o świadczenie niemożliwe "Do umów w sprawach zamówień publicznych, zwanych dalej "umowami", stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej". Mając powyższe na względzie, Zamawiający unieważnił postępowanie w części objętej Zadaniem nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 Ustawy. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT75000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Uaktualnienie oprogramowania Diamant Film V-8 firmy HS-ART, którym dysponuje Filmoteka Narodowa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części zamówienia objętej Zadaniem nr 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z powodu, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Jedyna oferta, która wpłynęła w tej części zamówienia została odrzucona z powodu, iż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej poprawienie miałoby istotny wpływ na treść oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33167.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.