eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlwówBUDOWA BOISKA SPORTOWEGO TRAWIASTEGO W MIEJSCOWOŚCI KLWÓW - II ETAP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Klwów: BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO TRAWIASTEGO W MIEJSCOWOŚCI KLWÓW - II ETAP
Numer ogłoszenia: 37133 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Klwów , ul. Opoczyńska 35, 26-415 Klwów, woj. mazowieckie, tel. 048 6710010, faks 048 6710010 w. 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klwow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO TRAWIASTEGO W MIEJSCOWOŚCI KLWÓW - II ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych b) Rozebranie istniejącego chodnika z elementów betonowych c) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy 20cm, wraz z zagęszczeniem d) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/9,6mm, grubość warstwy 4cm, wraz z zagęszczeniem. e) Wykonanie nawierzchni chodników z płyt betonowych i kostki betonowej wibroprasowanej w kolorze grafitowym, grubości 6cm na podsypce piaskowej 1:4 o grubości warstwy 3-5cm, wraz z zagęszczeniem. f) Wykonanie nawierzchni parkingów z płyt betonowych ażurowych - ECO, grubości 8cm na podsypce piaskowej 1:4 o grubości warstwy 5cm, wraz z zagęszczeniem oraz wypełnieniem z humusem i obsianiem trawą. g) Wykonanie schodów terenowych z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, obramowanych obrzeżem 8x30cm. h) Wykonanie trawników ze spulchnieniem podłoża, dostarczeniem i rozplantowaniem ziemi urodzajnej o grubości warstwy 10cm, siewem dywanowym z nawożeniem i) Wykonanie ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych ze słupkami z profili zamkniętych 12x12cm. j) Wykonanie ogrodzenia murowanego z cegły klinkierowej ze słupkami wraz z wypełnieniem drewnianym na konstrukcji stalowej. k) Wykonanie murka oporowego z betonu o wymiarach133x25cm na ławie z betonu o wym. 30x40cm wraz z barierką stalową wysokości 72,5cm. l) Montaż siedzisk z tworzyw sztucznych wraz z zakupem i dostawą siedzisk sportowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000.00 zł (s łownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Na wykonanie zadanie udzielą gwarancji na okres minimalnie 36 m-cy od dnia ostatecznego odbioru oraz zaoferują termin płatności na najmniej 30 dni od daty przedłożenia końcowego rachunku. 4. Wniosą wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 7. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.klwow.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Klwów ul. Opoczyńska 35 26 - 415 Klwów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Klwów ul. Opoczyńska 35 26 - 415 Klwów pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.