Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Głuchołazy: Sukcesywna dostawa mięsa, konserw rybnych, ryb mrożonych i solonych oraz karpia IX
Numer ogłoszenia: 371380 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA , ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4080159, faks 077 4393861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mięsa, konserw rybnych, ryb mrożonych i solonych oraz karpia IX.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, konserw rybnych, ryb mrożonych i solonych oraz karpia dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach w okresie: -od podpisania umowy do 13 marca 2010 r. (pakiet od nr 1 do 6), -od podpisania umowy do 31.12.2009 r. (pakiet nr 7). Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 części ( pakiety ). Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach od nr 1.1. do 1.7., które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne części ( pakiety ): Nr pakietu/Nr załącznika/Nazwa pakietu 1/1.1./Drób świeży - kurczak 2/1.2./Mięso wieprzowe i wołowe 3/1.3/Podroby i inne mięsa 4/1.4./Wędliny wieprzowe , wołowe 5/1.5./Ryby mrożone i solone 6/1.6./Konserwy rybne 7/1.7./Karp żywy MOŻLIWOŚĆ DOKONANIA ZMIAN POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY: Cena może ulec zmianie tylko z przyczyn obiektywnych, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. zmiana stawki podatku VAT..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00 - Drób 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.40.00 - Podroby 15.13.00.00 - Produkty mięsne 15.21.10.00 - Filety rybne 15.23.20.00 - Ryby solone 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone 03.31.10.00 - Ryby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,(za wyjątkiem gospodarstw rolnych, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym Dz. U. z 1984 r. Nr 52 poz. 268 z późn.zm.); na potwierdzenie złożą- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (za wyjątkiem gospodarstw rolnych, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym Dz. U. z 1984 r. Nr 52 poz. 268 z późn.zm.); b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- do potwierdzenia w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - do potwierdzenia w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp - na potwierdzenie złożą - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy winni również złożyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena tych warunków przeprowadzona zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (za wyjątkiem gospodarstw rolnych, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym Dz. U. z 1984 r. Nr 52 poz. 268 z późn.zm.), b)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia-glucholazy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach, ul. Karłowicza 40,48 - 340 Głuchołazy
pokój nr 21 (Zamówienia publiczne).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 11:45, miejsce: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA W Głuchołazach ul. Karłowicza 40, 48 - 340 Głuchołazy, Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 11.2.1. Kompletna oferta winna zawierać: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1;b) Arkusze asortymentowo- cenowe- załączniki: z zakresu od nr 1.1. do nr 1.7.;c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2; d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (za wyjątkiem gospodarstw rolnych, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym Dz. U. z 1984 r. Nr 52 poz. 268 z późn.zm.); e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.f) Oświadczenie o akceptacji treści umowy- załącznik nr 3; g) Oświadczenie gospodarstwa rolnego- załącznik nr 4; h) Pełnomocnictwa dla osób nie będących właścicielami firmy lub członkami zarządu oraz dla upoważnionych wspólników spółek cywilnych - w przypadku upoważnienia ich do podpisania oferty przetargowej ( o czym winno świadczyć pełnomocnictwo )..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- Drób świeży- kurczak.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1.1. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2- Mięso wieprzowe i wołowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1.2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3- Podroby i inne mięsa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1.3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4- Wędliny wieprzowe, wołowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1.4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5- Ryby mrożone i solone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1.5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.20.00-0, 15.23.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6- Konserwy rybne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1.6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7- Karp żywy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1.7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 05.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Opracowanie dokumentacji projektowej odbudowy drogi w Biskupowie od budynku nr 8 do budynku nr 29 (dz. nr 187)
- Opracowanie dokumentacji projektowej odbudowy drogi (dz. nr 739/1, 739/2, 798, 979, 981, 995 w Bodzanowie wraz z przebudową 2 obiektów mostowych oraz budową ścieżki rowerowej)
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego "Chatka Puchatka" w Lubiczu Górnym
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2025
- DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 21 w Chorzowie, ul. Wolności 133 - I/2025
więcej: Ryby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.