eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńZakup z dostawą implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich wszczepiania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-11

Wieluń: Zakup z dostawą implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich wszczepiania.
Numer ogłoszenia: 37171 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich wszczepiania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Biodrowy stabilizator dynamiczny ( DHS) w składzie : 1.a. Płytka dynamiczna biodrowa (DHS) od 2 do 20 otworów, dł. 48 - 336 mm Szt. 45 1.b. Śruba DHS/DCS O 12,5mm i O 16 mm, dł. 55 - 150mm, o dł. gwintu 22mm i 27mm Szt. 45 1.c. Śruba kompresyjna DHS/DCS Szt. 45 2. Kłykciowy stabilizator dynamiczny ( DCS) w składzie : 2.a. Płytka dynamiczna kłykciowa (DCS) od 6 do 22 otworów, dł. 118 - 374 mm Szt. 5 2.b. Śruba DHS/DCS O 12,5mm i O 16 mm, dł. 55 - 150mm, o dł. gwintu 22mm i 27mm Szt. 5 2.c. Śruba kompresyjna DHS/DCS Szt. 5 3. Wkręt kaniulowany Szt. 15 4. Gwóźdź śródszpikowy blokowany do kości ramiennej w składzie: - gwóźdź do kości ramiennej (O 8-12mm, dł. 180-400mm), - śruba zaślepiająca, - śruba kompensacyjna Szt. 5 5. Wkręty blokujące trzonowe O 6,5mm do gwoździ rekonstrukcyjnych Szt. 10 6. Gwóźdź śródszpikowy blokowany stalowy prosty do kości udowej w składzie: - gwóźdź prosty do kości udowej (O 9-13mm, dł. 300-500mm), - śruba zaślepiająca, - śruba kompresyjna Szt. 10 7. Gwóźdź śródszpikowy blokowany stalowy wprowadzany odkolanowo do kości udowej w składzie: - gwóźdź odkolanowy (O 9-13mm, dł. 150-440mm) o przekroju okrągłym z kanałkami na długości części trzonowej gwoździa zmniejszającymi ciśnienie śródszpikowe, - śruba zaślepiająca Szt. 5 8. Gwóźdź śródszpikowy blokowany stalowy do kości piszczelowej w składzie: - gwóźdź do kości piszczelowej (O 8-12mm, dł. 180-400mm) o przekroju okrągłym z kanałkami na długości części trzonowej gwoździa zmniejszającymi ciśnienie śródszpikowe, w części proksymalnej gwoździa maksymalnie dwa otwory ryglujące w tym jeden kompresyjny, w części dystalnej min. 2 maks. 3 (w tym jeden dynamiczny) otwory ryglujące. - śruba zaślepiająca, - śruba kompresyjna Szt. 30 9. Wkręty blokujące do gwoździ śródszpikowych blokowanych Szt. 400 10. Wkręt do kości korowej Szt. 100 11. Gwóźdź ENDERA Szt. 10 12. Wkręt dokostkowy Szt. 80 13. Gwóźdź śródszpikowy do leczenia złamań części bliższej kości udowej typu GAMMA krótki, ze średnicą w części proksymalnej max 16 mm; w składzie: - gwóźdź (O 10-12mm, dł. 200-280mm), kąt 125°, 130°, 135°, - śruba zaślepiająca, wyposażona w system zabezpieczający przed spadaniem śruby z wkrętaka, - śruba kompensacyjna, wyposażona w system zabezpieczający przed spadaniem śruby z wkrętaka, - piny antyrotacyjne O 4mm (szt.2 na komplet), - śruba szyjkowa teleskopowa O 11mm (dł. 70-125mm) ze śrubą kompresyjną M4 Szt. 15 14. Gwóźdź do leczenia złamań części bliższej kości udowej typu GAMMA długi, prawy i lewy, ze średnicą w części proksymalnej max 16 mm; w składzie: - gwóźdź (O 10-12mm, dł. 340-420mm), kąt 125°, 130°, 135°, - śruba zaślepiająca, wyposażona w system zabezpieczający przed spadaniem śruby z wkrętaka, - śruba kompensacyjna, wyposażona w system zabezpieczający przed spadaniem śruby z wkrętaka, - piny antyrotacyjne O 4mm (szt.2 na komplet), - śruba szyjkowa teleskopowa O 11mm (dł. 70-125mm) ze śrubą kompresyjną M4 Szt. 5 15. Gwóźdź śródszpikowy do leczenia złamań części bliższej kości udowej typu GAMMA, krótki, ze średnicą w części proksymalnej max 16 mm; w składzie: - gwóźdź (O 10-12mm, dł. 200-280mm), kąt 125°, 130°, 135°, - śruba zaślepiająca, wyposażona w system zabezpieczający przed spadaniem śruby z wkrętaka, - śruba kompensacyjna, wyposażona w system zabezpieczający przed spadaniem śruby z wkrętaka, - śruba antyrotacyjna O 6,5mm - śruba szyjkowa standardowa O 11mm Szt. 10 16. Gwóźdź