Ogłoszenie z dnia 2010-11-17
Warszawa: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO DO 125 000 EURONA ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH NISZCZAREK I KSEROKOPIAREK DLA POTRZEB MSZ
Numer ogłoszenia: 371438 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289300 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO DO 125 000 EURONA ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH NISZCZAREK I KSEROKOPIAREK DLA POTRZEB MSZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca będzie musiał dostarczyć zamówiony towar na własny koszt wraz z rozładunkiem we wskazanym miejscu przez Zamawiającego - przy Al. Szucha 23 lub Tanecznej 73. Wykonawca zobowiązany będzie do montażu urządzeń objętych przedmiotem umowy w terminie i w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Urządzenia wielofunkcyjne czarno - biała kopiarka, drukarka, kolorowy skaner, fax - zamawiana ilość - szt. 19 1. technologia cyfrowa, laser 2. format oryginału max. A4 3. format kopii A6-A4 4. prędkość kopiowania i drukowania min. 19 str. min. 5. rozdzielczość 600x600 dpi 6. kopiowanie wielokrotne 1-99 kopii 7. zoom 25-400% 8. sortowanie elektroniczne w standardzie 9.automatyczny podajnik oryginałów na min. 70 arkuszy 10. moduł drukowania dwustronnego 11. kaseta na papier na min. 500 arkuszy 12. drukarka sieciowa 13. skaner kolorowy 14. fax 15. urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji urządzenia 2010 16. wysokowydajne materiały eksploatacyjne: toner na min 19.000 wydruków (oddzielnie toner i bęben) 17. CZARNO-BIAŁA, bez cartridgy kolorowych 18. dostawa, instalacja i szkolenie z obsługi w cenie maszyny 19. gwarancja 48 miesięcy, naprawy u klienta Niszczarka dokumentów -zamawiana ilość - szt. 15 1. automatyczny włącznik Start Stop uruchamiany fotokomórką 2. automatyczny Stop w momencie przepełnienia pojemnika z workiem na ścinki, 3. funkcja stand-by 4. automatyczne odcięcie zasilania w przypadku zaklinowania papieru lub odstawienia kosza 5. zabezpieczenie przed przegrzaniem silnika 6. łatwy sposób wymiany worka ze ścinkami 7. pojemność kosza na ścinki 35 L 8. hartowane stalowe wałki tnące niewrażliwe na zszywki i spinacze biurowe 9. mocny i energooszczędny silnik nie mniej niż 460W 10. szybkość pracy 240mm 11. szerokość cięcia -ścinki 0,8 9,5 12. wydajność (ilość kartek) DIN A4 70mg m2-min 8 13. stopień bezpieczeństwa (wg.norm DIN) - 5 klasa tajności 14. instrukcja w języku polskim 15. gwarancja na urządzenie min.12 miesięcy 16. gwarancja na noże tnące min. 60 miesięcy 17. folder i katalog potwierdzający spełnienie wymagań w specyfikacji Niszczarka dokumentów -zamawiana ilość - szt. 2 1. automatyczny włącznik Start/Stop uruchamiany fotokomórką 2. automatyczny Stop w momencie przepełnienia pojemnika z workiem na ścinki, 3. funkcja stand-by 4. automatyczne odcięcie zasilania w przypadku zaklinowania papieru lub odstawienia kosza 5. zabezpieczenie przed przegrzaniem silnika 6. łatwy sposób wymiany worka ze ścinkami 7. pojemność kosza na ścinki 160 L 8. hartowane stalowe wałki tnące niewrażliwe na zszywki i spinacze biurowe 9. mocny i energooszczędny silnik nie mniej niż 2100 W 10. szerokość wejścia min 260mm 11. szerokość cięcia -ścinki 0,8 9,5 12. szerokość wejścia :400 mm 13. stopień bezpieczeństwa (wg..norm DIN) - 5 klasa tajności 14. ilość jednorazowo ciętych arkuszy: min 19 (70g) 15. instrukcja w języku polskim 16. gwarancja na urządzenie min.12 miesięcy 17. gwarancja na noże tnące min. 60 miesięcy 18. folder i katalog potwierdzający spełnienie wymagań w specyfikacji Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 30.19.14.00 - Niszczarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DIGITAL SOLUTIONS DYSTRYBUCJA Polska Sp. z o. o., ul. Kolumba 36, 02-288 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98360,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 108006,60
Oferta z najniższą ceną: 108006,60 / Oferta z najwyższą ceną: 132919,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE DOSTAW I ODDANIE W NAJEM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ŚWIADCZENIE OBSŁUGI SERWISOWEJ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO TYCH URZĄDZEŃ DLA MOPS W RADOMIU
- Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sadlinki. Zakup sprzętu ICT
- Zakup i dostawa szaf metalowych klasy "A" oraz niszczarek klasy P3
- Zakup wyposażenia, mebli i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Szesnastka na TIK tak, terapia i rozwijanie kompetencji przyszłości"
- Utworzenie żłobka samorządowego w Haczowie w ramach programu Maluch + 2022-2029 - II etap
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.