To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371427 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Poznań: Usługa wynajmu autokarów do przewozu studentów, sportowców, członków Zespołu Pieśni i Tańca oraz pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 357079-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
184400000, ul.
ul. Wojska Polskiego
28,
60-637
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 8487043, faks
61 8955043, e-mail
zampub@au.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): www.puls.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wynajmu autokarów do przewozu studentów, sportowców, członków Zespołu Pieśni i Tańca oraz pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):14/DGZ/PN/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług autokarowych przewozu osób wg potrzeb Zamawiającego, z uwzględnieniem opcji: przewóz studentów na ćwiczenia terenowe, członków Zespołu Pieśni i Tańca "Łany", sportowców, wyjazdy organizacji studenckich, wyjazdy pracowników naukowych i doktorantów, oraz uczniów Technikum Inżynierii Środowiska i Agrobiznesu. 2. Charakterystyka wyjazdów: 1) Przewóz studentów na ćwiczenia terenowe - najczęściej są to wyjazdy do 300 km od siedziby Zamawiającego, trwające od 1 do 3 dni 2) Przewozy członków Zespołu Pieśni i Tańca "Łany" na koncerty, festiwale i obozy. Najczęściej są to wyjazdy do 500 km, trwające 4 dni 3) Przewozy członków Akademickiego Związku Sportowego na obozy i turnieje. Wyjazdy najczęściej jedno lub dwudniowe (przejazd do miejsca docelowego, rozegranie turnieju, powrót bezpośrednio po rozgrywkach). 4) Przewozy gości zagranicznych na trasie z lotniska do miejsca zakwaterowania. 5) Przewozy pracowników w ramach organizowanych akcji socjalnych - najczęściej wycieczki kilkudniowe. 6) Przewóz pracowników na uroczystości okolicznościowe. 7) Wyjazdy uczniów Technikum Inżynierii Środowiska i Agrobiznesu na ćwiczenia praktyk zawodowych i wycieczki szkolne. 8) Zamawiający zastrzega, iż zamówienia będą realizowane zgodnie z bieżącymi potrzebami Uczelni. 3. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 3.1 Wykonawca zapewni przewóz uczestników wyjazdu zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w zakresie przewozu osób, pojazdami, które: - spełniają wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. tekst jedn. Dz. U. z 2012, poz. 1137 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób - ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., po.. 1414 z późn. zm.). - posiadają aktualny przegląd techniczny i ubezpieczenie OC, AC, NNW, - spełniają wszystkie wymogi bezpieczeństwa, - są prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe do prowadzenia danego typu pojazdów. 3.2 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj: - autokarami z ilością miejsc (A1) od 12 - 18 osób (rok produkcji nie starszy niż 2010), - autokarami z ilością miejsc (A2) od 20 - 30 osób (rok produkcji nie starszy niż 2010), - autokarami z ilością miejsc (A3) od 32 - 50 osób (rok produkcji nie starszy niż 2010), - autokarami z ilością miejsc (A4) powyżej 50 osób (rok produkcji nie starszy niż 2010), 3.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi posiadał licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autokary: o Sprawne technicznie, posiadające sprawną klimatyzację oraz nawiew grzewczy, w zależności od panującej temperatury, o Wyposażone w system audio-video oraz system GPS, o Posiadające fotele regulowane przynajmniej w dwóch płaszczyznach, przyciemniane szyby, przestrzeń bagażową, o Toaletę dostępną na całej trasie, barek, lodówkę, jeżeli pozwalają na to parametry techniczne pojazdu. o Przestrzeń bagażową nie mniejszą niż 10m3 z wyłączeniem autokarów w grupie A1 i A2. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnej ilości kierowców do obsługi każdego autokaru przy założeniu przestrzegania wymaganego ustawą czasu pracy kierowców. 3.6 W przypadku awarii technicznej pojazdu w czasie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu (autokar) o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w czasie, który pozwoli na prawidłową realizację przyjętego planu i w takim terminie, aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. 3.7 W przypadku awarii środka transportu lub niedopuszczenia go przez policję lub inne organy do tego uprawnione do jazdy, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii lub przeszkody w kontynuowaniu podróży w trybie natychmiastowym. 3.8 W przypadku braku możliwości usunięcia awarii lub przeszkody w kontynuowaniu podróży w trybie natychmiastowym, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia innego środka transportu o tożsamym standardzie na własny koszt w czasie do 3 godzin od momentu stwierdzenia nieużyteczności środka transportu. 3.9 Jeżeli z powodu awarii pojazdu wystąpi konieczność noclegów na trasie, a podstawienie pojazdu zastępczego nie jest możliwe w godzinach określonych w pkt. 3.8, koszty zakwaterowania i wyżywienia uczestników spowodowane wydłużeniem trasy z przyczyn awarii, pokrywa Wykonawca. 3.10 Jeżeli w trakcie przejazdu z przyczyn dotyczących Wykonawcy lub jego kierowcy (np. przerwy w czasie pracy kierowcy) nastąpią opóźnienia lub przerwy wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zmiennika kierowcy w trybie natychmiastowym. 