eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie badań jałowości próbek zawierających zawiesinę komórek mezenchymalnych metodą bezpośredniego posiewu zgodnie z aktualnymi wymogami Farmakopi Europejskiej w standardzie Dobrej Praktyki Wytwarzania - GMP (ang. Good Manufacturing Practice).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371225 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Kraków: Wykonanie badań jałowości próbek zawierających zawiesinę komórek mezenchymalnych metodą bezpośredniego posiewu zgodnie z aktualnymi wymogami Farmakopi Europejskiej w standardzie Dobrej Praktyki Wytwarzania - GMP (ang. Good Manufacturing Practice).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 328739-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. ul. Św. Anny  12, 31008   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 398 37 01, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie badań jałowości próbek zawierających zawiesinę komórek mezenchymalnych metodą bezpośredniego posiewu zgodnie z aktualnymi wymogami Farmakopi Europejskiej w standardzie Dobrej Praktyki Wytwarzania - GMP (ang. Good Manufacturing Practice).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania badań jałowości próbek zawierających zawiesinę komórek mezenchymalnych metodą bezpośredniego posiewu zgodnie z aktualnymi wymogami Farmakopi Europejskiej w standardzie Dobrej Praktyki Wytwarzania - GMP (ang. Good Manufacturing Practice). 1.1.Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu "Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych" Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015. 1.2.Badania stanowiły będą jeden z elementów kontroli jakości wytwarzania produktu wykorzystywanego w toku badania klinicznego. Proces wytworzenia badanego produktu leczniczego na potrzeby badania klinicznego musi zostać obligatoryjnie przeprowadzony w zgodzie z wymaganiami Dobrej Praktyki Wytwarzania - GMP. 1.3 Ocenę jałowości wytwarzanego i wydawanego do Pacjentów badanego produktu leczniczego należy również przeprowadzić w standardzie GMP. 1.4 Badania objęte umową będą stanowiły element kontroli jakości podczas wytworzenia produktu do badań klinicznych w Pracowni - Banku Tkanek i Komórek Zakładu Transplantologii UJ CM. Prowadzone badania i zawarte umowy będą stanowiły element dokumentacji rejestracyjnej oraz będą podlegały okresowej kontroli Głównego Inspektora Farmaceutycznego - GIF. 1.5 Zamawiający zapewnia, że przed przekazaniem pierwszej próbki uzyska zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie badanego produktu leczniczego w standardzie GMP. 1.6 Metoda oznaczenia powinna zostać zwalidowana zgodnie z wymaganiami Farmakopei Europejskiej (z uwzględnieniem testów hamowania) i uwzględniona w cenie jednostkowej za oznaczenie. 1.7 Liczba oznaczeń: maksymalnie 200. 1.8 Umowa kontraktowa zostanie zrealizowana tylko w przypadku uzyskania zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego, o którym mowa powyżej. 1.9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.10 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.11 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.11.1 Sukcesywne przekazywanie próbek przez cały okres trwania umowy. 1.11.2 Badania próbek wykonywane będą na podstawie każdorazowego zlecenia złożonego przez Zamawiającego faxem/mailowo i potwierdzonego telefonicznie. 1.11.3 Próbki po uprzedniej informacji od Zamawiającego będą odbierane przez Wykonawcę lub w przypadku, gdy transport próbek spoczywał będzie na Zamawiającym, dostarczane przez Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Wykonawcę. 1.11.4 Ze względu na fakt, że komórki są wrażliwe i mogą reagować na warunki stresowe oraz szybko obumierają, czas ich przechowywania oraz transportu powinien być jak najkrótszy gdyż może to wpłynąć na zafałszowanie wyników analiz. Maksymalny czas odbioru próbek z siedziby Zamawiającego w przypadku, gdy transport zapewnia Wykonawca to 4 godziny od zgłoszenia zlecenia przez Zamawiającego, co wynika z charakteru materiału poddawanego analizie. (z zastrzeżeniem pkt. 13) SIWZ) Rozpoczęcie analiz (wysianie próbek) powinno nastąpić w ciągu 30 minut od ich dostarczenia do laboratorium. 