eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HrubieszówDOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA GMINY MIEJSKIEJ HRUBIESZÓW ORAZ JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371279 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Hrubieszów: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA GMINY MIEJSKIEJ HRUBIESZÓW ORAZ JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 346486 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Zamawiający: Gmina Miejska Hrubieszów, ul. mjr. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów, Piotr Grzymała w sprawach merytorycznych, Cieślak Jolanta w sprawach procedury przetargowej tel. 84 696 2380 w.56 Regon 950368888 2. Miejska Biblioteka Publiczna ul. 3 – Maja 7 - Halina Kurek, tel. 846970056 Regon 001074348 3. Przedszkole nr 1 ul. Piłsudskiego 29 - Katarzyna Nowosad tel. 846963129 Regon 951077590 4. Przedszkole Nr 2 ul. mjr. Dobrzańskiego Hubala 2 - Dorota Pirogowicz tel. 846962541 Regon 060703054 5. Przedszkole Nr 3 ul. Grotthusów 1 - Wioletta Wolanin tel. 846963322 Regon 060703060 6. Przedszkole Nr 5 ul. Listopadowa 4 - Bożena Florek tel. 846962688 Regon 060703083 7. Zespół Szkół Miejskich Nr 1 ul. Listopadowa 12 - Andrzej Pachla tel. 846962074 Regon 061445654 8. Zespół Szkół Miejskich Nr 2 ul. Żeromskiego 29 - Andrzej Jurczyński tel. 846972963 Regon 061134061 9. Zespół szkół Miejskich Nr 3 ul. Zamojska 16- Danuta Krawczuk tel. 84 6933110 Regon 061445690 10. Hrubieszowski Dom Kultury ul. 3-go Maja 7 - Emilia Feliksiak tel. 846962615 Regon 000284948 11. HOSiR ul. Ciesielczuka 2 - Marek Watras tel. 846962381 Regon 950157022 12. Zakład Energetyki Cieplnej ul. Gródecka 40 A - Artur Szumiata tel. 846962837 Regon 950218670 13. Miejska Służba Drogowa ul. Ciesielczuka 2 - Mariusz Biront tel. 846962098 Regon 001002946 14. Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Piłsudskiego 1- Halina Bogatko tel. 846962219 Regon 950351280 15. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Krucza 20 - Małgorzata Bocheńska tel. 846962607 Regon 950288971.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów, krajowy numer identyfikacyjny 95036888800000, ul. ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala"  1, 22500   Hrubieszów, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 56, faks 846 962 380, e-mail inwestycje@hrubieszow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.miasto.hrubieszow.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: umhrubieszow.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Postępowanie przeprowadzane jest na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy pzp tj. przez zamawiającego upoważnionego spośród grupy zamawiających. Zamawiający - Gmina Miejska Hrubieszów, ul. mjr. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów, działająca w imieniu własnym oraz w imieniu wymienionych zamawiających.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA GMINY MIEJSKIEJ HRUBIESZÓW ORAZ JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GMK.ZP.271.15.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego i obiektów administrowanych przez jednostki (zamawiających) wskazanych w Sekcji I:Zamawiający oraz w punkcie 2 SIWZ. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w poszczególnych taryfach wynosi: Całodobowa: - w grupie taryfowej C11 - 126 550 kWh - w grupie taryfowej G11 - 24 100 kWh - w grupie taryfowej C21 - 138 300 kWh W grupie taryfowej C12a: - strefa szczytowa - 101 750 kWh - strefa pozaszczytowa - 214 700 kWh W grupie taryfowej C12b: - strefa dzienna - 391 300 kWh - strefa nocna - 520 100 kWh W grupie taryfowej C12w - strefa dzienna - 111 950 kWh - strefa nocna - 103 150 kWh W grupie taryfowej C22a: - strefa szczytowa - 12 800 kWh - strefa pozaszczytowa - 15 800 kWh W grupie taryfowej C23: - strefa szczyt przedpołudniowy - 57 600 kWh - strefa szczyt popołudniowy - 41 300 kWh - strefa pozostałe godziny doby - 199 700 kWh W grupie taryfowej B22: - strefa szczytowa - 274 200 kWh - strefa pozaszczytowa - 1 038 800 kWh Łączna liczba kWh wynosi - 3 372 100. Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie - 2 738,5 kW. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie objętym przedmiotowym postępowaniem ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Pomiar pobieranej przez zamawiającego (wszystkich zamawiających w ramach zamówienia wspólnego) energii elektrycznej odbywa się za pomocą układów pomiarowo-rozliczeniowych. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie według wskazań tych układów pomiarowo-rozliczeniowych. Dostawa energii obejmuje zasilanie budynków, lokali biurowych, stacji wodociągowych, oczyszczalni ścieków, oświetlenia ulicznego itp. Energia elektryczna musi spełniać standardy jakościowe zgodnie z ustawą - Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi do ustawy. Przedmiot zamówienia obejmuje również dokonywanie przez Wykonawcę bilansowania handlowego. Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę lub zobowiązanie do zawarcia umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S. A. nie później niż do dnia rozpoczęcia dostaw zamawiającym energii elektrycznej. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT834898.24
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
JASNY Sp. z o.o.,  jasny@jasny.pl,  ul. Dehnelów 40,  41-250 ,  Czeladź,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 829536.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 829536.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 892996.15
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.