do leczenia złamań części bliższej kości udowej typu GAMMA długi, prawy i lewy, ze średnicą w części proksymalnej max 16 mm; w składzie: - gwóźdź (O 10-12mm, dł. 340-420mm), kąt 125°, 130°, 135°, - śruba zaślepiająca, wyposażona w system zabezpieczający przed spadaniem śruby z wkrętaka, - śruba kompensacyjna, wyposażona w system zabezpieczający przed spadaniem śruby z wkrętaka, - śruba antyrotacyjna O 6,5mm - śruba szyjkowa standardowa O 11mm Szt. 4 17. Drut Kirschnera ostry O 1,2 mm dł. 310 mm Szt. 50 18. Drut Kirschnera ostry O 1,4 mm dł. 310 mm Szt. 50 19. Drut Kirschnera ostry O 1,6 mm dł. 310 mm Szt. 150 20. Drut Kirschnera ostry O 1,8 mm dł. 310 mm Szt. 300 21 Drut Kirschnera ostry O 2,0 mm dł. 310 mm Szt. 300 22. Drut Kirschnera ostry O 2,2 dł. 310 mm Szt. 300 23. Drut Kirschnera ostry O 2,4 dł. 310 mm Szt. 100 24. Drut Kirschnera gwintowany O 1,6 dł. 310 mm Szt. 30 25. Drut Kirschnera gwintowany O 1,8 dł. 310 mm Szt. 30 26. Drut Kirschnera gwintowany O 2,0 dł. 310 mm Szt. 40 27. Drut Kirschnera gwintowany O 2,5 dł. 310 mm Szt. 30 28. Grotowkręt Shanza O 4,0 dł. 100 mm Szt. 5 29. Grotowkręt Shanza O 4,0 dł. 120 mm Szt. 5 30. Grotowkręt Shanza O 4,0 dł. 130 mm Szt. 10 31. Grotowkręt Shanza O 4,0 dł. 150 mm Szt. 10 32. Grotowkręt Shanza O 4,0 dł. 180 mm Szt. 10 33. Grotowkręt Shanza O 4,0 dł. 200 mm Szt. 5 34. Grotowkręt Shanza O 4,5 dł. 100 mm Szt. 5 35. Grotowkręt Shanza O 4,5 dł. 120 mm Szt. 5 36. Grotowkręt Shanza O 4,5 dł. 130 mm Szt. 5 37. Grotowkręt Shanza O 4,5 dł. 150 mm Szt. 10 38. Grotowkręt Shanza O 4,5 dł. 180 mm Szt. 10 39. Grotowkręt Shanza O 4,5 dł. 200 mm Szt. 5 40. Drut do cerklażu miękki O 0,7 dł. 5 m Szt. 2 41. Drut do cerklażu miękki O 0,8 dł. 5 m Szt. 2 42. Drut do cerklażu miękki O 0,9 dł. 5 m Szt. 2 43. Drut do cerklażu miękki O 1,0 dł. 5 m Szt. 2 44. Drut do cerklażu miękki O 1,2 dł. 5 m Szt. 2 45. Drut do cerklażu miękki O 1,5 dł. 5 m Szt. 2 46. Podkładki gr. 1,5mm O wew. 5,0 mm O zew. 10-20 mm Szt. 5 47. Podkładki gr. 1,5mm O wew. 5,5 mm O zew. 10-20 mm Szt. 10 48. Podkładki gr. 1,5mm O wew. 6,0 mm O zew. 10-20 mm Szt. 5 49. Podkładki gr. 1,5mm O wew. 6,7 mm O zew. 10-20 mm Szt. 10 50. Podkładki gr. 1,5mm O wew. 7,0 mm O zew. 10-20 mm Szt. 5 51. Podkładki gr. 1,5mm O wew. 7,2 mm O zew. 10-20 mm Szt. 5 Wymagania dodatkowe: W przypadkach występowania potrzeb Zamawiającego Wykonawca zapewni - w tej samej cenie - wszystkie rodzaje implantów występujących w Pakiecie - w wersji stalowej pokrytej antyalergiczną warstwą ochronną Zamawiający wymaga bezpłatnego użyczenia na okres trwania umowy: - Instrumentarium do wszczepiania wymienionych w pakiecie gwoździ śródszpikowych blokowanych oraz instrumentarium z rączką i nakładkami celującymi przeziernymi dla promieni RTG wykonanymi z kompozytu włókna węglowego dla gwoździ śródszpikowych typu GAMMA - Instrumentarium kompletnego do Dynamicznych Stabilizatorów Biodrowych i Kłykciowych (DHS/DCS) - Napęd umożliwiający rozwiercanie kanału szpikowego - Wykonawca dostarczy instrumentarium w terminie do 5 dni od daty podpisania Umowy...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wielkość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z zapisem art. 67 ustęp 1 pkt 7 Ustawy Pzp do 20% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem niniejszego zamowienia po złożeniu przez Wykonawcę wraz z ofertą ; aktualnej, jeśli jest wymagana prawem, koncesji, zezwolenia lub licencji na obrót wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu; aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub Rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofer

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP (ZAŁĄCZNIK NR 5)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń.....

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216.....

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.