eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychDostawy zestawów do angiografii promieniowo - udowej oraz do zabiegów angioplastyki wieńcowej dla Pracowni Hemodynamiki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-12

Wałbrzych: Dostawy zestawów do angiografii promieniowo - udowej oraz do zabiegów angioplastyki wieńcowej dla Pracowni Hemodynamiki.
Numer ogłoszenia: 371744 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy zestawów do angiografii promieniowo - udowej oraz do zabiegów angioplastyki wieńcowej dla Pracowni Hemodynamiki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do angiografii promieniowo - udowej oraz do zabiegów angioplastyki wieńcowej dla Pracowni Hemodynamiki. Pakiet nr 1 : Zestaw do koronarografii. Pakiet nr 2 : Zestaw do koronaroplastyki. Pakiet nr 3 : Zestaw do koronaroplastyki z opatrunkiem. Pakiet nr 4 : Zestaw uzupełniający do PTCA..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu w PLN: dla pakietu nr 1: 2 130,00 zł, dla pakietu nr 2: 2 080,00 zł, dla pakietu nr 3 - 13,00 zł, dla pakietu nr 4 - 664,00 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadanie aktualnego zaświadczenia własciwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. : 1) posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia dostaw - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 107 poz. 679).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do koronarografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do koronarografii op. 3 000 -chusta angiograficzna z czterema otworami o wym. całkowitych 240x 380 cm(+ -2 cm) 2 otwory z dostępu promieniowego o wymiarach 6x4cm z warstwą samoprzylepną 12x 7 cm, 2 otwory z dostępu udowego o wymiarach 7,5 cm z warstwa samoprzylepną wym. 12 cm, odległość między otworami udowymi do śr otworu max 17 cm, krawędź przezroczysta z dwóch stron o wym. 60 cm (+ -5 cm) - 1 szt., - fartuch wykonany z włókniny typu sms przepuszczającej powietrze , z przodu wzmocniony , z bawełnianym mankietem o Roz XL - 1 szt., - powłoka ochronna na ramię aparatu o wym. 100x100 cm z gumka - 1 szt., - powłoka ochronna na ramię aparatu o wym. 110x110 cm x gumką - 1 szt., - powłoka ochronna z gumką 18x40 cm - 1 szt., - gaziki 7,5x 7,5 cm ośmiowarstwowe - 50 szt., - kompres chłonny o wym. 40x60 cm - 1 szt., - ręcznik papierowy biały 37x57 cm - 2 szt., - serweta do zawinięcia zestawu o wym. min 228X152cm(+ -5cm), - rampa dwudroźna typu OFF 35Bar, - miseczka 250 ml - 1szt., - igła iniekcyjna : średnica 18, długość 1.20, z ochronną osłonką oraz elementem zatrzaskującym się na igle, chroniącym ją na całej długości - 1 szt., - skalpel z zintegrowaną osłonką zapobiegającą zakłuciu się personelu dł. z raczka 14 cm - 1 szt., - kleszczyki metalowe proste - dł. 13 cm - 1 szt., - nici syntetyczne , niewchłanialne, plecione, powlekane sylikonem ;z igłą (typu Premi Cron) długość nici 75 cm, rozmiar USP 0 - zestaw posiada etykietę samoprzylepną z informacją dotyczącą produktu tj. nr serii i data ważności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do koronaroplastyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do koronaroplastyki op. 2 000 - chusta angiograficzna z czterema otworami o wym. min. 240x 380 cm (+ -2 cm), 2 otwory z dostępu promieniowego o wymiarach 6x4cm otoczone warstwą lepną 12x 7 cm, 2 otwory z dostępu udowego o wymiarach 7,5 cm otoczone folią o wym. 12 cm, odległość między otworami udowymi do śr. otworu max 17 cm, krawędź przezroczysta z dwóch stron o wym. max 60 cm (+ -5 cm) - 1 szt, - fartuch wykonany z włókniny sms przepuszczającej powietrze , z przodu wzmocniony , z bawełnianym mankietem o Roz XL - 1 szt., - powłoka ochronna na sprzęt przezroczysta o wym. 18x40 cm z gumka - 1 szt., - powłoka ochronna o wym. 100x100 cm z gumką - 1 szt., - powłoka ochronna o wym. 110x110 cm z gumką - 1 szt., - gaziki 7,5x 7,5 cm ośmiowarstwowe - 50 szt., - kompres chłonny o wym. 40x60 cm - 1 szt., - ręcznik