Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-17
Olsztyn: Świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych w nieruchomościach stanowiących własność Skarbu Państwa, którymi gospodaruje WAM OReg w Olsztynie, w miejscowościach: Bartoszyce, Elbląg i Braniewo.
Numer ogłoszenia: 371544 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn , ul. Kasprowicza 1, 10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5421564, faks 089 5421575.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarowanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych w nieruchomościach stanowiących własność Skarbu Państwa, którymi gospodaruje WAM OReg w Olsztynie, w miejscowościach: Bartoszyce, Elbląg i Braniewo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na wykonywaniu prac naprawczo -konserwacyjnych w podanym niżej zakresie: 1) Zakres prac w branży budowlanej: a) naprawa stolarki okiennej i drzwiowej pomieszczeń ogólnego użytkowania; b) naprawa, regulacja oraz wymiana samozamykaczy drzwi wejściowych do budynku; c) naprawa pokryć dachowych, obróbek blacharskich, rur spustowych, rynien oraz ich wymiany; d) szklenie okien i drzwi wejściowych; e) naprawa schodów, opasek wokół budynków, chodników; f) naprawa drobnych uszkodzeń tynków, łącznie z uzupełnieniem; g) naprawa i uzupełnienie istniejących powłok malarskich elementów stolarki budowlanej, ślusarki i powłok ściennych w pomieszczeniach wspólnego użytku; h) konieczne naprawy w lokalach mieszkalnych (np. posadzki, wykładziny, tynki itp. - roboty obciążające WAM); i) naprawa uszkodzonych elementów urządzeń małej architektury ławek, placów zabaw, koszy na śmieci drobne naprawy chodników, obrzeży betonowych o pow. do 1m.; j) okresowe czyszczenie rynien i rur spustowych; k) naprawa bram garażowych w szczególności układ napędowy (sprężyny, liny, rolki prowadzące, zawiasy i zawiesia); l) usuwanie warstwy śniegu zalegającego na dachach, usuwanie nawisów śnieżnych oraz zwisających sopli z dachu; m) inne wynikłe w trakcie eksploatacji obiektów. 2) Zakres prac w branży sanitarnej: a) usuwanie przecieków, wymiana niesprawnych odcinków instalacji zimnej i ciepłej wody i jej elementów, wymiana uszkodzonych zaworów odcinających, zabezpieczanie instalacji przed zamarzaniem, wymiana i montaż wodomierzy; b) usuwanie przecieków na instalacji centralnego ogrzewania, wymiana uszkodzonych zaworów, wymianie uszkodzonych termometrów i manometrów zainstalowanych na rozdzielaczach wewnętrznej instalacji, wymiana pojedynczych grzejników, zabezpieczenie instalacji przed zamarzaniem, uzupełnianie izolacji cieplnej przewodów pionowych i poziomych w pomieszczeniach nie ogrzewanych, płukanie grzejników i instalacji z utrzymaniem jej drożności oraz napełnianie zładów; c) naprawa instalacji kanalizacji sanitarnych i deszczowych na odcinkach wewnętrznych do syfonów nadstropowych i łączenie z syfonami zagłębionymi w konstrukcji stropów, oraz na odcinkach zewnętrznych do granicy kanalizacji miejskiej, łącznie z utrzymaniem w sprawności przepływowych zbiorników, odstojników, uszczelnianie złącz, oczyszczanie studzienek rewizyjnych, udrażnianie podejść odpływowych w pomieszczeniach ogólnego użytku, wymiana odcinków instalacji i jej elementów; d) naprawa instalacji gazowej, usuwanie usterek pokontrolnych w lokalach polegające na pomiarach szczelności, uszczelnienie instalacji w pojedynczych lokalach mieszkalnych, zabezpieczenie pomieszczeń kurków gazowych i szafek na głównych kurkach gazowych; e) naprawa i utrzymanie w sprawności technicznej instalacji i urządzeń technicznych, polegająca na wymianie odcinków instalacji, demontażu i montażu urządzeń technicznych z dostarczeniem i odbiorem z naprawy, regulacji zaworów ciśnieniowych, usuwaniu przecieków i prac konserwacyjnych wynikających z przepisów o zbiornikach ciśnieniowych; f) czyszczenie filtrów siatkowych; g) w przypadku dodatkowego zlecenia wykonywać próby szczelności w instalacjach gazowych; h) bieżąca konserwacja węzłów cieplnych c.o. i c.w.u (od pierwszych zaworów odcinających sieć cieplną zapewniająca prawidłową i bezawaryjną pracę tej