3.11 W przypadku braku możliwości zapewnienia zmiennika kierowcy w trybie natychmiastowym Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia innego kierowcy posiadającego stosowne uprawnienia na własny koszt w czasie do 3 godzin od momentu zaistnienia zdarzenia uniemożliwiającego kontynuowanie podróży. 3.12 Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za posiadanie wszelkich niezbędnych dokumentów służących do prawidłowej realizacji przewozów: o aktualne badania lekarskie kierowców, uprawniające do prowadzenia pojazdów, 3.13 Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o planowanym wyjeździe, oraz miejscu podstawienia autokaru za pośrednictwem faksu lub emailem na podstawie druku Zlecenie wykonania wyjazdu stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. 3.14 Każdy wyjazd fakturowany będzie osobną fakturą zawierającą niezbędne informacje do jednoznacznego określenia usługi i jej rozliczenia. Zapłata za wykonaną usługę będzie następowała w terminie do 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury. Wykonawca Zobowiązany jest każdorazowo doręczyć fakturę VAT w wersji papierowej w terminie 9 dni od daty jej wystawienia. 3.15 Należności za zrealizowany wyjazd uzależnione będą od przebiegu kilometrów, czasu trwania wyjazdu, oraz rodzaju autokaru i ostatecznie wynikać będą z potwierdzonych przez Zamawiającego i Wykonawcę stanów faktycznych - protokół zdawczo-odbiorczy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do umowy. Protokół zawierający podpisy obu stron winien być dołączony do faktury. 4. Kategorie przewozów. 1) Zamawiający będzie zlecał przewozy w następujących konfiguracjach: A. Przewozy ryczałtowe - Tabela 1 w formularzu cenowym załącznik nr 2 do SIWZ B. Przewozy krajowe jednodniowe - Tabela 2 w formularzu cenowym załącznik nr 2 do SIWZ C. Przewozy krajowe dwudniowe - Tabela 3 w formularzu cenowym załącznik nr 2 do SIWZ D. Przewozy krajowe trzydniowe - Tabela 4 w formularzu cenowym załącznik nr 2 do SIWZ E. Przewozy krajowe czterodniowe - Tabela 5 w formularzu cenowym załącznik nr 2 do SIWZ A) Przewozy ryczałtowe - Tabela 1 są to wyjazdy trwające maksymalnie do 9 godzin w trzech przedziałach kilometrowych: o do 50 km, o powyżej 50 km do 100 km,. o powyżej 100 km do 150 km.. liczone od siedziby Zamawiającego(jednostki usytułowane w Poznaniu) do miejsca docelowego i z powrotem. B) Przewozy krajowe jednodniowe - Tabela 2 są to wyjazdy trwające maksymalnie do jednego dnia w pięciu przedziałach kilometrowych: o powyżej 150 km do 200 km, o powyżej 200 km do 300 km, o powyżej 300 km do 400 km, o powyżej 400 km do 500 km, o powyżej 500 km. liczone od siedziby Zamawiającego(jednostki usytułowane w Poznaniu) do miejsca docelowego i z powrotem. C) Przewozy krajowe dwudniowe - Tabela 3 są to wyjazdy trwające maksymalnie do dwóch dni w pięciu przedziałach kilometrowych: o powyżej 100 km do 200 km, o powyżej 200 km do 300 km, o powyżej 300 km do 400 km, o powyżej 400 km do 500 km, o powyżej 500 km. liczone od siedziby Zamawiającego(jednostki usytułowane w Poznaniu) do miejsca docelowego i z powrotem. D) Przewozy krajowe trzydniowe - Tabela 4 są to wyjazdy trwające maksymalnie do trzech dni w siedmiu przedziałach kilometrowych: o powyżej 100 km do 200 km, o powyżej 200 km do 300 km, o powyżej 300 km do 400 km, o powyżej 400 km do 500 km, o powyżej 500 km do 600 km, o powyżej 600 km do 700 km, o powyżej 700 km. liczone od siedziby Zamawiającego(jednostki usytułowane w Poznaniu) do miejsca docelowego i z powrotem. E) Przewozy krajowe czterodniowe - Tabela 5 są to wyjazdy trwające maksymalnie do czterech dni w ośmiu przedziałach kilometrowych: o powyżej 100 km do 200 km, o powyżej 200 km do 300 km, o powyżej 300 km do 400 km, o powyżej 400 km do 500 km, o powyżej 500 km do 600 km, o powyżej 600 km do 700 km, o powyżej 700 km do 800 km, o powyżej 800 km. liczone od siedziby Zamawiającego(jednostki usytułowane w Poznaniu) do miejsca docelowego i z powrotem. Ceny dla przedstawionych powyżej przewozów, muszą być tak skalkulowane, aby jednoznacznie obejmowały wszelkie koszty, w tym: a. podstawienia autokaru do siedziby Zamawiającego, b. koszt zaangażowania kolejnego kierowcy, c. koszt pobytu kierowców (nocleg oraz wyżywienie), d. opłaty za parkingi, przejazdy autostradami itp. Zarówno do obsługi przewozów ryczałtowych (Tabela 1) jaki i przewozów krajowych (Tabele 2, 3, 4, 5), Zamawiający wymaga od Wykonawcy autokarów zawierających określoną liczbę miejsc w przedziałach: o A1 - od 12 do 18 miejsc, o A2 - od 20 - 30 miejsc, o A3 - od 32 - 50 miejsc, o A4 - powyżej 50 miejsc.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60172000-4
Dodatkowe kody CPV:
60170000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT220138.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 215439.58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie odpadów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Organizacja międzynarodowej szkoły letniej AMPERE NMR SCHOOL w Zakopanem w dniach 08-14.06.2025 roku
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Dostawy zwierząt karmowych do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.