papierowy biały 37x57 cm - 2 szt., - serweta do zawinięcia zestawu o wym. min 228X152cm(+ -5cm) - 1 szt., - igła iniekcyjna : średnica 18, długość 1.20, z ochronną osłonką oraz elementem zatrzaskującym się na igle, chroniącym ją na całej długości - 1 szt., - skalpel z zintegrowaną osłonką zapobiegającą zakłuciu się personelu dł. z raczka 14 cm - 1 szt., - kleszczyki metalowe proste - dł. 13 cm - 1 szt., - rampa dwudrożna typu OFF 35 bar - 1 szt., - Y connector do obsługi jednoręcznej , możliwość manewrowania drutem i cewnikiem przy zamkniętej zastawce ,posiada zintegrowany dren 15-20 cm zakończony kranikiem(zapakowany sterylnie w worek z etykietą nr i data waśności) - 1 szt, - zestaw posiada etykietę samoprzylepną z informacjami dotyczącymi produktu tj. nr serii, data ważności - nici syntetyczne , niewchłanialne, plecione, powlekane sylikonem ;z igłą (typu Premi Cron) długość nici 75 cm, rozmiar USP 0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw do koronaroplastyki z opatrunkiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do koronaroplastyki z opatrunkiem szt. 100 - chusta angiograficzna z czterema otworami o wym. min. 240x 380 cm (+ -2 cm), 2 otwory z dostępu promieniowego o wymiarach 6x4cm otoczone warstwą lepną 12x 7 cm, 2 otwory z dostępu udowego o wymiarach 7,5 cm otoczone folią o wym. 12 cm, odległość między otworami udowymi do śr. otworu max 17 cm, krawędź przezroczysta z dwóch stron o wym. max 60 cm (+ -5 cm) - 1 szt., - fartuch wykonany z włókniny sms przepuszczającej powietrze , z przodu wzmocniony , z bawełnianym mankietem o Roz XL - 1 szt., - powłoka ochronna na sprzęt przezroczysta o wym. 18x40 cm z gumka - 1 szt., - powłoka ochronna o wym. 100x100 cm z gumką - 1 szt., - powłoka ochronna o wym. 110x110 cm z gumką - 1 szt., - gaziki 7,5x 7,5 cm ośmiowarstwowe - 50 szt., - kompres chłonny o wym. 40x60 cm - 1 szt., - ręcznik papierowy biały 37x57 cm - 2 szt., - igła iniekcyjna : średnica 18, długość 1.20, z ochronną osłonką oraz elementem zatrzaskującym się na igle, chroniącym ją na całej długości - 1 szt., - skalpel z zintegrowaną osłonką zapobiegającą zakłuciu się personelu dł. z raczka 14 cm - 1 szt., - kleszczyki metalowe proste - dł. 13 cm - 1 szt., - serweta do zawinięcia zestawu o wym. min 228X152cm(+/-5cm) - 1 szt., - rampa dwudrożna typu OFF 35 bar - 1 szt., - Y connector do obsługi jednoręcznej , moźliwość manewrowania drutem i cewnikiem przy zamkniętej zastawce ,posiada zintegrowany dren 15-20 cm zakończony kranikiem(zapakowany sterylnie w worek z etykietą nr i data waźności) - 1 szt., - zestaw posiada etykietę samoprzylepną z informacjami dotyczącymi produktu tj. nr serii, data ważności, - opatrunek hemostatyczny do tętnicy udowej 38x38mm, gaza impregnowana mineralnym środkiem (kaolin) aktywnym hemostatycznie, oddziałującym na procesy wewnętrznej ścieżki kaskady krzepnięcia, nie zawierający innych aktywatorów krzepnięcia z opatrunkiem (plastrem) typu folia chirurgiczna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw uzupełniający do PTCA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawka cisnieniowa szt. 1 000 2. Adapter Kissing BiBallon szt. 50 pozycja 1 Strzykawka ciśnieniowa z manometrem - nie zawiera latexu - pojemność 20 ml - zakres ciśnień 30 atm, - podwójny system mierzenia ciśnienia w atm i psi - ergonomiczny kształt urządzenia ułatwiający obsługę - mechanizm blokujący w formie przycisku - skala pomiarowa dobrze widoczna w przyciemnionym pomieszczeniu - łatwa manipulacja - krystalicznie przezroczysty cylinder ułatwiający kontrolę wizualna i odpowietrzanie - wysokociśnieniowy dren z trójdrożnym kranikiem odcinającym i adapterem rotacyjnym, - całość o dł 35 cm pozycja 2 Adapter do metody Kissing Balloon - adapter/ rozgałęziacz do równoczesnego lub stopniowego poszerzania zmian w bifurkacji - możliwość jednoczesnej inflacji obu balonów - testowany do 70 bar.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.