eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowiceOczyszczanie ulic, placów i innych terenów w mieście Starachowice w 2012 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-15

Starachowice: Oczyszczanie ulic, placów i innych terenów w mieście Starachowice w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 37127 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19109 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie ulic, placów i innych terenów w mieście Starachowice w 2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług komunalnych polegających na oczyszczaniu ulic, chodników, placów, terenów zieleni miejskiej i innych w tym likwidacja dzikich wysypisk śmieci oraz realizacji usług powiązanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie miasta Starachowice (prace sanitarno-porządkowe) poprzez: 1) organizację w Starachowicach: - biura - punktu kontaktowego (punktu zgłoszeniowego itp.) obsługiwanego od poniedziałku do piątku przez pracownika w godz. od 7:30 do 15:30. Biuro obowiązkowo winno być wyposażone w telefon stacjonarny. Osoby odpowiedzialne za organizację i nadzór na wykonywanymi pracami winny być dodatkowo wyposażone w telefony komórkowe, - bazy (zaplecze socjalno - techniczne). Baza winna posiadać pomieszczenia socjalne dla pracowników gospodarczych wykonujących pracę na terenie miasta (minimum średniomiesięczne dla 30 osób) wyposażone w sanitariaty, umywalki i prysznic z ciepłą wodą. Zaplecze techniczne bazy winno być wyposażone w pomieszczenia magazynowe sprzętu i materiałów oraz warsztat remontowy przystosowany do naprawy i konserwacji narzędzi oraz drobnych remontów i konserwacji samochodów i specjalistycznego sprzętu mechanicznego. Baza winna zapewniać możliwość parkowania lub garażowania samochodów i sprzętu mechanicznego wykorzystywanego do realizacji zamówienia, 2) załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów powstałych na skutek realizowanych prac sanitarno-porządkowych (określonych w pkt 3 lit. a) - g)), w instalacjach unieszkodliwiających odpady komunalne poza granicami miasta Starachowice, 3) wykonywanie zadań z zakresu: a) oczyszczania miasta: - codzienne (od poniedziałku do soboty) bieżące zbieranie śmieci i innych zanieczyszczeń w obrębie obszarów określonych Załącznikiem do wzoru umowy (pasy drogowe, chodniki, ciągi piesze, tereny zieleni miejskiej, pomniki) stanowiącym integralną część umowy, dalej nazywany Załącznikiem. - Codzienne (od poniedziałku do soboty) bieżące usuwanie z jezdni, chodników i ciągów pieszych odpadów i innych zanieczyszczeń (w tym opadłych liści) zagrażających bezpieczeństwu ludzi i ruchu drogowego. - doraźne zbieranie śmieci i innych zanieczyszczeń (Piachy, Lubianka, Na Szlakowisku i inne tereny przed i po imprezach miejskich) - terminowe letnie czyszczenie (do listopada) zgodnie z ustalonymi przez Zamawiającego zasadami i harmonogramem (Załącznik) ręczne, mechaniczne (przy użyciu zamiatarek), chemiczne dróg (pasów drogowych), placów, chodników, ciągów pieszych oraz przyległych do nich terenów. - Usuwanie traw, chwastów, mchów z jezdni, placów, chodników, ciągów pieszych. - Usuwanie skutków burz, anomalii pogodowych, awarii i wypadków itp. na terenach gminnych lub spowodowanych przez obiekty, infrastrukturę itp. należące do Gminy Starachowice - zimowe utrzymanie wskazanych przez Zamawiającego terenów gminnych ( w tym zablokowanych przejść dla pieszych) o powierzchni około 1000m2, odsłanianie kratek ściekowych . - likwidacja dzikich wysypisk śmieci w tym również zlokalizowanych w rejonie altan śmietnikowych o łącznej kubaturze 300 m3. - Oczyszczanie innych terenów miasta o łącznej powierzchni około 2 ha/miesiąc, wskazanych przez Zamawiającego. b) utrzymania obiektów małej architektury: - mocowanie tablic z nazwami ulic. - dekoracja miasta flagami przed świętami narodowymi i lokalnymi - flagi zapewnia Zamawiający. - utrzymanie pomników i obelisków (Załącznik). c) utrzymania i konserwacji zieleni miejskiej: - koszenie traw, chwastów i samosiejek na terenach gminnych (w tym pobocza dróg gminnych) o powierzchni około 10 ha nie włączonych do systematycznego koszenia przez firmę zajmującą się koszeniem terenów zieleni miejskiej, wyłonioną w drodze przetargu nieograniczonego. - odchwaszczanie ręczne lub chemiczne żywopłotów o długości około 9 km. - grabienie wiosenne, odchwaszczanie trawników, zbieranie śmieci oraz jesienne wygrabywanie i sprzątanie liści (w listopadzie - grudniu) na terenach zieleni miejskiej o powierzchni około 20 ha). - nasadzenie drzew i krzewów (dostarczonych przez Zamawiającego) wraz z palikowaniem (do 100 szt.). - interwencyjna obcinka gałęzi i wycinka drzew (kilkadziesiąt sztuk) i krzewów