1.11.5 W przypadku, gdy transport spoczywał będzie po stronie Zamawiającego możliwość przekazania próbek przez Zamawiającego do laboratorium Wykonawcy w czasie do 4 godzin tzn. laboratorium wykonujące analizy wskazane przez Wykonawcę musi znajdować się w odległości pozwalającej Zamawiającemu na dostarczenie próbek w czasie do 4 godzin. (z zastrzeżeniem pkt. 13) SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia analiz niezwłocznie, w czasie nie dłuższym niż 30 minut po przekazaniu próbki przez Zamawiającego. Czas potrzebny na transport próbki samochodem od siedziby Zamawiającego do laboratorium Wykonawcy, będzie mierzony w drodze dojścia w ciągach komunikacyjnych uwzględniając przepisy o ruchu drogowym. Celem sprawdzenia zadeklarowanego czasu dojazdu samochodem do laboratorium Wykonawcy, zostanie dokonany pomiar czasu przez Zamawiającego za pomocą narzędzia internetowego Google Maps.) 1.11.6 Zamawiający wymaga, aby godziny pracy laboratorium Wykonawcy wynosiły, co najmniej 8 godzin (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) i mieściły się w przedziale od godziny 6:00 do godziny 17:00. 1.11.7 W przypadku zmiany miejsca laboratorium Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nowego miejsca świadczenia usługi spełniającego wymagania określone w SIWZ i zadeklarowane w ofercie Wykonawcy. 1.11.8 Próbki przekazywane będą przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek) 1.11.9 Zamawiający w dniu przekazania próbki poinformuje Wykonawcę do godziny 9:00 tego dnia o zamiarze jej dostarczenia bądź jej odbioru przez Wykonawcę. Przy czym próbka będzie gotowa do odbioru przez Wykonawcę lub dostarczona przez Zamawiającego na tyle wcześnie aby Wykonawca zdążył ją przetransportować a Zamawiający dostarczyć w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie i na 30 minut (czas potrzebny na wysianie) przed zakończenia pracy laboratorium Wykonawcy. 1.11.10 Badane próbki wymagają monitorowania i transportu w warunkach 2 - 8 st. C . 1.11.11 Próbki będą analizowane zgodnie z procedurami GMP obowiązującymi u Wykonawcy. 1.11.12 Wraz z przekazanymi próbkami Zamawiający dostarczy zlecenie badań w wersji papierowej.1.11.13 Próbki wydawane do transportu i przekazywane do Wykonawcy zostaną przez Zamawiającego stosownie zabezpieczone, opisane i oznakowane.1.11.14 Wyniki badań/certyfikaty analiz przekazywane będą przez Wykonawcę wersji elektronicznej niezwłocznie po ich uzyskaniu. Wyniki badań powinny zostać przekazane do Zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 21 dni. 1.11.15 Wykonawca dostarczy drogą elektroniczną wykaz ilościowy próbek poddanych analizie. Wykaz stanowił będzie podstawę do wypłaty wynagrodzenia. Rozliczenie będzie dokonywane kwartalnie na podstawie faktury i kompletu oryginałów wyników badań w wersji papierowej, zgodnie z zatwierdzonym wykazem ilościowym próbek poddanych analizie. 1.11.16 W przypadku, gdy odbiór próbek i transport do laboratorium będzie spoczywał na Wykonawcy to: - jako miejsce odbioru próbek wyznacza się: Zakład Transplantologii, Katedra Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Wydział Lekarski UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków. - transport prowadzony i monitorowany będzie przez Wykonawcę zgodnie z przyjętymi procedurami GMP. 1.11.17 W przypadku, gdy Zamawiający odpowiedzialny jest za transport Wykonawca wskaże adres laboratorium, do którego Zamawiający będzie dostarczał próbki wraz z godzinami pracy laboratorium Wykonawcy. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie od daty zawarcia umowy do 15.05.2018r. z możliwością przedłużenia o 6 miesięcy) w przypadku uwzględnienia przez NCBiR złożonego przez Zamawiającego wniosku o przedłużenie realizacji Projektu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 85145000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT85013.33
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Voxel S.A.,  a.obuchowicz@voxel.pl,  ul. Wielicka 265,  30-663,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85854.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85854.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85854.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.