eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecUtrzymanie zieleni wysokiej i niskiej w parku oborskich w mielcu w 2011 roku zgodnie z przedmiarem robót -załącznik nr 1 do SIWZ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-24

Mielec: Utrzymanie zieleni wysokiej i niskiej w parku oborskich w mielcu w 2011 roku zgodnie z przedmiarem robót -załącznik nr 1 do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 371469 - 2010; data zamieszczenia: 24.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338025 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowe Centrum Kultury, Al. Niepodległości 7, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 5837141, faks 017 5862665.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni wysokiej i niskiej w parku oborskich w mielcu w 2011 roku zgodnie z przedmiarem robót -załącznik nr 1 do SIWZ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni wysokiej i niskiej w Parku Oborskich w Mielcu w 2011 r. PRZEDMIAR ROBOT: 1. Wycięcie drzew (posuchy, wiatrołomy, samosiejki, zasłaniające, chore z uporządkowa?niem terenu i wywiezieniem pozostałości po cięciu. 2. Cięcia sanitarne, korygujące, prześwietlające, formujące drzew (skracanie gałęzi w okre?sie wegetacji łącznie z zamalowaniem ran i uprzątnięciem terenu po wykonaniu prac). 3. Grabienie liści i zanieczyszczeń według potrzeb. 4. Zamiatanie alejek i zbieranie zanieczyszczeń na bieżąco. 5. Odchwaszczanie i gracowanie alejek, łącznie z wywozem zanieczyszczeń po odchwaszczaniu. 6. Sadzenie kwiatów na kwietnikach, łącznie z uzupełnieniem brakującej ziemi, zasilaniem nawozami, modelowaniem trawników -8 500 szt. (kwiatów wiosennych oraz letnich) 7. Naprawa zdewastowanych trawników i przywrócenie ich do stanu pierwotnego. 8. Koszenie trawy i chwastów łącznie ze zgrabieniem i wywozem skoszonej trawy oraz upo?rządkowaniem terenu po pracach: - koszenie w okresie styczeń-grudzień, min. 2x w miesiącu , utrzymanie wysokości trawy w granicach do 10 cm. 9. Podlewanie kwietników i krzewów, tak aby utrzymać roślinność w stanie świeżym. 10. Odchwaszczanie kwietników łącznie ze spulchnianiem. 11. Usunięcie przekwitłych i przemarzniętych kwiatów z kwietników łącznie z przekopaniem. 12. Zbieranie śmieci i papierów stosownie do potrzeb oraz ich wywóz z koszy (48 szt.) jed?nak nie rzadziej niż - we wtorki i piątki. 13. Konserwacja i naprawa ławek w tym malowanie - 44 szt. 14. Odśnieżanie i posypanie piaskiem alejek parkowych w trakcie występowania opadów w sposób ciągły i zakończone skutecznym zwalczaniem gołoledzi i ślizgawicy do 6 go?dzin od ustania opadów atmosferycznych. 15. Utrzymanie porządku i czystości na placu zabaw (koszenie i grabienie trawy, grabienie liści i zanieczyszczeń, naprawa zdewastowanych trawników i przywrócenie ich do stanu pierwotnego, zbieranie śmieci i papierów. W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie niektórych prac, należy wykonać inne prace których kwota za wykonanie jest porównywalna do kwoty prac przerwanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOP SERWIS Bąk Mirosław 39-331 Chorzelów 196., Chorzelów 196, 39-331 Chorzelów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40654,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42564,60

  • Oferta z najniższą ceną: 38950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50504,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.