To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371587 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Suwałki: Dostawa i wymiana ciepłomierzy w budynkach przy ul. Ignacego Daszyńskiego 10 i Teofila Noniewicza 41 administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354240-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Gmina Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16 - 400 Suwałki, w imieniu której działa Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, krajowy numer identyfikacyjny
36336992000000, ul.
ul. Wigierska
32,
16400
Suwałki, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
87 563 50 00, faks
87 563 50 79, e-mail
m.kopyra@zbm.suwalki.pl ; sekretariat@zbm.suwalki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zbm.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wymiana ciepłomierzy w budynkach przy ul. Ignacego Daszyńskiego 10 i Teofila Noniewicza 41 administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):27/D/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest demontaż, zakup i montaż fabrycznie nowych ciepłomierzy w ilości 61 szt. w lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZBM w Suwałkach TBS sp. z o.o. 2.Wykaz adresów oraz ilość urządzeń do wymiany zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. 3.Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 4.Dostawa wraz z wymianą ciepłomierzy obejmuje: 1)dostarczenie i wymianę ciepłomierzy z oplombowaniem i wymianą uszczelek na ciepłomierze z przepływomierzem mechanicznym jednostrumieniowym DN 15 wraz z elektroniczną rejestracją obrotów wirnika odporną na działanie magnesów neodymowych w klasie C według EN 14234-4, pozycja zabudowy pozioma i pionowa, 2)przelicznik elektroniczny - duży, czytelny wyświetlacz umożliwiający dogodne odczyty, pamięć zabezpieczona przed utratą danych, trzy poziomy danych - główny, serwisowy i statystyczny, wersja z możliwością odłączenia przelicznika i umieszczenia go w odległości równej lub większej niż 30 cm od przepływomierza, pamięć wskazań 15 miesięcy odczyt z wyświetlacza, bateria gwarantująca działanie min. 6 lat, automatyczna sygnalizacja błędów, 3)czujniki temperatury - Pt 500 z platynowymi rezystorami gwarantującymi długą, stabilną pracę i dokładny pomiar. 5.Do obowiązków Wykonawca należy: - sporządzenie protokołu wymiany ciepłomierzy wraz z naniesieniem numeru fabrycznego, daty legalizacji i wskazania stanu (ilości GJ) ciepłomierza zdemontowanego oraz nowo zamontowanego z podpisem najemcy lokalu wg wzoru Zamawiającego, - druki protokołów Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, - protokoły z wymiany ciepłomierzy należy przekazywać na bieżąco do Działu Eksploatacji ZBM w Suwałkach TBS sp. z o.o., - sporządzenie wykazu wymienionych ciepłomierzy w lokalach wg wzoru Zamawiającego, - sporządzenie zestawienia ilości i wartości wymienionych ciepłomierzy w poszczególnych budynkach wg wzoru Zamawiającego. 6.Zdemontowane ciepłomierze pozostają własnością Wykonawcy. 7.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia: - 60 m-cy na ciepłomierze i armaturę - minimum 36 m-cy na roboty instalacyjno-montażowe licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy urządzenia. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad na swój koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później jednak niż w ciągu 10 dni kalendarzowych liczonych od chwili stwierdzenia i zgłoszenia wad. W przypadku ujawnienia wad urządzeń przy odbiorze Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar wolny od wad w ciągu 72 godzin od daty ujawnienia i zgłoszenia. 8.Okres ważności legalizacji zamontowanych ciepłomierzy minimum 2021 rok. 9.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
38421000-2
Dodatkowe kody CPV:
38550000-5,
51210000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT23729 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 25627,32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywna dostawa ryb na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa nabiału na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa mrożonek, produktów przetworzonych, soków na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Zakup i dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin w 2025 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.