To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371176 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Kraków: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży dla obiektów Zamawiającego energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344572-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348321-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
387191300000, ul.
ul. Kanonicza
25,
31002
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 421 68 48 wew. 624, faks
12 421 68 48 wew. 624, e-mail
zp@upjp2.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.upjp2.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży dla obiektów Zamawiającego energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. dla obiektów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, 2. Sprzedaż energii elektrycznej musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( Dz.U. 2012 poz. 1059 z późn. zm. - dalej w skrócie PE), i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, jak również polskimi normami. 3. Szczegółowy wykaz obiektów (punktów poboru) Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie wraz z podstawowymi parametrami technicznymi i planowanym szacunkowym zużyciem rocznym przedstawiającym przedmiot zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, iż nie jest zwolniony z podatku akcyzowego, dlatego też Wykonawca do ceny oferty musi doliczyć podatek akcyzowy, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami. 5. Zamawiający posiada obecnie dla każdego punktu poboru zawartą umowę z TAURON Sprzedaż sp. z o.o. na sprzedaż energii elektrycznej do 31.12.2016 r. Po zakończeniu postępowania Zamawiający przekaże wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wszelkie dane niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę zmiany sprzedawcy. 6. Wymagania Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 6.1.Wykonanie umowy musi odbywać się dla każdego punktu poboru i w każdej grupie taryfowej dla obiektów wymienionych w załączniku 1 do SIWZ. 6.2. Podane w załączniku 1 do SIWZ dane, odnoszące się w szczególności do ilości energii elektrycznej, są ilościami planowanymi i szacunkowymi, przedstawionymi w celu określenia zakresu i wartości zamówienia, co nie odzwierciedla rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, w szczególności w przypadku zakupu i zużycia mniejszej ilości energii elektrycznej. 6.3. Rozliczanie nastąpi na podstawie faktur za sprzedaż energii elektrycznej wystawianych nie częściej niż raz w miesiącu, dla każdego adresu poboru energii (1 faktura na wszystkie punkty poboru z poszczególnych ulic) zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZ. 6.4. Zamawiający wymaga przekazywania/dostarczania faktur wraz z załącznikami, w edytowalnej wersji elektronicznej , w formacie Excel na adres poczty elektronicznej faktury@upjp2.edu.pl 6.5 Załączniki winny zawierać wykaz punktów poboru energii z adresem obiektu wraz z Zużyciem energii elektrycznej [kWh] w danym okresie rozliczeniowym oraz kwotę za zużytą energię (wartość netto, VAT i brutto). 6.6. Termin płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wynosi będzie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT Zamawiającemu i przesłania na adres e-mail faktury@upjp2.edu.pl 6.7. Rozliczenia odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w danym okresie rozliczeniowym na podstawie ceny jednostkowej wynikającej z oferty Wykonawcy. 6.8. Okres rozliczeniowy musi być zgodny z taryfą OSD, ale nie krótszy niż 1 miesiąc, a zużycia energii elektrycznej muszą być zgodne z danymi uzyskanymi przez Wykonawcę od OSD. 6.9. Cena jednostkowa netto sprzedaży energii elektrycznej jest stała przez cały okres trwania umowy, za wyjątkiem możliwości jej zmiany w przypadku ustawowej zmiany podatku akcyzowego za sprzedaż energii elektrycznej. 6.10. Cena jednostkowa brutto może ulec zmianie również w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT 7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 8. Wykonawca powinien przedstawić cenę oferty za przedmiot zamówienia po przeprowadzeniu indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ. 9. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać dołączony do SIWZ wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 11. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT220000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 256953,15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.