Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Żagań: Sprzęt informatyczny
Numer ogłoszenia: 371584 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777839, 4777840, faks 068 4777839, 4777840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.zagan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt informatyczny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego (Żagań, ul. Dworcowa 9) na koszt Wykonawcy sprzętu informatycznego. Zakup sprzętu będzie współfinansowany ze środków Funduszu Pracy. Wykaz sprzętu będącego przedmiotem zamówienia: 1) Serwer (fabrycznie nowy) - 1 szt + UPS (fabrycznie nowy) - 1 szt 2) Urządzenie wielofunkcyjne czarno-białe (fabrycznie nowe) - 2 szt 3) Dysk twardy - zewnętrzny (fabrycznie nowy) - 1 szt Wymagane parametry techniczne określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w.w. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2) Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1. 3) Wypełniony formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2. 4) Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - zgodnie z załącznikiem nr 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w.w. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn,zm.) - zgodnie z załącznikiem nr 4. 6) Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.) - zgodnie z załącznikiem nr 5. 7) Wypełniony formularz dotyczący parametrów technicznych oferowanego sprzętu (należy wpisać konkretne parametry proponowanego sprzętu zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 6 - 8). 8) W zakresie: II część - Serwer + UPS: Dla serwera: a) Certyfikat ISO-9001 b) Certyfikat ISO-14001 c) Deklaracja zgodności CE d) Certyfikat potwierdzający zgodność konfiguracji z systemami operacyjnymi: - RedHat Enterprise Linux 5 Server 64-bit, - SUSE Linux Enterprise Serwer 10 64-bit, - Windows Serwer 2003 w wersji 64 bit SP2, - Windows Serwer 2008 w wersji Standard 64-bit Sp1. e) Oświadczenie producenta serwera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. f) Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta serwera Dla UPS: a) Deklaracja zgodności CE b) Certyfikat potwierdzający zgodność konfiguracji z systemami operacyjnymi: - RedHat Enterprise Linux 5 Server 64-bit, - SUSE Linux Enterprise Serwer 10 64-bit, - Windows Serwer 2003 w wersji 64 bit SP2, - Windows Serwer 2008 w wersji Standard 64-bit Sp1. 9) W zakresie: II część - Urządzenie wielofunkcyjne: a) Certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta drukarki b) Deklaracja zgodności CE. 10) W zakresie: III część - Dysk twardy zewnętrzny: a) Deklaracja zgodności CE..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.zagan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Dworcowa 9
68-100 Żagań
nr pokoju 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dworcowa 9 68-100 Żagań nr pokoju 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwer + UPS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer (fabrycznie nowy) - 1 szt + UPS (fabrycznie nowy) - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne czarno-białe (fabrycznie nowe) - 2 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dysk twardy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dysk twardy - zewnętrzny (fabrycznie nowy) - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Żagań
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów do Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.