To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371301 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Rzeszów: Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie wraz z terenem zewnętrznym.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 340546-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
32444100000, ul.
ul. gen. J. Kustronia
4,
35303
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
17 71 52 372, faks
17 71 52 493, e-mail
gospodarczy@rzeszow.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): rzeszow.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie wraz z terenem zewnętrznym.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):G-223-104/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem umowy jest kompleksowa usługa sprzątania części obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie wraz z terenem zewnętrznym przy ul. gen. J. Kustronia 4. Powierzchnia wewnętrzna do sprzątania wynosi - 6047,66 m2 - zakres czynności obejmuje codzienne od poniedziałku do piątku mycie przy użyciu własnego sprzętu i maszyn czyszczących glazury, płytek, bieżące uzupełnianie w sanitariatach: papieru toaletowego, ręczników jednorazowych, mydła w płynie, codzienne opróżnianie koszy na śmieci ich mycie i wymiana worków na śmieci, mycie i czyszczenie umywalek, dozowników na mydło, mycie i czyszczenie sedesów, pisuarów, ich odkażanie, usuwanie nalotów i dezynfekcja, czyszczenie luster, armatury, drzwi, futryn, klamek, szyldów, szyb w drzwiach, grzejników, wyłączników światła, lamp osłonowych, zmywanie i dezynfekcja posadzek, zamiatanie i mycie schodów, ścieranie kurzu: ze stołów, stolików, foteli, krzeseł, poręczy, balustrad, cokołów, gablot, parapetów, mycie i czyszczenie środkami do stali nierdzewnej drzwi wind, ścianek wewnętrznych, mycie luster w windach, przecieranie z kurzu kinkietów oświetleniowych w ciągach komunikacyjnych, mycie zlewozmywaków, stołów, podłóg w pokojach śniadań. Czyszczenie wertikali w razie potrzeb o powierzchni około 1080 m2 Mycie przeszkleń w obiekcie zamawiającego do wysokości 3,5 metra bez użycia technik alpinistycznych lub zwyżki samochodowej. Zamawiający informuje, że w zakres usługi nie wchodzi mycie okien - w zakres prac wchodzić będzie codzienne obustronne mycie szyb w drzwiach umieszczonych w korytarzach, klatkach schodowych około 180 m2, codzienne obustronne mycie szyb (przeszkleń) na holu głównym około 550 m2 w tym oszklenia tamburu 4 piętrowego, (mycie szyb i przeszkleń dotyczy usunięcia zabrudzeń powstałych z codziennego użytkowania). Mycie kinkietów, które są łatwo dostępne bez specjalistycznego sprzętu. Usuwanie pajęczyn i kurzu z sufitów, ścian, kratek wentylacyjnych - wg potrzeb, pranie wykładzin dywanowych - wg potrzeb. Zapewnienie serwisu dziennego (co najmniej 1 osoby) w godzinach pracy Zamawiającego. W zakres serwisu dziennego będzie wchodziło: bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła w płynie, uzupełnianie ręczników papierowych, opróżnianie przepełnionych koszy w sanitariatach, utrzymanie posadzek w stanie zapewniającym bezpieczeństwo podczas opadów atmosferycznych takich jak śnieg, deszcz w wyniku czego wewnątrz obiektu przy wejściach tworzy się niebezpieczna śliska powierzchnia (ścieranie na bieżąco mokrych powierzchni, powstałych w wyniku ruchu petentów, ścieranie na bieżąco wody z posadzek, która powstała w przypadku przypadkowego rozlania, awarii hydrauliki, lub kanalizacji.) Zamawiający informuje, że na obiekcie w pomieszczeniach sanitarnych są zamontowane podajniki na mydło w płynie JOFEL SEKTOR. Środki higieny powinny posiadać wymagane przepisami atesty uprawniające do stosowania w Polsce. Sprzęt i materiały oraz środki czystości i środki higieny, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy będzie dostarczał Wykonawca własnym transportem i na własny koszt. Codzienne od poniedziałku do piątku sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku Zamawiającego o powierzchni 9145 m2 . W okresie zimowym w przypadku opadów śniegu codzienne odśnieżanie chodników, dziedzińców wewnętrznych, parkingu zamkniętego oraz parkingów otwartych, terenu zewnętrznego wokół budynku posypywanie piaskiem chodników i parkingów (przez 7 dni w tygodniu). W ramach realizacji przedmiotu umowy do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym przy użyciu własnego sprzętu, środków zgodnie z rodzajem i częstotliwością określoną przez Zamawiającego w załączniku, który jest odpowiednio załącznikiem nr 2 do umowy. Szczegóły wykonywania zamówienia zostały opisane w projekcie umowy oraz załącznikach do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90911200-8
Dodatkowe kody CPV:
90914000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT200000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert13 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 134940,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa odczynników dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Budowa i modernizacja placu postojowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy budynku Urzędu Skarbowego w Strzyżowie przy ul. Daszyńskiego 6
- Dostawa materiałów wykorzystywanych do prowadzenia prac B+R
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 4
- Sprzedaż i dostawa sprzętu sieciowego i biurowego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I LO w Rzeszowie
- Tablice interaktywne dla rzeszowskich przedszkoli w ramach projektu "Zdrowo - cyfrowo w przedszkolu".
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.