To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371279 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Hrubieszów: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA GMINY MIEJSKIEJ HRUBIESZÓW ORAZ JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 346486 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Zamawiający: Gmina Miejska Hrubieszów, ul. mjr. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów, Piotr Grzymała w sprawach merytorycznych, Cieślak Jolanta w sprawach procedury przetargowej tel. 84 696 2380 w.56 Regon 950368888 2. Miejska Biblioteka Publiczna ul. 3 Maja 7 - Halina Kurek, tel. 846970056 Regon 001074348 3. Przedszkole nr 1 ul. Piłsudskiego 29 - Katarzyna Nowosad tel. 846963129 Regon 951077590 4. Przedszkole Nr 2 ul. mjr. Dobrzańskiego Hubala 2 - Dorota Pirogowicz tel. 846962541 Regon 060703054 5. Przedszkole Nr 3 ul. Grotthusów 1 - Wioletta Wolanin tel. 846963322 Regon 060703060 6. Przedszkole Nr 5 ul. Listopadowa 4 - Bożena Florek tel. 846962688 Regon 060703083 7. Zespół Szkół Miejskich Nr 1 ul. Listopadowa 12 - Andrzej Pachla tel. 846962074 Regon 061445654 8. Zespół Szkół Miejskich Nr 2 ul. Żeromskiego 29 - Andrzej Jurczyński tel. 846972963 Regon 061134061 9. Zespół szkół Miejskich Nr 3 ul. Zamojska 16- Danuta Krawczuk tel. 84 6933110 Regon 061445690 10. Hrubieszowski Dom Kultury ul. 3-go Maja 7 - Emilia Feliksiak tel. 846962615 Regon 000284948 11. HOSiR ul. Ciesielczuka 2 - Marek Watras tel. 846962381 Regon 950157022 12. Zakład Energetyki Cieplnej ul. Gródecka 40 A - Artur Szumiata tel. 846962837 Regon 950218670 13. Miejska Służba Drogowa ul. Ciesielczuka 2 - Mariusz Biront tel. 846962098 Regon 001002946 14. Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Piłsudskiego 1- Halina Bogatko tel. 846962219 Regon 950351280 15. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Krucza 20 - Małgorzata Bocheńska tel. 846962607 Regon 950288971.
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów, krajowy numer identyfikacyjny
95036888800000, ul.
ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala"
1,
22500
Hrubieszów, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
084 6962380 w. 56, faks
846 962 380, e-mail
inwestycje@hrubieszow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.miasto.hrubieszow.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Postępowanie przeprowadzane jest na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy pzp tj. przez zamawiającego upoważnionego spośród grupy zamawiających. Zamawiający - Gmina Miejska Hrubieszów, ul. mjr. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów, działająca w imieniu własnym oraz w imieniu wymienionych zamawiających.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA GMINY MIEJSKIEJ HRUBIESZÓW ORAZ JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GMK.ZP.271.15.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego i obiektów administrowanych przez jednostki (zamawiających) wskazanych w Sekcji I:Zamawiający oraz w punkcie 2 SIWZ. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w poszczególnych taryfach wynosi: Całodobowa: - w grupie taryfowej C11 - 126 550 kWh - w grupie taryfowej G11 - 24 100 kWh - w grupie taryfowej C21 - 138 300 kWh W grupie taryfowej C12a: - strefa szczytowa - 101 750 kWh - strefa pozaszczytowa - 214 700 kWh W grupie taryfowej C12b: - strefa dzienna - 391 300 kWh - strefa nocna - 520 100 kWh W grupie taryfowej C12w - strefa dzienna - 111 950 kWh - strefa nocna - 103 150 kWh W grupie taryfowej C22a: - strefa szczytowa - 12 800 kWh - strefa pozaszczytowa - 15 800 kWh W grupie taryfowej C23: - strefa szczyt przedpołudniowy - 57 600 kWh - strefa szczyt popołudniowy - 41 300 kWh - strefa pozostałe godziny doby - 199 700 kWh W grupie taryfowej B22: - strefa szczytowa - 274 200 kWh - strefa pozaszczytowa - 1 038 800 kWh Łączna liczba kWh wynosi - 3 372 100. Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie - 2 738,5 kW. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie objętym przedmiotowym postępowaniem ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Pomiar pobieranej przez zamawiającego (wszystkich zamawiających w ramach zamówienia wspólnego) energii elektrycznej odbywa się za pomocą układów pomiarowo-rozliczeniowych. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie według wskazań tych układów pomiarowo-rozliczeniowych. Dostawa energii obejmuje zasilanie budynków, lokali biurowych, stacji wodociągowych, oczyszczalni ścieków, oświetlenia ulicznego itp. Energia elektryczna musi spełniać standardy jakościowe zgodnie z ustawą - Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi do ustawy. Przedmiot zamówienia obejmuje również dokonywanie przez Wykonawcę bilansowania handlowego. Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę lub zobowiązanie do zawarcia umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S. A. nie później niż do dnia rozpoczęcia dostaw zamawiającym energii elektrycznej. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT834898.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 829536.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.