instalacji) - w szczególności: - opróżnianie i uzupełnianie instalacji czynnikiem grzewczym, - rozruch instalacji po rozpoczęciu sezonu grzewczego oraz wyłączanie ogrzewania, - odpowietrzanie instalacji, usuwanie zamuleń i niedrożności instalacji, - kontrola parametrów czynnika grzewczego; przepływ (zgodnie z mocą zamówioną), ciśnienie, temperatura-pisemne powiadamianie Zamawiającego o nieprawidłowościach,- usuwanie wycieków czynnika grzewczego. W budynkach zlokalizowanych w Elblągu (zadanie nr 1) przy ul. Lotniczej 11 i Lotniczej 11A obok wymienionych w punktach od a) do h) w branży sanitarnej w skład czynności objętych umową wchodzi również: a) w przepompowniach: deszczowej (tylko Lotnicza 11) i kanalizacyjnych znajdujących się w w/w budynkach płukanie wodą jeden raz w tygodniu znajdującej się tam studni (pobór wody za pomocą węża z pomieszczenia węzła cieplnego), b) w razie włączenia się alarmu (wezwanie telefoniczne przez lokatorów) niezwłoczny przyjazd na miejsce, gdzie należy: wyłączyć i wyjąć pompę ze studni, wyczyścić ją i powtórnie uruchomić - robota awaryjna. 3) Zakres prac w branży elektrycznej: a) konserwacja tablic rozdzielczych i wewnętrznych linii zasilających (WLZ) oraz instalacji i osprzętu w pomieszczeniach ogólnego użytku polegająca na czyszczeniu styków, sprawdzaniu prawidłowości podłączeń, wymianie lub uzupełnieniu osprzętu elektrycznego oraz naprawie połączeń głównej szyny wyrównawczej w piwnicach; b) wymiana niesprawnych bezpieczników, wyłączników instalacyjnych i BM po stronie WLZ i w tablicach administracyjnych, wymiana niesprawnych źródeł światła w częściach wspólnych budynku; c) zabezpieczenie, wymiana uszkodzonych wyłączników, przycisków w częściach wspólnych budynku, wymiana przewodów nadpalonych i powtórne załączenie pod przyciski; d) usuwanie uszkodzeń instalacji elektrycznych, łącznie ze sprawdzeniem prawidłowości działania instalacji po wykonanych pracach (bez osprzętu w lokalach mieszkalnych); e) usuwanie uszkodzeń instalacji odgromowej i wykonanie połączeń instalacji z uchwytami na dachu lub z uziomem. Coroczna konserwacja złącz kontrolnych potwierdzona wpisem do karty rewizji i napraw instalacji piorunowej; f) wykonywanie okresowych przeglądów oświetlenia awaryjnego oraz wymiana niesprawnych elementów oprawy np. moduły, akumulatorki, itp.; g) konserwacja oświetlenia osiedlowego (ulicznego, chodnikowego) wraz z wymianą drobnych elementów opraw oświetleniowych, żarówek, uzupełnianiem powłok malarskich itd. oraz naprawa lamp oświetleniowych nad wejściami do budynków; h) usuwanie usterek w instalacji domofonowej w tym: regulacja układów elektronicznych, wymiana niesprawnego okablowania, naprawa uszkodzonych zaczepów elektromagnetycznych, dokonywanie zmian w zaprogramowaniu systemu, np. zmiany kodów dostępu, zmiany uprawnień poszczególnych użytkowników systemu, regulacje akustyki itp., okresowe przeglądy i testy systemu; i) w przypadku dodatkowego zlecenia przygotowywać dokumenty (oświadczenia) dla Zakładu Energetycznego dotyczące określenia stanu technicznego instalacji elektrycznej w obiekcie. 4) Zakres prac związanych z zabezpieczeniem awarii: a) niezwłoczne podejmowanie działań zmierzających do usunięcia zaistniałej awarii, a w przypadku awarii o większych rozmiarach, zabezpieczenie jej w sposób uniemożliwiający powstanie strat w mieniu lub wystąpienie zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi; b) w przypadku wystąpienia poważnych awarii lub katastrof budowlanych lub innych zdarzeń losowych zagrażających bezpieczeństwu i życiu mieszkańców lub osób obecnych w strefie zdarzenia, do natychmiastowego podjęcia działań ewakuacyjnych, powiadomienia służb ratowniczych i przedstawicieli OREG WAM lub upoważnioną osobę z ZZN WAM Sp. z o. o., łącznie z zaangażowaniem do współpracy innych firm koniecznych dla zabezpieczenia i usunięcia awarii, czy katastrofy; c) zgłaszanie i wnioskowanie o wykonanie niezbędnych prac remontowo konserwacyjnych, zwłaszcza tych, które mają wpływ na bezpieczeństwo obiektów i mieszkańców, z uwagi na możliwość wystąpienia awarii. 