Ogłoszenie z dnia 2008-12-18
Morąg: dostawa paliwa - oleju napędowego na potrzeby przedsiębiorstwa
Numer ogłoszenia: 371521 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Oczyszczania spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Wenecka 1, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 7572255, faks 0-89 7572255.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko.morag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa paliwa - oleju napędowego na potrzeby przedsiębiorstwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa paliwa - oleju napędowego na potrzeby przedsiębiorstwa w ilości 50 000 litrów - do wewnętrznej stacji paliw.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 365.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych; 2 Prowadzenie działalności z zakresu objętego zamówieniem od co najmniej 5 lat poprzedzających termin otwarcia ofert; 3.Wykonawca ma obowiązek posiadania na każdą dostawę badania jakościowego paliwa a Zamawiający ma prawo wglądu w te badania. Ponadto Wykonawca może dokonać oceny jakościowej paliwa raz na pół roku w dniu wskazanym przez Zamawiającego. 4 Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców. Wykaz niezbędnych do tego celu dokumentów i informacji, które winna zawierać oferta przedstawiono w Rozdziale IV SIWZ 5 Niespełnienie choćby jednego z powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6 Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a wzór umowy podpisany na wszystkich stronach przez upoważnionego (-nych) przedstawiciela (-li) Wykonawcy - Załącznik Nr 2 do SIWZ; b wypełniony formularz oferty zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ; c aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko.morag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morąg, ul. Wenecka 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie przedsiębiorstwa - Morąg, ul. Wenecka 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz dostawa oleju napędowego i opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy w Strzegowie, Zakładu Komunalnego oraz Placówek Oświatowych
- Dostawa oleju napędowego w 2025 r.
- Dostawa paliwa do pojazdów Trans Pegaz sp. z o.o. w Jarocinie
- Zakup paliw płynnych w latach 2025-2026
- Sukcesywny zakup paliwa do samochodów służbowych, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez PZD we W-ku zs w Jarantowicach rozliczanych w systemie bezgotówkowym przez 12 m-cy od dnia zawarcia umowy
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ NA ZASADZIE TANKOWANIA, DO POJAZDÓW I URZĄDZEŃ NALEŻĄCYCH DO ZGM SP. Z O.O. W ZŁOCIEŃCU, NA STACJI PALIW NALEŻĄCEJ DO WYKONAWCY
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.