Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-18
Toruń: Dostawa narzędzi chirurgicznych.
Numer ogłoszenia: 371331 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi chirurgicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi chirurgicznych, tj.: 1) TRZONEK SKALPELA STANDARD, DO OSTRZY NR 4, DŁ. 130 MM +/-3 % - 6 szt.; 2) NOŻYCZKI DO SZWÓW ZE SZLIFEM FALISTYM ZAKRZYWIONE, DŁ.145 MM - 9 szt.; 3) NOŻYCZKI PREPARACYJNE METZENBAUM ZAKRZYWIONE, DŁ. 145 MM - 6 szt.; 4) PINCETA ANATOMICZNA STANDARD, DŁ. 145 MM - 9 szt.; 5) PINCETA CHIRURGICZNA STANDARD 1X2 ZĘBY DŁ. 145 MM - 6 szt.; 6) PINCETA ANATOMICZNA GERALD, PROSTA, DŁ. 175 MM - 6 szt.; 7) NOŻYCZKI KARDIOCHIRURGICZNE POTTS-SMITH, WYGIĘTE W GÓRĘ POD KĄTEM 55 ST., DŁ. 180 MM +/- 3% - 6 szt.; 8) SPINAK DO SERWET BACKHAUS DŁ. 90 MM, ODGIĘTY POD KATEM 55 STOPNI, ROZSTAW SZCZĘK 12 MM - 24 szt.; 9) KLESZCZYKI PREPARACYJNE I DO PODWIĄZEK OVERHOLT-GEISSENDOERFER ODGIĘTE, DŁ. 210 MM +/- 5%, SKOK ZĄBKÓW 0,7 MM - 6 szt.; 10) KLESZCZYKI NACZYNIOWE DELIKATNE HALSTED PROSTE, DŁ. 125 MM 5 cali, SKOK ZĄBKÓW 0,6 MM - 6 szt.; 11) ROZWIERACZ WEITLANER, TĘPY, 3X4 ZĘBY, DŁ. 130 MM +/- 5% - 8 szt.; 12) HAK OPERACYJNY TYLANGENBECK Z TRÓJKĄTNYM UCHWYTEM, DŁ. 155 MM +/- 6%, ROZMIAR BRANSZY 30X8 MM - 6 szt.; 13) IGŁOTRZYMACZ CRILE-WOOD, Z TWARDĄ WKŁADKĄ, DŁ. 150 MM, SZCZĘKI Z NACIĘCIAMI KRZYŻOWYMI CO 0,4 MM - 9 szt.; 14) KOSZOSITO O WYMIARACH 243X253X76 MM Z UCHWYTAMI, UŁATWIAJĄCYMI WYCIĄGNIĘCIE Z KONTENERA W CELU ZACHOWANIA ASEPTYKI, WYKONANE Z JEDNEGO KAWAŁKA STALI NIERDZEWNEJ, PERFOROWANEJ, PUNKTOWO ZESPAWANEJ PO ZAGIĘCIU W NAROŻNIKACH, ZAOPATRZONY W CZTERY NÓŻKI WYKONANE Z TWORZYWA SZTUCZNEGO W CELU ŁATWIEJSZEJ MIGRACJI PARY Z KONTENERA, DNO KOSZA PERFOROWANE W KSZTAŁCIE KWADRATÓW, O WYMIARZE ŚCIANY MINIMUM 8 MM W CELU ŁATWIEJSZEJ MIGRACJI PARY. KOSZ POWINIEN POSIADAĆ ZGODNOŚĆ Z WYROBAMI MEDYCZNYMI KLASY 1 - 6 szt.; 15) SILIKONOWA MATA BEZ JEŻA O WYMIARACH 248 x 237 x 17 MM - 6 szt.; 16) WANNA DO KONTENERA 0 WYMIARACH 300X274X120MM WYKONANA ZE STOPU ALUMINIUM Z ERGONOMICZNYMI UCHWYTAMI BLOKUJĄCYMI SIĘ POD KATEM 90 STOPNI. WYPOSAŻONA W UCHWYTY NA TABLICZKI IDENTYFIKACYJNE PO OBU STRONACH KONTENERA - 6 szt.; 17) KONTENER BEZOBSŁUGOWY - POKRYWA KONTENERA WYKONANA Z TERMOSTABILNEGO TWORZYWA DOSTOSOWANA DO WANNY KONTENERA O WYMIARZE 300X274MM W KOLORZE ZIELONYM Z FILTREM TEFLONOWYM NA MIN. 5000 CYKLI STERYLIZACYJNYCH - 6 szt.; 18) KLESZCZYKI NACZYNIOWE DELIKATNE HALSTED, ODGIĘTE, DŁ. 125 MM +/-3%; SKOK ZĄBKÓW 0,6 MM - 6 szt.; 19) KLESZCZYKI NACZYNIOWE PEAN, PROSTE, DŁ. 165 MM +/- 3%, SKOK ZĄBKÓW 0,9 MM - 12 szt.; 20) KLESZCZYKI NACZYNIOWE BABY-CRILE, PROSTE, DŁ. 140 MM +/- 3% - 9 szt.; 21) NACZYNIE LABORATORYJNE NISKIE, OKRĄGŁE 0 POJ. 0,15-0,16L - 12 szt.; 22) OSTRZE SKALPELA JEDNORAZOWE, STERYLNE, ZE STALI WĘGLOWEJ, FIGURA 19 - 100 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz dołączą wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b/ Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca posiada doświadczenie do wykonania zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw narzędzi chirurgicznych o wartości min. 15.000 zł każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 30.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć: a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), b/ prospekty/katalogi oferowanych narzędzi potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy i Miasta Ulanów
- Usługa ochrony fizycznej i elektronicznej budynku RDLP w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Łęczyńskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Ubezpieczenie floty pojazdów Powiatu Łęczyńskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Remont ul. Poznańskiej w Toruniu
- Dostawa materiałów budowlanych
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do ablacji światłem laserowym wraz z kompatybilnymi światłowodami dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego ((endosee cannula, komplety chirurgiczne, zestawy do wkłuć centralnych , materiały zespalające itp.) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- "Zakup drobnego sprzętu medycznego"
- Dostawa wyrobów sterylizacyjnych, plomb zabezpieczających, kontenerów bezobsługowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.