To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Łódź: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Podstawy obsługi komputera z pakietem MS Office
Numer ogłoszenia: 371346 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84628 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6768027, faks 042 6768004.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Podstawy obsługi komputera z pakietem MS Office.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności z wykształceniem minimum podstawowym. 2. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników szkolenia z podstawową obsługą komputera w ramach pakietu MS Office. 3. Program szkolenia musi uwzględniać następujące zagadnienia tematyczne: 1) podstawy obsługi komputera, 2) tworzenie tekstów (edytor tekstu MS Word), 3) tworzenie baz danych (bazy danych MS Access), 4) dokonywanie obliczeń i kalkulacji (arkusz MS Excel), 5) praca w sieci, obsługa internetu i poczty elektronicznej. 6) zagadnienia związane z przysługującymi osobom niepełnosprawnych uprawnieniami oraz obowiązkami pracodawców zatrudniających osoby niepelnosprawne, wynikającymi z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 214, poz. 1407 z późn. zm.) w zakresie m. in. norm czasu pracy, wymiaru urlopu wypoczynkowego, zwolnień od pracy z zachowaniem prawa do wynagrodzenia, rehabilitacji zawodowej i społecznej, pożyczek na rozpoczęcie działalności gosodarczej oraz informacje dotyczące programów pomocy dla osób niepełnosprawnych realizowanych przez PFRON. 4. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz wydaniem zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającego dane, o których mowa w cz. XI ust. 1 pkt 15 niniejszej specyfikacji. 5. Instytucja szkoleniowa zobowiązana jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, z tytułu podjęcia w trakcie szkolenia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności. Organizator może obciążyć urząd kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza. 6. Organizacja szkolenia: 1) Szkolenie ma zostać przeprowadzone dla 10 osób, w jednej 10 - osobowej grupie, z zastrzeżeniem, że wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia dla grupy 8 - osobowej. 2) Program szkolenia wraz z egzaminem musi być zrealizowany w ciągu 150 godzin zajęć teoretycznych oraz praktycznych w tym 5 godzin przeznaczonych na prawa i obowiązki osób niepełnosprawnych. Przy czym jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 60 minut, w tym 15 minut przerwy. 3) Zajęcia muszą być realizowane od poniedziałku do piątku, zgodnie z przedstawionym harmonogramem, po 6 godzin dziennie, z zastrzeżeniem, że zajęcia będą odbywać się między godziną 8.00 a 18.00. 4) Czas trwania szkolenia 5 tygodni. 5) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko komputerowe wyposażone w sprawny sprzęt oraz inne środki niezbędne do realizacji szkolenia w danej grupie. 6) Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać harmonogram zajęć i być wyposażony w bezzwrotne materiały piśmienne (notes i długopis) na pierwszych zajęciach oraz otrzymać materiały dydaktyczne (w formie drukowanej) w terminie właściwym dla prawidłowego przebiegu nauki. Będą to m.in. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w Programie szkolenia. Każdy z uczestników szkolenia musi własnoręcznym podpisem potwierdzić otrzymanie w/w materiałów. Po ukończeniu szkolenia powyższe materiały staną się własnością uczestnika szkolenia. 7) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić salę dydaktyczną adekwatną do wielkości grupy, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz zlikwidowanymi barierami architektonicznymi dla osób niepełnosprawnych. 8) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć 1 zapakowaną higienicznie kanapkę przygotowaną przez firmę posiadającą zgodę/uprawnienia do prowadzenia takiej działalności gastronomicznej i odpowiednio zapakowaną bułke słodką oraz herbatę, kawę, soki, wodę. 9) Miejsce wykonywania usługi: Miasto Łódź.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Podstawy obsługi komputera z pakietem MS Office
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Kształcenia Mona Lisa, ul. Piotrkowska 53, 90-413 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 581480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9000,00
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22620,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- DZP.26.227.2024 Umowa ramowa na roboty budowlano-instalacyjne w branży instalacyjnej w budynkach administrowanych przez ZLM w Łodzi w podziale na 5 części.
- Wykonanie konserwacji, napraw i usuwania awarii instalacji hydrantowych i sprzętu gaśniczego oraz instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, a także dostaw sprzętu gaśniczego KWP w Łodzi
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- 164/TP/ZP/U/2024 - Usługi w zakresie konserwacji, przeglądów oraz napraw klimatyzatorów w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.