eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie modernizacji budynku siedziby WAM O.Reg, w Lublinie przy ul. Łęczyńskiej 1 w ramach zadania 1709 Lublin



Ogłoszenie z dnia 2016-02-19

Warszawa: Wykonanie modernizacji budynku siedziby WAM O.Reg, w Lublinie przy ul. Łęczyńskiej 1 w ramach zadania 1709 Lublin
Numer ogłoszenia: 37156 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SINEVIA Sp. z o.o., ul. Tytusa Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 101 21 00 do 03, faks 22 101 21 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji budynku siedziby WAM O.Reg, w Lublinie przy ul. Łęczyńskiej 1 w ramach zadania 1709 Lublin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty związane z modernizacją budynku siedziby WAM O.Reg. w Lublinie przy ul. Łęczyńskiej 1 w ramach zadania 4009 Lublin - w ramach rozszerzenia umowy Nr ZRB/J/7720 - 210/BZ/169/2014 z dnia 22.12.2014r. o roboty związane ze zmianą zakresu i standardu materiałów wykończeniowych, zamienne, zaniechane.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno - Usługowo - Handlowy E-M-B Sp. z o.o., ul. Łęczyńska 58, 20-309 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 470000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 464940,00

  • Oferta z najniższą ceną: 464940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 464940,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie realizacji robót związanych z remontem budynku biurowego WAM O.Reg. Lublin przez podwykonawcę robót zgodnie z umową Nr ZRB/J/7720-210/BZ/169/2014, Inwestor zamienił jakość materiałów wykończeniowych jak i zakres niezbędnych do wykonania robót budowlanych w celu podwyższenia standardu wyglądu wnętrza remontowanego budynku (łazienek na parterze i I piętrze, komunikacji, pokoi biurowych, klatki schodowej) o n/w roboty: 1. Zamiana płytek w korytarzach i w WC dla niepełnosprawnych - zmiana spowodowana podwyższeniem jakości płytek przez Inwestora. 2. Zmiana płytek w łazienkach (4 łazienki na piętrze i 1 na parterze) - zmiana spowodowana podwyższeniem jakości płytek przez Inwestora. 3. Zmiana stolarki drzwiowej w pokojach na korytarzu I piętra w łazienkach na I piętrze i na parterze oraz w łazience dla niepełnosprawnych - zmiana spowodowana podwyższeniem jakości stolarki drzwiowej przez Inwestora. 4. Zmiana sufitu podwieszonego z płyt GK na systemowy kasetonowy na korytarzu I piętra - zmiana spowodowana podwyższeniem standardu wyglądu komunikacji na I piętrze przez Inwestora. 5. Zmiana systemowych korytek kablowych w korytarzu na I piętrze - w związku ze zmianą sufitu podwieszonego z płyt GK na systemowy kasetonowy, konieczna była także zamiana prowadzenia instalacji teletechnicznych w korytkach PCV na systemowe korytka stalowe. 6. Zmiana Instalacji wod.-kan. w łazienkach na piętrze w 1 łazience na parterze oraz w łazience dla niepełnosprawnych, a także zmiana armatury wraz z wyposażeniem - zmiana spowodowana podwyższeniem standardu wykończenia łazienki zgodnie z dodatkowym projektem aranżacji łazienek przekazanego przez Inwestora w trakcie prowadzenia robót. 7. Ryflowanie i fazowanie płytek gresowych stopnicowych oraz cokolika - zmiana spowodowana podwyższeniem standardu wyglądu komunikacji na I piętrze i klatki schodowej przez Inwestora. 8. Zamiana opraw oświetleniowych na korytarzu na I piętrze - w związku ze zmianą sufitu podwieszanego z płyt GK na systemowy kasetonowy, konieczna jest także zamiana opraw oświetleniowych w celu podwyższeniem standardu wyglądu komunikacji na I piętrze. 9. Wyburzenia ścian z cegły i nowe ścianki z płyt GK na piętrze - - zmiana spowodowana podwyższeniem standardu wyglądu komunikacji na I piętrze przez Inwestora. 10. Okładziny ścian komunikacji I pietra płytami GK - w związku ze zmianą sufitu podwieszanego z płyt GK na systemowy kasetonowy niezbędne jest obłożenie w celu wypionowania i wyprostowania ścian płytami GK. 11. Remont pokoi biurowych nr 108-112,nr 114-121 oraz ułożenie płytek w pokoju nr 118-zmiana spowodowana podwyższeniem standardu wyglądu pokoi przez Inwestora. 12. Montaż wentylatorów oraz opraw oświetleniowych w łazienkach - zmiana spowodowana podwyższeniem standardu wyglądu łazienek przez Inwestora. 13. Wykonanie instalacji domofonowej - w związku z ułożeniem płyt GK na ścianach komunikacji I piętra zachodzi konieczność wykonania okablowania instalacji domofonowej w celu podwyższenia standardu wykończenia budynku. 14. Instalacja elektryczna w pokojach na I piętrze o nr 108-112 i nr 114-121 - zmiana spowodowana podwyższeniem standardu wyglądu pokoi przez Inwestora. 15. Montaż podgrzewacza w pokoju nr 118 - zmiana spowodowana podwyższeniem standardu pokoju przez Inwestora. 16. Zamiana kabin systemowych w łazienkach na piętrze i parterze - zmiana spowodowana podwyższeniem standardu wyglądu łazienek przez Inwestora po otrzymaniu projektu aranżacji łazienek. 17. Wykonanie sufitu podwieszonego kasetonowego systemowego w pokojach na I piętrze nr 134-133 oraz pokojach nr 136-137 - zmiana spowodowana podwyższeniem standardu wyglądu pokoi przez Inwestora. 18. Wymiana instalacji elektrycznych w pokojach na piętrze nr 133-138 - zmiana spowodowana podwyższeniem standardu wyglądu pokoi przez Inwestora. 19. Montaż zlewozmywaka wraz z baterią w pokojach nr 118 i 135 - zmiana spowodowana podwyższeniem standardu wyglądu pokoi przez Inwestora. 20. Wyburzenia ścianki - nowa ścianka i panele w pokoju nr 18 oraz wyburzenia ścianki i nowa ścianka na parterze w WC dla niepełnosprawnych - zmiana spowodowana podwyższeniem standardu wyglądu pokoju i łazienki przez Inwestora. 21. Remont pokoi biurowych nr 133-138, nr 101-107oraz nr 122-139 - zmiana spowodowana podwyższeniem standardu wyglądu pokoi przez Inwestora. 22. Roboty zaniechane - wejście do budynku - Inwestor zrezygnował z wykonania remontu wejścia do budynku. 23. Roboty zaniechane - remont zejścia do piwnicy - Inwestor zrezygnował z wykonania remontu zejścia do piwnicy. Powyższe roboty, związane ze zmianą standardu wykończenia remontowanego budynku WAM wprowadzone w trakcie realizacji robót, uniemożliwiają realizację dalszych prac przez podwykonawcę robót. Mając na uwadze, że przedmiotowe roboty prowadzone są na czynnym obiekcie, wykonanie zamiennego zakresu warunkuje prawidłową realizację zakresu umownego zgodnie z ustalonym z Inwestorem terminem realizacji kolejnych etapów remontu budynku biurowego. Wobec powyższego, zgodnie z PZP, art. 67 ust.l pkt 5, rozszerza się zakres umowy z podwykonawcą o przedmiotowe roboty zgodnie z protokołem konieczności z dnia 16.03.2015r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.