eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-15

Myszków: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości
Numer ogłoszenia: 37141 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13260 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową lokalu mieszkalnego przeznaczonego do zbycia wraz z przynależnym gruntem. Operat szacunkowy lokalu mieszkalnego winien zawierać inwentaryzację tego lokalu oraz zaświadczenie o samodzielności lokalu. 2) Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości zabudowanej garażem, przeznaczonej do zbycia. 3) Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość prawa własności nieruchomości lub wartość prawa użytkowania wieczystego nieruchomości niezabudowanej, przeznaczonej do zbycia, zamiany lub w celu jej nabycia na rzecz Gminy, wniesienia aportem do spółki prawa handlowego. 4) Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość prawa własności nieruchomości oraz wartość prawa użytkowania wieczystego tej nieruchomości w celu jej sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - jak również w celu wykorzystania niniejszego operatu do aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego gruntu. 5) Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości niezabudowanej zajętej pod drogę. 6) Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości w celu ustanowienia prawa użytkowania wieczystego gruntu na rzecz posiadacza lub użytkownika. 7) Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej obiektami o funkcji usługowej lub mieszkalno - usługowej w celu zbycia przez Gminę lub w celu jej nabycia na rzecz Gminy. 8) Wykonanie operatu szacunkowego w celu ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, w związku z uchwaleniem planu miejscowego lub jego zmianą (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym), lub w celu ustalenia odszkodowania z tytułu obniżenia wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem planu miejscowego lub jego zmianą (zgodnie z art. 36 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym). 9) Wykonanie inwentaryzacji lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym wraz z opisem technicznym, rzutami poziomymi poszczególnych kondygnacji, zestawieniem powierzchni użytkowej poszczególnych inwentaryzowanych lokali i pomieszczeń przynależnych oraz wyliczeniem udziałów we współwłasności części wspólnych budynku i gruntu. 10) Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości oddanej w trwały zarząd w celu ustalenia ceny nieruchomości. 11) Wykonanie operatu szacunkowego w celu ustalenia pierwszej opłaty w przypadku sprzedaży prawa użytkowania wieczystego, przed upływem 10 lat od jego ustanowienia, jak również w celu wykorzystania niniejszego operatu do aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego gruntu. 12) Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość służebności gruntowej przejazdu, przechodu, przeprowadzenia mediów. 13) Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość służebności przesyłu. 14) Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości zabudowanej, ruchomości stanowiących zorganizowane mienie oraz wartość nakładów dla potrzeb wniesienia ich aportem do spółki prawa handlowego. W ramach zleconego opracowania Wykonawca sporządzi wykaz środków trwałych, nakładów, ruchomości lub innych składników majątkowych podlegających wycenie w oparciu o dokumentację udostępnioną przez Gminę. 15) Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości zabudowanej dla potrzeb wniesienia jej aportem do spółki prawa handlowego. 16) Wykonanie operatu szacunkowego w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, który nastąpił w wyniku podziału nieruchomości. 17) Wykonanie operatu szacunkowego w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, który nastąpił w wyniku wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej. 18) Wykonanie inwentaryzacji boksu garażowego w zespole garaży (w zabudowie szeregowej) wraz z opisem technicznym, rzutami poziomymi kondygnacji, zestawieniem powierzchni użytkowej poszczególnych inwentaryzowanych boksów oraz wyliczeniem udziałów w nieruchomości wspólnej. 19) Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową lokalu mieszkalnego wraz z przynależnym gruntem w celu nabycia przez Gminę. Operat szacunkowy lokalu mieszkalnego winien zawierać inwentaryzację tego lokalu oraz zaświadczenie o samodzielności lokalu. Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie może obejmować do wykonania 30 operatów. Wszystkie prace oraz materiały wyjściowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami zawodowymi. Operat szacunkowy lokalu mieszkalnego winien zawierać inwentaryzację tego lokalu oraz zaświadczenie o samodzielności lokalu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Prawno - Usługowe Prolex, ul. Zwycięstwa 18/3, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13444,74

  • Oferta z najniższą ceną: 13444,74 / Oferta z najwyższą ceną: 25830,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.