To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-06
Ogłoszenie nr 37117 - 2017 z dnia 2017-03-06 r.
Tomaszów Mazowiecki: Modernizacja bazy autobusowej Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu pn.: "Niskoemisyjne autobusy hybrydowe wraz z zapleczem technicznym do ich obsługi elementami nowoczesnego systemu transportu zbiorowego w Tomaszowie Mazowieckim".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuModernizacja bazy autobusowej Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu pn.: "Niskoemisyjne autobusy hybrydowe wraz z zapleczem technicznym do ich obsługi elementami nowoczesnego systemu transportu zbiorowego w Tomaszowie Mazowieckim".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 357647-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 36783-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
10169464500000, ul.
ul. Warszawska 109/111
,
97200
Tomaszów Mazowiecki, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
44 723 75 71, faks
44 723 74 42, e-mail
mzk@tomaszow-maz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzktomaszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja bazy autobusowej Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu pn.: "Niskoemisyjne autobusy hybrydowe wraz z zapleczem technicznym do ich obsługi elementami nowoczesnego systemu transportu zbiorowego w Tomaszowie Mazowieckim".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MZK/3/2016/PU
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Wykonanie prac rozbiórkowych: - budynki jednokondygnacyjne o konstrukcji mieszanej o łącznej powierzchni zabudowy 1794,79 m2, - rampa zewnętrzna dla samochodów ciężarowych, - ogrodzenie betonowe okalające teren i ogrodzenie murowane, - instalacje podziemne zasilające obecne budynki, bądź nieużywane, jak np. ciepłociąg, - nawierzchnie betonowe, 2) Budowa bazy autobusowej Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o .o. wraz z infrastrukturą techniczną i wyposażeniem technicznym o powierzchni zabudowy 1.917,87 m2 składającej się z : - zaplecza technicznego do obsługi niskoemisyjnych autobusów hybrydowych, - stanowiska serwisowego, - stacji kontroli pojazdów, - myjni automatycznej, - magazynów, - pomieszczeń technicznych, - pomieszczeń socjalnych. 3) Budowa wolnostojącej wiaty dla autobusów wraz z infrastrukturą techniczną i wyposażeniem o powierzchni zabudowy: 1265,7 m2. 4) Utwardzenie terenu: - nawierzchnia miejsc postojowych z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej gr. 8 cm: 1275,0 m2 , - nawierzchnia placów manewrowych, dróg wewnętrznych z betonu asfaltowego: 9395,0 m2. 5) Budowa oświetlenia zewnętrznego poprzez słupy oświetleniowe, oraz oprawy oświetleniowe umieszczone na elewacji budynku. 6) Budowa przyłącza energetycznego - obiekt zasilony zostanie z istniejącego złącza kablowo - pomiarowego ZKP, zlokalizowanego przy budynku administracyjnym. Wiata zasilona będzie z projektowanego budynku. Również z projektowanego budynku zasilana będzie pompa w zbiorniku wody deszczowej. 7) Humusowanie i wykonanie trawników siewem. 8) Budowa ogrodzenia. 9) Wykonanie instalacji telefonicznej i teletechnicznej z istniejącego budynku administracyjnego do budynku projektowanego. 10) Wykonanie monitoringu terenu poprzez kamery zamontowane na elewacji budynku i na słupach oświetleniowych. 11) Budowa zewnętrznej instalacji wodociągowej poprzez istniejące przyłącze wodociągowe. 12) Budowa hydrantu nadziemnego istniejącego przyłącza wodociągowego. 13) Budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej do odprowadzenia ścieków bytowo gospodarczych do sieci miejskiej oraz budowa kanalizacji sanitarnej - technologicznej do odprowadzania ścieków z 3-stanowisk z hali napraw i stacji kontroli pojazdów do koryta zlewczego. 14) Budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej odbierającej ścieki z projektowanego budynku i projektowanej wiaty do wybudowanych podziemnych, szczelnych zbiorników, wody z dróg i placów zrzutem kierowane do piaskownika i separatora produktów ropopochodnych. 15) Budowa zewnętrznej instalacji gazowej od przyłącza do projektowanego budynku oraz pomiędzy projektowanym budynkiem, a budynkiem administracyjnym (na potrzeby późniejszego, niezależnego przebudowania kotłowni olejowej na gazową). 16) Wyposażenie budynku w instalacje wewnętrzne: - wykonanie instalacji solarnej w oparciu o zasobnikowy podgrzewacz wody i baterię 6 kolektorów słonecznych umieszczonych na dachu, - wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. grzejnikowego z kotłownią gazową oraz zasilaniem nagrzewnic wentylacyjnych, - wykonanie wewnętrznej instalacji z.w.u. i c.w.u, - wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej, - wykonanie instalacji wewnętrznej p. poż. - wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej, grawitacyjnej, wyciągowej i klimatyzacji, - wykonanie instalacji wentylacji awaryjnej kanałów i pomieszczeń serwisowych z czujnikiem alarmowym nadmiernego poziomu tlenku węgla, metanu i propanu-butanu , - wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej zasilającej i oświetleniowej, - wykonanie instalacji olejów, - wykonanie instalacji odgromowej i przeciwprzepięciowej, - wykonanie instalacji sprężonego powietrza, - wykonanie zbiorczej instalacji przepracowanego oleju; - wykonanie instalacji indywidualnych wyciągów spalin z końcówką nakładaną na rury wydechowe pojazdów i wywiewem ponad dach, 17) Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o .o. 18) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w 4 egz. wersja papierowa i 1 egz. wersja elektroniczna. 19) Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie. 20) Miejscem wykonania zamówienia jest teren czynnej zajezdni autobusowej wraz z infrastrukturą Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Maz. Sp. z o.o. przy ulicy Warszawskiej 109/111 w Tomaszowie Mazowieckim. Istniejące obiekty inwestora, które pozostają bez zmian (poza zakresem opracowania) to: - budynek administracyjny, - budynek ochrony przy wjeździe na teren, - budynek istniejącej stacji paliw (wraz z podziemnymi zbiornikami). 21) Wykonawca zobowiązuję się wykonywać prace zgodnie z harmonogramem robót i w porozumieniu z Zamawiającym w sposób jak najmniej uciążliwy dla pracy Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Maz. Sp. z o.o. z dostępem przejazdu po drodze wewnętrznej zakładu do placu postojowego jak również stacji paliw. 3. Zamawiający wymaga, ażeby wszystkie wskazane powyżej prace wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną zawartą w części III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a także zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem Wykonawcy oraz z zachowaniem najwyższej staranności. 5. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z decyzją Nr 288/2016 o pozwolenie na budowę znak GB.6740.244.2016 z dnia 03.06.2016 r. 6. Do Wykonawcy należy sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 4 egz. wersja papierowa i 1 egz. w wersji elektronicznej wersja DWG. 7. Zakres zamówienia obejmuje również inne prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m. in: 1) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót; 2) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 3) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy; 4) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy); 5) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 6) naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg i ulic dojazdowych; 7) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 8) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych. 9) koszty wykonania pomiarów i badań laboratoryjnych zgodnie ze STWiOR; 10) geodezyjne wytyczenie oraz inwentaryzacja powykonawcza w 4 egzemplarzach zatwierdzona przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii (w tym w wersji analogowej i numerycznej w plikach dwg. lub dxf. - 1 egz. na płycie CD-R), oraz opracowanie operatu kolaudacyjnego w 2 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe i aprobaty techniczne, oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z e zm.) - art. 57. 11) założenie w porozumieniu z PGE i ZGW - K w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o. przed przystąpieniem do robót podliczników w celu rozliczenia się z pobranej mocy energetycznej i wody.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45315000-8,
45315100-9,
45222000-9,
45233140-2,
45330000-9,
45332200-5,
45331100-7,
45331200-8,
45331230-7,
45111300-1,
45111200-0,
45213300-6,
45213300-6,
45213252-4,
,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Wykonawca zobowiązany jest udzielić zamawiającemu min. 5 letniej gwarancji jakości na roboty budowlane. Z uwagi na zastosowanie kryteriów oceny ofert wydłużonego terminu gwarancji - Wykonawca może w ofercie zaproponować wydłużony termin gwarancji określając go na 6 lat. Wykonawca zobowiązany jest udzielić zamawiającemu min. 2 letniej gwarancji na zamontowane wszystkie urzadzenia techniczne . Z uwagi na zastosowanie kryteriów oceny ofert wydłużonego terminu gwarancji na urządzenia - Wykonawca może w ofercie zaproponować wydłużony termin gwarancji na urzadzenia określając go na 3 lub 4 lata. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówieni wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający przewidując wymagania o których mowa powyżej określając: - sposób dokumentowania zatrudnienia osób, - uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, - rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowe informacje w powyższym zakresie określone są w rozdziale 5 a SIWZ.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17172400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 16953228.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawy mleka i przetworów mlecznych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Utrzymanie zieleni miejskiej w Tomaszowie Mazowieckim w 2025 roku
- Usługi związane z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w pasach drogowych dróg powiatowych
- Dostawa kosiarek samojezdnych wraz z osprzętem
- Zakup wielofunkcyjnych urządzeń monochromatycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Utrzymanie i zapewnienie ciągłości działania Zintegrowanego Systemu Zarządzania Oświatą Gminy-Miasto Tomaszów Mazowiecki z zachowaniem usług asysty technicznej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.