eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NowogardZakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu dla gminy Nowogard w związku z realizacją projektu pn.Wczesnoszkolna indywidualizacja - wysokiej jakości edukacja

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-09

Nowogard: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu dla gminy Nowogard w związku z realizacją projektu pn.: Wczesnoszkolna indywidualizacja - wysokiej jakości edukacja
Numer ogłoszenia: 371658 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338804 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogard, Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3926200, faks 091 3926206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu dla gminy Nowogard w związku z realizacją projektu pn.: Wczesnoszkolna indywidualizacja - wysokiej jakości edukacja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych oraz sprzętu do realizowania zajęć wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie gminy Nowogard w ramach projektu Wczesnoszkolna indywidualizacja - wysokiej jakości edukacja. Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: I część - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych Przedmiot zamówienia pierwszej części obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych do prowadzenia następujących zajęć: - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - zajęcia z liczenia - zajęcia korekcyjne - zajęcia kompensacyjne - zajęcia rozwijające zainteresowania Wspólny słownik zamówień CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. II część - zakup i dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych Przedmiot zamówienia drugiej części obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu i materiałów eksploatacyjnych: - Drukarka laserowa format A4 - 10 sztuk - Tusz do drukarki HP Deskjet 3325 - 1 sztuka - Tusz do drukarki HP Deskjet 2660 - 1 sztuka - Tusz do drukarki Deskjet 5550 - 1 sztuka - Tusz do drukarki HP Deskjet F4180 - 1 sztuka - Tusz do drukarki HP S4280 - 1 sztuka - Tusz do drukarki Brother DCP-135C - 1 sztuka - Tusz do drukarki Brother DCP-150C - 1 sztuka - Tusz do urządzenia HP Laser Jet M2727NF - 1 sztuka - Tusz do drukarki HP 300 - 1 sztuka Wspólny słownik zamówień CPV: 30232110-8 - drukarki laserowe CPV: 22600000-6 - tusz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.21.10-8, 22.60.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wczesnoszkolna indywidualizacja - wysokiej jakości edukacja. Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła, spółka z o.o., ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29920,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27919,30

  • Oferta z najniższą ceną: 27919,30 / Oferta z najwyższą ceną: 27919,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurooffice spółka z o.o., ul. Pomorska 58-60, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3333,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3169,72

  • Oferta z najniższą ceną: 3169,72 / Oferta z najwyższą ceną: 3169,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.