To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-12
Postomino: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa świetlicy w miejscowości Wszedzień
Numer ogłoszenia: 371344 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269486 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 810 85 93, faks 0-59 810 85 84.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa świetlicy w miejscowości Wszedzień.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wszedzień. 2.Zakres robót budowlanych to wykonanie obiektu w technologii tradycyjnej murowanej, niepodpiwniczonego, parterowego z poddaszem użytkowym, z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej krokwiowo-płatwiowej, kryty dachówką zakładkową cementową. 3.Obiekt wyposażony jest w instalację wodociągową doprowadzoną z istniejącej sieci wodociągowej, ścieki sanitarne i bytowe odprowadzone będą do szczelnego zbiornika bezodpływowego o pojemności V=15,0 m3, wentylacyjną, elektryczną oświetlenia i gniazd wtykowych, centralnego ogrzewania ze źródłem ciepła z własnej kotłowni na paliwo stałe o wydajności 24,0 kW. 4.Zaplecze kuchenne sali należy wyposażyć w stoły robocze ze stali nierdzewnej o wymiarach: 70x60x85 cm, 90x60x85 cm. i 120x60x85 cm. Dostarczyć i zamontować należy również ze stali nierdzewnej szafę przelotową o wym. 80x60x180 cm, zmywarkę oraz chłodziarkę (lodówkę). 5.Projekt zagospodarowania terenu obejmuje wykonanie: 1)drogi dojazdowej z placem manewrowym i parkingiem na samochody osobowe oraz placykiem gospodarczym z kostki betonowej o łącznej powierzchni 377,3 m2, 2)boiska do piłki siatkowej o wym. 9,0x18,0 m o nawierzchni ceglanej z wyposażeniem, 3)placu zabaw z elementami małej architektury; przeplotni, huśtawki ważki i huśtawki stojącej po dwa komplety, ławki z półbali dł. 2,0 m w ilości 6 szt., piaskownicy z palisady o średnicy 3 m, 4)zieleni: nasadzenia drzew iglastych w ilości 20 szt. wraz z siewem trawników dywanowych na pow. 1 891,8 m2, 5)ogrodzenia panelowego o wys. 1,50 m na długości 270 mb. 6.Świetlica posiada następujące parametry techniczne: 1)powierzchnia zabudowy - 198,99 m2, 2)powierzchnia użytkowa - 236,50 m2, 3)kubatura- 736,26 m3. 7.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: dokumentacji projektowej która jest podstawą do określenia ceny, w tym: 1)projektu budowlanego branży architektonicznej i konstrukcyjnej, zagospodarowania terenu, wewnętrznych instalacji wod.-kan. i C.O. wentylacji wraz z technologią kotłowni, instalacji elektrycznych oraz zewnętrznych przyłączy wod.-kan., 2)przedmiarów robót stanowiących element pomocniczy przy określeniu ceny, 3)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dla wszystkich branż. 8.Zamówienie realizowane jest w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. 9.Przewidywana wartość inwestycji- wynosi 693 074,91 zł netto, słownie: sześćset dziewięćdziesiąt trzy tysiące siedemdziesiąt cztery złote 91/100 netto. 10.Zakres w/w inwestycji opisany jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która udostępniona jest na stronie internetowej www.postomino.bip.net.pl. 11.Wykonawca usług nadzoru inwestorskiego w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1)Co najmniej 1 raz na 2 tygodnie stawienia się osobiście w Urzędzie Gminy Postomino wraz z pisemną informacją o stanie zaawansowania robót inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia, przyczynach ewentualnych opóźnień w wykonywaniu robót i stosunku Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia; wizyty każdorazowo mają być potwierdzone przez Wykonawcę w rejestrze wizyt inspektora nadzoru prowadzonym przez pracownika Referatu Planowania Przestrzennego i Inwestycji Urzędu Gminy Postomino, 2)Co najmniej 1 raz w tygodniu wizytowania, nadzorowania budowy inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia i złożenia w tym zakresie informacji o postępie, jakości i stanie zaawansowania wykonywanych robót, 3)Nadzoru technicznego nad realizacją robót we wszystkich branżach pod względem ich zgodności z dokumentacją techniczną, podpisaną umową oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, 4)Sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5)Dokonywania przy udziale zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zadania oraz przekazania zadania wraz z wymaganą dokumentacją powykonawczą, 6)Sprawdzenia i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych, 7)Udziału w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzoru nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności, 8)Potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 9)Sprawdzania i rozliczania faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wraz z potwierdzaniem kwot do zapłaty (sprawdzanie faktur przedłożonych przez wykonawcę robót), 10)Uzgodnienia z Zamawiającym oraz uzyskania zgody na ewentualne zmiany w trakcie realizacji zadania zleconego zadania, 11)Udzielania ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania na żądanie Zamawiającego, 12)Stałej konsultacji i doradztwa fachowego na rzecz zamawiającego, opiniowania ewentualnych zmian w dokumentacji oraz organizowania i uczestniczenia w naradach technicznych dotyczących realizacji zadania, 13)Dokonania innych niezbędnych czynności dla Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji. 12.Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne Ekobud s.c. J. Filipowska, A. Filipowska, ul. Słowiańska 11b, 75-846 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9100,00
Oferta z najniższą ceną: 9100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44575,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI POSTOMINO
więcej: przetargi POSTOMINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Nadzór Inwestorski wielobranżowy konstrukcyjno-budowlany, sanitarny oraz elektryczny dot. zadania pn.: "Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół w Wołominie, ul. Legionów 85"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.