To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371314 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Ostróda: "Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie w sezonie zimowym 2016/2017"Część Nr 3: "Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017 przy pomocy ciągników (pow. 80 KM) dwunapędowego z pługiem średnim dziobowym na terenie Gminy Ostróda"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 352752-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
51075119000000, ul.
ul. Grunwaldzka
,
14100
Ostróda, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
0-89 6462414, faks
896 421 762, e-mail
ZDP_Ostroda@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.ostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie w sezonie zimowym 2016/2017"Część Nr 3: "Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017 przy pomocy ciągników (pow. 80 KM) dwunapędowego z pługiem średnim dziobowym na terenie Gminy Ostróda"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DT.2610.19.2016.BŻ
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1.Prace prowadzone w ramach zimowego utrzymania dróg i ulic mają na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego,wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. Do zimowego utrzymania dróg zalicza się między innymi: 1)przygotowanie materiałów uszorstniających do zwalczania skutków zimy tj. do zapobiegania powstawaniu i likwidowania śliskości; 2)usuwanie śniegu z ulic, dróg i chodników; 3)zwalczanie tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów uszorstniających; 4)zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi; 5)oznakowanie pojazdów w sposób określony przez Zamawiającego. 2.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1)zakres prac, polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu usługi w trakcie realizacji zamówienia, która wykonywana będzie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 2.1.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dowody poświadczające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tj. stosowne oświadczenia bądź też przedstawienie zanonimizowanych kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami, wykonującymi czynności określone w ust. 2. 2.2.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przy podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu wykaz pracowników, o których mowa w ust. 2. Nie dotyczy osób fizycznych wykonujących jednoosobowo działalność gospodarczą oraz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej jeżeli wykonują samodzielnie czynności, o których mowa w ust.2. 3.Dyspozycyjność (gotowość do świadczenia usług) będzie płatna w wysokości: - za 1 szt. sprzętu maksymalną kwotę 594 zł brutto. Wykonawca w formularzu cenowym podaję kwotę brutto za pełne miesiące. Wartość za rozpoczęty miesiąc zostanie przeliczona proporcjonalnie. Opis części zamówienia: Część Nr 3 "Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017 przy pomocy ciągników (pow. 80 KM)dwunapędowych z pługiem średnim dziobowym na terenie Gminy Ostróda". Zimowe utrzymanie przy pomocy ciągnika (pow. 80 KM) dwunapędowego z pługiem średnim dziobowym obejmuje drogi powiatowe na terenie gminy Ostróda w sezonie zimowym 2016/2017, polegające na: odśnieżaniu dróg powiatowych pozamiejskich; -zwalczaniu śliskości na drogach powiatowych pozamiejskich; - przygotowaniu 2 szt. ciągników (pow. 80 KM)dwunapędowych z pługiem średnim dziobowym do obsługi gminy Ostróda; zapewnieniu dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi; oznakowaniu pojazdów w sposóbokreślony przez Zamawiającego- lampy błyskowe koloru żółtego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28540.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 13338.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
zgodnie z art.67 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm., dalej: uPp) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podst. art.89 ust.1 pkt2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o zamówieniu nr 328306-2016 z
dn.21.10.2016.)w dniu 4.11.2016 r na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż w wyznaczonym terminie składania ofert, nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.