łatwodostępnych na terenach gminnych. - obcinanie gałęzi, odrostów oraz formowanie lub wycinanie krzewów w pasie drogowym - powierzchnia około 1000m2. d) opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi: - sprzątanie grobów i pomników co najmniej 4 razy. e) bieżącego utrzymania infrastruktury drogowej gminnej: - usuwanie masą bitumiczną na zimno ubytków w nawierzchni dróg, przy użyciu materiału Zamawiającego. - koszenie traw w pasie drogowym. f) odprowadzenia wód opadowych: - czyszczenie wpustów kanalizacji deszczowej na terenach gminnych. - bieżąca konserwacja piaskowników i wylotów kanalizacji deszczowej wycinanie samosiejek, koszenie traw i chwastów, zbieranie śmieci i osadów, naprawa ogrodzenia. g) wykonywania innych drobnych usług z zakresu prac sanitarno-porządkowych. h) transport komunalny samochodami ciężarowymi do 5 ton: - transport komunalny w związku z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Miasta Starachowice, samochodami ciężarowymi do 5 ton, według dyspozycji Zamawiającego - do 400 godzin. Rozliczenie z realizacji usług określonych w pkt 1 i 2 oraz pkt 3 lit. a) - g) następować będzie w formie comiesięcznego (okresowego) wynagrodzenia ryczałtowego, zaś usługi określonej w pkt 3 lit. h) na podstawie zestawienia czasu pracy pojazdu potwierdzonego przez przedstawiciela Zamawiającego i ofertowej ceny jednostkowej. Prace sanitarno- porządkowe realizowane są na następujących terenach: drogi gminne I kategoria sprzątania - 24,9 km, drogi gminne II kategoria sprzątania - 34,0 km, drogi gminne III kategoria sprzątania - 54,4 km, chodniki II kategoria sprzątania - 30,4 km, wybrane ciągi piesze I kategoria sprzątania - 9.298 m2, wybrane ciągi piesze II kategoria sprzątania - 13.551 m2, pomniki II kategoria sprzątania - 11 obiektów, trawniki, trawy, zielone skarpy - około 48 ha, tereny parkowe - około 22 ha, inne tereny i infrastruktura należąca do Gminy Starachowice, których utrzymanie realizowana jest okazjonalnie według dyspozycji zamawiającego. - Terminowe letnie (od kwietnia do listopada) czyszczenie dróg, placów, chodników, ciągów pieszych i przyległych do nich terenów odbywa się po wykonaniu pozimowego sprzątania przez firmy świadczące usługi zimowego utrzymania miasta w sposób następujący: terminowe wykonywanie prac sanitarno-porządkowych zgodnie z podziałem na I, II i III kategorię sprzątania (załącznik), obejmujące gruntowne (ręczne, mechaniczne i chemiczne); oczyszczenie z ziemi, piasku, liści, chwastów, traw i innych, powierzchni pasów drogowych (jezdnia, chodnik, zieleń pobocza), parkingów, zatok i placów leżących wzdłuż krawężników lub krawędzi powierzchni utwardzonych, a także oczyszczanie powierzchni wskazanych chodników i ciągów pieszych, pomników, obelisków znajdujących się poza pasami drogowymi dróg gminnych; obcinanie gałęzi, odrostów oraz formowanie lub wycinanie krzewów zagrażających bezpieczeństwa ruchu drogowego, usuwanie chwastów z pasów zieleni, poboczy. - bieżące utrzymanie czystości i porządku poprzez zbieranie śmieci i innych zanieczyszczeń (w tym liści) a także likwidacja zanieczyszczeń powstałych na skutek działania zdarzeń losowych (np. burza, grad, wiatr, wypadki drogowe, awarie itp.) wskazanych przez Zleceniodawcę i zlokalizowanych samodzielnie przez Wykonawcę. Pozostałe prace sanitarno-porządkowe realizowane są w miarę potrzeb zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego. Kategorie sprzątania: I kategoria - Wykonywanie prac sanitarno - porządkowych w obrębie utrzymywanych terenów po zrealizowaniu pozimowego sprzątania przez firmy świadczące usługi zimowego utrzymania miasta; od kwietnia do listopada dwa razy w miesiącu (średnio w odstępie czasowym co 12 - 18 dni); II kategoria - Wykonywanie prac sanitarno - porządkowych w obrębie utrzymywanych terenów po zrealizowaniu pozimowego sprzątania przez firmy świadczące usługi zimowego utrzymania miasta; od kwietnia do listopada jeden raz w miesiącu (średnio w odstępie czasowym co 25 - 35 dni); III kategoria - Wykonywanie prac sanitarno - porządkowych w obrębie utrzymywanych terenów po zrealizowaniu pozimowego sprzątania przez firmy świadczące usługi zimowego utrzymania miasta; od kwietnia do listopada średnio co dwa miesiące (średnio w odstępie czasowym co 55 - 65 dni) z obowiązkiem wykonania pierwszego sprzątania w okresie:15.04. - 15.05.2012r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa WAMEX Wiesław Malicki, ul. 17-go Stycznia 2a, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 480000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 470988,00

  • Oferta z najniższą ceną: 470988,00 / Oferta z najwyższą ceną: 470988,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.