5) Potwierdzenie wykonania prac naprawczo - konserwacyjnych. a) Wykonane prace wymagają pisemnego potwierdzenia wykonania ich w sposób poprawny i z użyciem odpowiednich materiałów, przez przedstawiciela OREG WAM lub upoważnioną osobę z ZZN WAM Sp. z o. o. b) Wykonawca dla uzyskania potwierdzenia zobowiązany jest do wykonania comiesięcznych zestawień wykonanych prac. Zestawienie musi mieć formę pisemną i będzie obligatoryjnie dołączane do wystawionej przez Wykonawcę faktury. c) Do odbioru robót konieczne jest przedstawienie odpowiednich pomiarów i prób dot.: instalacji elektrycznych, instalacji gazowych, urządzeń gazowych itp. 6) Wymagania dotyczące użytych materiały w bieżących pracach naprawczo - konserwacyjnych: a) jakość użytych materiałów musi odpowiadać, jakości standardowej, zgodnej z wymogami technicznymi obowiązujących Polskich Norm; b) materiały rozliczane będą wg ilości zakupionych materiałów, ale maksymalnie w ilościach wg norm zużycia określonych przez obowiązujące cenniki robót budowlanych KNR; c) ceny użytych materiałów rozliczane będą wg cen zakupu materiałów, ale maksymalnie do wysokości średnich cen podanych w cennikach SEKOCENBUD, aktualizowanych w cyklu kwartalnym, w cenę materiałów należy wkalkulować koszty zakupu i transportu; d) W przypadku spornej ceny użytych materiałów, zamawiający może żądać przedłożenia faktur zakupu na te materiały..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień; kod CPV: 50000000-5: usługi naprawcze i konserwacyjne; 50700000-2: usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych; 50500000-0: usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn; 50870000-4: usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.50.00.00-0, 50.87.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: a) dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające m.in. do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (dotyczy zadania nr 1); b) dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające m.in. do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5 MPa (dotyczy zadań nr 1, 2 i 3)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Stawka roboczogodziny z narzutami bez podatku VAT dla robót awaryjnych - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana będzie każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1, 10-219 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1, 10-219 Olsztyn Pokój nr 113 (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Bartoszyce - branża: budowlana, sanitarna, elektryczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu prac naprawczo - konserwacyjnych w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.50.00.00-0, 50.87.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Stawka roboczogodziny z narzutami bez podatku VAT dla robót awaryjnych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Elbląg - branża: sanitarna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu prac naprawczo - konserwacyjnych w zakresie branży sanitarnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Stawka roboczogodziny z narzutami bez podatku VAT dla robót awaryjnych - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Braniewo - branża: sanitarna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu prac naprawczo - konserwacyjnych w zakresie branży sanitarnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Stawka roboczogodziny z narzutami bez podatku VAT dla robót awaryjnych - 10
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Olsztyna na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych i mrożonych
- Dostawa/udostępnienie specjalistycznego oprogramowania i aktualizacje posiadanego oprogramowania do odzyskiwania danych, analizy danych i analizy urządzeń mobilnych (15 zadań częściowych)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Świadczenie usługi całodobowego pogotowia awaryjnego w zasobie mieszkaniowym stanowiącym własność Nieruchomości - Brzeziny Sp. z o. o. w Piekarach Śląskich na 2025 r.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych systemów przeciwpożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.