eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i projektu wykonawczego budowy pawilonu wystawowego Muzeum Historycznego w Legionowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-18

Legionowo: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i projektu wykonawczego budowy pawilonu wystawowego Muzeum Historycznego w Legionowie
Numer ogłoszenia: 371543 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo , ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 774 20 31 w. 4064, faks 022 784 49 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i projektu wykonawczego budowy pawilonu wystawowego Muzeum Historycznego w Legionowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i projektu wykonawczego budowy pawilonu wystawowego Muzeum Historycznego w Legionowie. Przedmiot zamówienia należy opracować dwuetapowo: I etap to 3 różne, uzgodnione z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, koncepcje architektoniczno-budowlane wraz z makietami, przedstawione do wyboru przez Urząd Miasta Legionowo II etap obejmuje: projekt budowlany i wykonawczy wybranego wariantu koncepcji w 5 egz. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót - w 2 egz. kosztorys inwestorski - w 2 egz. 2. Określa się zakres branżowy projektu budowlanego i wykonawczego: architektura-dostosowana do istniejącego budynku głównego i do wytycznych Konserwatora Zabytków, konstrukcja, instalacje sanitarne i co, instalacje elektryczne, projekt zagospodarowania terenu. 3. Projekt o którym mowa w ustępie 1 będzie uwzględniał następujące założenia techniczne: ogólne: zasilanie elektryczne 3-fazowe 3x230 V (skrzynka rozdzielcza z zabezpieczeniami z wyłącznikiem awaryjnym), system grzewczy i wentylacyjno-klimatyzacyjny pozwalający na utrzymywanie możliwie stałych parametrów temperatury i wilgotności (20oC, 40%), ogrzewanie z miejskij sieci CO lub gazowe, wewnętrzna sieć telefoniczna oraz komputerowa do wszystkich sal i pracowni, pełne zabezpieczenie antywłamaniowe (min. klasy C-3) i przeciwpożarowe z monitoringiem ciągłym, wyjścia ewakuacyjne (ppoż) niezależne od wyjścia głównego. sale wystawowe: wysokość sal ok. 4 m, system oświetlenia pozwalający na swobodną aranżację w zależności od rozmieszczenia eksponowanych gablot, plansz i innych eksponatów, system zawiesi pozwalających na elastyczne rozmieszczanie elementów graficznych w antyramach, system listew kryjących pozwalający na elastyczne i zmienne w czasie prowadzenie okablowania komputerowego i audio-wizualnego (wzdłuż ścian), w oknach system rolet / żaluzji spełniających jednocześnie rolę ochrony antywłamaniowej i umożliwiających zaciemnienie sal. sala dydaktyczna: wysokość sali ok. 4 m, możliwość łatwego dzielenia sali na dwie lub trzy w celu umożliwienia równoległego prowadzenia zajęć z mniejszymi grupami młodzieży, w oknach system rolet umożliwiających zaciemnienie sali, oświetlenie regulowane (wyłączane) ze stanowiska prowadzącego zajęcia, krzesła ze składanymi pulpitami typu konferencyjnego, system listew kryjących pozwalający na elastyczne i zmienne w czasie prowadzenie okablowania komputerowego i audio-wizualnego (wzdłuż ścian), system schowków (meblościanka, szafy, kryte regały lub t.p.) pozwalający na przechowywanie dużej ilości materiałów dydaktycznych oraz sprzętu audiowizualnego, system zawiesi pozwalających na elastyczne rozmieszczanie elementów graficznych w antyramach (wzdłuż ścian). pracownie konserwatorskie: wysokość ok. 3 m, oświetlenie naturalne (przynajmniej częściowe), stoły robocze 2x2 m z powierzchnią odporną mechanicznie i chemicznie, umywalki z zimną i ciepłą wodą, dodatkowe wyciągi wentylacyjne, w jednej z pracowni dygestorium chemiczne z wyciągiem, doprowadzeniem wody i odprowadzeniem ścieków, w każdej pracowni min. po 2 szafy zamykane i po 3 regały na narzędzia i elementy poddawane konserwacji. magazyny: bez oświetlenia naturalnego, cztery magazyny wyposażone w regały metalowe lub metalowo-drewniane o dużej nośności (min. 200 kg na półkę), jeden magazyn wyposażony w stojaki do przechowywania ubrań, mundurów i sztandarów, przejścia między regałami (stojakami) min. 110 cm. pomieszczenie techniczne: pomieszczenie (pomieszczenia) techniczne obejmujące wg potrzeb: przyłącze CO z wymienni­kiem lub gazowy piec CO, rozdzielnię elektryczną, przyłącze wody, centralkę telefoniczną wraz z urządzeniami do monitoringu, itp. Uwaga: Projekt musi być zgodny z wytycznymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, które brzmią: Dopuszcza się realizację pawilonu wystawowego we wskazanej lokalizacji w miejscu istniejących budynków gospodarczych. Projektowany budynek powinien nie przekraczać skali zabytkowej willi oraz harmonijnie uzupełniać zagospodarowanie działki. Koncepcję planowanej zabudowy należy przedstawić do uzgodnienia WKZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych powinna być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 22 kwietnia 2005 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 75 poz. 2075) oraz innymi obowiązującymi przepisami. Kosztorys inwestorski powinien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.Nr 130 poz..1389)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.oraz warunki szczegółowe:1.1. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 3 projekty obiektów użyteczności publicznej, w tym co najmniej 1 projekt został zrealizowany bądź jest w trakcie realizacji;1.2. Dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i co najmniej 1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i są członkami izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów);1.3.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów, o których mowa w § 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert];2)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1. 3)wykazu wykonanych projektów obiektów użyteczności publicznej, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem daty i miejsca wykonania (w tym projekt zrealizowany bądź będący w realizacji) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 );4)kserokopii uprawnień projektantów przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia architektoniczne i konstrukcyjno-budowlane wraz z kserokopiami dokumentów stwierdzających przynależność do izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów);5)wykazu projektantów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6);6)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3) wykonawca wskazał projektantów, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legionowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można otrzymać w Urzędzie Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, II piętro, pokój 3.12 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 12:30, miejsce: siedziba Zamawiającego: Biuro Obsługi Klienta, Urząd Miasta Legionowo, ul. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.