Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Warszawa: TRANSPORT SZAF METALOWYCH, SEJFÓW ORAZ INNYCH PRZEDMIOTÓW DLA POTRZEB MSZ
Numer ogłoszenia: 371642 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TRANSPORT SZAF METALOWYCH, SEJFÓW ORAZ INNYCH PRZEDMIOTÓW DLA POTRZEB MSZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest transport szaf metalowych, sejfów oraz innych przedmiotów na potrzeby MSZ : - szaf metalowych do 500kg, - sejfów do 500kg, - sejfów o wadze od 500 do 900kg, - sejfów o wadze od 900 do 1500kg, oraz innych przedmiotów o przybliżonych gabarytach i podobnym ciężarze (np. kserokopiarki, gabloty, biblioteczki, serwery, obrazy). Wybrany Wykonawca usługi zobowiązany będzie do kierowania swoich pracowników do siedziby Zamawiającego w celu realizacji przedmiotu zamówienia: usługa będzie realizowana według potrzeb składanych przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego (Zarząd obsługi MSZ) z 12 godzinnym wyprzedzeniem. Wykonawca musi zabezpieczyć pracowników w odzież ochronną i sprzęt pomocniczy zgodnie z wymogami BHP. Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia na własny koszt kierowanych pracowników do realizacji przedmiotu zamówienia. Transport szaf metalowych i sejfów będzie odbywać się na terenie gmachu MSZ przy Al. Szucha pomiędzy piętrami od piwnicy do piątego piętra, z uwzględnieniem pomieszczeń biurowych lub z obiektu przy Al. Szucha do innych obiektów MSZ - pojazdem samochodowym Wykonawcy, w granicach administracyjnych miasta stołecznego Warszawy. Wykonawca usługi bierze całkowitą odpowiedzialność za realizację przedmiotu zamówienia w trakcie transportu, tj. za pracowników wykonujących usługę oraz za uszkodzenia powstałe w wyniku ww. transportu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00zł. (pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. SIWZ 2.2.W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena wymagań określonych w pkt 5.1.2 i 5.1.3. siwz, będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Wypełnione Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do siwz; b) Wypełnione Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. Art. 22 ust 1 pkt 4 w związku z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 3 do siwz; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wyszczególnione w lit. c),d),e),f) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) - przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (np. jeśli przedstawiona kserokopia będzie nieczytelna lub będzie wzbudzać wątpliwości co do jej prawdziwości). Pozostałe wymagane dokumenty muszą być przestawione w formie oryginału. Treść oferty musi odpowiadać treści Siwz. Ponadto w ofercie należy przedstawić również nw. dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1), dokładny adres wykonawcy, (wypełnione wszystkie pozycje poszczególnych rubryk), przedstawienie oferowanej usługi w kolejności podając cenę netto + właściwa stawka VAT oraz po obliczeniu cenę brutto w złotych przy każdej pozycji oddzielnie na: I Cena za transport 1 szafy metalowej, 1 sejfu lub innego przedmiotu o przybliżonym gabarycie i podobnym ciężarze do 500 kg, w tym cena za: a) przestawienie na piętrze z ustawieniem - zł. + 22% VAT za 1 szt. b) transport po schodach (wnoszenie i znoszenie na pasach - cena od piętra) - zł. + 22% VAT za 1 szt. II Cena za transport 1 szafy metalowej,1 sejfu lub innego przedmiotu o przybliżonym gabarycie i podobnym ciężarze o wadze od 500kg do 900kg, w tym cena za: a) przestawienie na piętrze z ustawieniem - zł. + 22% VAT za 1 szt. b) transport po schodach (wnoszenie i znoszenie na pasach - cena od piętra) zł. + 22% VAT za 1 szt. III Cena za transport 1 szafy metalowej,1 sejfu lub innego przedmiotu o przybliżonym gabarycie i podobnym ciężarze o wadze od 900kg do 1500kg, w tym cena za: a) przestawienie na piętrze z ustawieniem zł. + 22% VAT za 1 szt. b) transport po schodach (wnoszenie i znoszenie na pasach - cena od piętra)zł. + 22% VAT za 1 szt. IV Cena za przewiezienie wraz z załadunkiem szafy, sejfu lub innego przedmiotu o przybliżonym gabarycie i podobnym ciężarze pojazdem samochodowym wykonawcy w granicach administracyjnych miasta stołecznego z uwzględnieniem załadunku i rozładunku. Cena za pojazd i przebieg kilometrów na koszt wykonawcy bez względu na ilość przewożonych szaf, sejfów lub innego przedmiotu o przybliżonym gabarycie i podobnym ciężarze zł. + 22% VAT za 1 szt. b) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań - wzór- załącznik nr 5 - wzór do ewentualnego wykorzystania; c) Dowód wpłacenia obowiązującego wadium. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD OBSŁUGI
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
00-580 Warszawa
Al. Szucha 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Dziennik Podawczy Ministerstwa Spraw Zagranicznych 00-580 Warszawa Al. Szucha 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług w związku z organizacją konferencji naukowej "XXV Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Chemicznej i Procesowej" w Krakowie dla 250 osób w terminie 20-23.09.2026 r.
- Usługi transportowo sprzętowe na terenie miasta i Gminy Pińczów
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (131)
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Świadczenie usługi wynajmu i prania bielizny szpitalnej dla ZOZ w Chełmnie
- Usługa relokacji nieprawidłowo zaparkowanych hulajnóg elektrycznych
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.