To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371735 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Grabów: "Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Grabów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348673
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabów, krajowy numer identyfikacyjny
31101911900000, ul.
ul. 1 Maja
21,
99150
Grabów, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
632 734 121, faks
632 734 373, e-mail
sekretarz@grabow.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.grabow.compl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: gabow@grabow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Grabów"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WiIG 271.3.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Grabów (dalej Gmina), łącznie z odpadami komunalnymi powstającymi na nieruchomościach niezamieszkałych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nieruchomości określone w załączniku nr 2 do umowy. 1.Dane ilościowe pozwalające ocenić wartość oferty: ilość nieruchomości ogółem - 1825, liczba mieszkańców, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych w Gminie - 369 osób, a) liczba mieszkańców nieruchomości - odpady segregowane:- maksimum 4 720 osób, b)liczba mieszkańców nieruchomości - odpady niesegregowane:- maksimum 690 osób, c) liczba pojemników "120 litrów" przeznaczonych do wyposażenia gospodarstw domowych: - minimum 70 szt., - maksimum 80 szt., d) liczba pojemników "240 litrów" przeznaczonych do wyposażenia gospodarstw domowych: - minimum 20 szt.,- maksimum 30 szt., e) liczba pojemników przeznaczonych na odpady cmentarne:- kontenery "5000 litrów" (na zmieszane odpady komunalne): minimum 2 - szt., maksimum 3 - szt., g) przewidywana maksymalna roczna szacunkowa ilość odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych z terenu Gminy przewidziana do odbioru: - łącznie odpadów komunalnych 900 Mg/rok, - w tym odpadów zmieszanych 450 Mg/rok, - w tym odpadów zebranych selektywnie 200 Mg/rok, - papier 1 Mg/rok, - szkło 65 Mg/rok, - Zmieszane odpady opakowaniowe 40 Mg/rok - tworzywa sztuczne 15 Mg/rok, - metale 1 Mg/rok, - odpady wielkogabarytowe: 20 Mg/rok, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 1 Mg/rok, - zużyte opony 9 Mg/rok - inne odpady nieulegające biodegradacji 98 Mg/rok h) worki na odpady: worki żółte minimum 50 000 sztuk maksimum 60 000 sztuk worki zielone minimum 10 000 sztuk maksimum 15 000 sztuk i)Wykaz nieruchomości stanowi załącznik nr 2 do umowy, który otrzyma wykonawca po podpisaniu umowy.Odbiór miesięczny od nieruchomości odpadów komunalnych następuje w ilości nieograniczonej. j)W trakcie trwania umowy przewiduje się możliwość ewentualnych zmian (zmniejszenie/zwiększenie) ilości nieruchomości na poziomie szacunkowym ok. 3%.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90533000-2,
90514000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT480000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 412200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie nuiegraniczonego
na podstawie art. 39
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oferta złożona przez w/w firmę uzyskała przy punktacji cena 60% oraz termin płatności 40% najwyższą liczbę punktów , oraz oferta spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ
Ponadto Zamawiający podaje nazwy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.