To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-13
Szczecin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie.AG/MS/14/2013
Numer ogłoszenia: 371700 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105894 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4809400, faks 91 4809575.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie.AG/MS/14/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie zgodnie z załącznikami nr 1a-1f do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu, możliwy do stosowania w urządzeniach Zamawiającego (zgodnie ze specyfikacją rodzajowo-ilościową stanowiącą załączniki 1a-1f do SIWZ). Zamawiający nie dopuszcza dostawy materiałów regenerowanych. Poprzez użycie słów fabrycznie nowe Zamawiający rozumie materiały, które: - nie są regenerowane, tj. wszystkie elementy produktu są fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji; - żaden element produktu nie pochodzi z procesu recyklingu; - nie były poddawane procesowi ponownego napełniania; - nie powodują utraty gwarancji producenta urządzenia; - nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń; - nie ograniczają pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem; - posiadają na opakowaniu indywidualny kod tonera, tuszu lub taśmy oraz nazwę urządzenia do którego jest przeznaczony; - posiadają na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację oraz wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta np. hologramy czy naklejki identyfikacyjne; - nie powodują uszkodzenia urządzeń w których będą eksploatowane. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE. 4. Każdy toner lub tusz powinien posiadać na opakowaniu nazwę producenta, informację w jęz. polskim oraz informację o miejscu produkcji. 5. Minimalny termin gwarancji (ważności materiałów) wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy od dnia każdej dostawy materiałów eksploatacyjnych. 6. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (nazwy towarowe), mają charakter przykładowy, ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opis przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach nr 1a-1f do SIWZ ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu nie więcej niż 25% ilości asortymentu w zakresie każdego z zadań, w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Blackline Paweł Pinkowski, ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2495,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1015,98
Oferta z najniższą ceną: 1015,98 / Oferta z najwyższą ceną: 4064,75
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Blackline Paweł Pinkowski, ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9283,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4375,53
Oferta z najniższą ceną: 4375,53 / Oferta z najwyższą ceną: 9146,18
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zadanie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. Multikom, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22448,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13583,60
Oferta z najniższą ceną: 13583,60 / Oferta z najwyższą ceną: 22583,18
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zadanie 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. Multikom, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1585,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 526,78
Oferta z najniższą ceną: 526,78 / Oferta z najwyższą ceną: 1893,43
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: zadanie 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Blackline Paweł Pinkowski, ul.Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4634,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2596,41
Oferta z najniższą ceną: 2596,41 / Oferta z najwyższą ceną: 4554,77
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: zadanie 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Blackline Paweł Pinkowski, ul.Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7217,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2620,52
Oferta z najniższą ceną: 2620,52 / Oferta z najwyższą ceną: 8644,46
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Remont łazienek znajdujących się przy ul. Limanowskiego 1 w budynku Sądu Okręgowego w Szczecinie".
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania robót budowlanych i remontowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Powstańców Wielkopolskich 25 w Szczecinie.
- Budowa ul. Kalenickiej od ul. Olszynki Grochowskiej do ul. Dąbskiej
- Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy obejmujących badania profilaktyczne i konsultacyjne lekarskie strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie.
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w budynku Przychodni Nr 1 i Przychodni Nr 4 WOMP-ZCLiP w Szczecinie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy Jeziorem Goplana a węzłem Głębokie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń dla Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach
- Dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.