eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmDostawa piasku do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2009/2010 dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Chełm: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2009/2010 dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie
Numer ogłoszenia: 371308 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie , ul. Lwowska 24, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5603123, faks 082 5603123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2009/2010 dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2009-2010 dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie: 1. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania ZADANIE NR 1 - na plac składowy w Chełmie, ul. Hutnicza 3 w ilości 525 ton, - na plac składowy w Wólce Kańskiej w ilości 1125 ton. razem: 1 650 ton ZADANIE NR 2 - na plac składowy w Wysokiem, ul. Partyzantów 7 w ilości 1 400 ton. CPV: 14.21.10.00-3 2.Dostarczony piasek powinien spełniać wymagania normy PN-B-11113 z 1996r., Kruszywa naturalne do nawierzchni drogowych oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach oraz placach (Dz.U. z 2005r. nr 230 poz.1960). 3.Wykonawca obowiązany jest spryzmować dostarczony piasek w celu dokonania obmiarów. Obmiar pryzm zostanie dokonany z udziałem Zamawiającego. 4.Do każdej partii dostarczonego piasku Wykonawca przekaże wyniki badań laboratoryjnych określających cechy fizyczne piasku i jego przydatność do stosowania przy zwalczaniu śliskości zimowej na drogach. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań kontrolnych. W przypadku gdy badana partia piasku nie będzie spełniała wymagań normy PN-B-11113, zostanie postawiona do dyspozycji Wykonawcy, RDW odmówi zapłaty za dostarczoną partię piasku, a Wykonawca usunie materiał z placu składowego Zamawiającego na własny koszt. 6.Koszt załadunku, transportu, rozładunku i pryzmowania wliczony jest w wartość wynagrodzenia za wykonanie dostawy. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostawy. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Wartość zamówienia: 61 793,00 zł. netto (w tym zadanie nr 1: 33 429,00 zł., zadanie nr 2: 28 364,00 zł.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1)Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz z kosztorysem ofertowym odpowiednio dla wybranych zadań. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. Pełnomocnictwo składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt X. 2. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt X. 2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24 (bzpłatnie).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 -dostawa piasku na plac składowy w Chełmie, ul. Hutnicza 3 oraz na plac składowy w Wólce Kańskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 -dostawa piasku na plac składowy w Chełmie, ul. Hutnicza 3 w ilości 525 ton, na plac składowy w Wólce Kańskiej w ilości 1125 ton, razem: 1 650 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 -dostawa piasku na plac składowy w Wysokiem, ul. Partyzantów 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 -dostawa piasku na plac składowy w Wysokiem, ul. Partyzantów 7 w ilości 1 400 ton..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.